Gjest skorpio Skrevet 2. september 2010 #2081 Del Skrevet 2. september 2010 Nå kommer høsten og jeg liker det. Jeg elsker sommeren, men det er noe med den følelsen når du går ut og kjenner solen skinne, men lufta er allikevel litt kjøligere. Det er på tide å blåse støvet av støvletter, skjerf og kåper. Det er så digg! Håper solen kommer til å varme de kalde kinnene våre langt ut i november, og at jeg våkner 1. desember til vinterens første snø. Deretter venter en koselig, kort og snøfull jul og nyttårsaften, og så er det jammen meg 2011. Før det bærer avgårde til Asia i mars(?) hvor jeg skal finne meg sjæl. Men la oss ta én dag av gangen. Ett minutt av gangen. NÅ skal jeg ut på tur med en venninne. Ha en fortsatt fin dag! Nyt den, du vet aldri når det er din siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. september 2010 #2082 Del Skrevet 2. september 2010 Innom og leser litt Lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. september 2010 #2083 Del Skrevet 2. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. september 2010 #2084 Del Skrevet 3. september 2010 Hei jenter! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. september 2010 #2085 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) I går var en fin dag Gikk først rundt i byen og shoppa med mamma og en venninne av henne som var på besøk hos oss. Kjøpte noen dritfine støvletter på Walk About, og ny pudderkost til i.d-pudderet mitt. Det er jo helt vulgært dyrt, men fant en på Cubus fra IsaDora som var litt billigere. (et lite tips..) På kvelden var jeg på kino med en venninne og så "Salt" - sykt bra! Herregud, for hver gang du trodde du hadde skjønt filmen kom en ny overraskelse. Den var så spennende! Nå er jeg fattig og gleder meg til lønning den 25! Det er jo en stund til, men jeg har bestemt meg for å slutte å dra på byen for en periode. Det er bare bullshit! Jeg ender opp med en klein søndag, utslitt, og en haug med penger fattigere..irritert over å ha sendt en mld jeg ikke burde ha sendt, eller møtt en gutt jeg ikke burde møtt. I dag har hunden min bursdag. Hun skulle blitt 14 år... Jeg husker ikke om jeg skrev om det før jeg forlot KG for en stund, men hun døde onsdag den 19. mai. Verste dagen i mitt liv.. Det er fortsatt helt uvirkelig å skulle tenke seg at jeg aldri mer skal se inn i de snille brune øynene, holde rundt den myke, varme kroppen, eller klappe henne over den vakre pelsen. Åh, som jeg savner det. Jeg har kommet til det stadiet der jeg er komplett "verpe"sjuk over å få en ny hund, men jeg vet at det ville vært dumt å skaffe seg det nå. Det er altfor tidlig for meg, både med tanke på hvor kort tid siden det er V døde, og med tanke på hvor jeg er i livet. Jeg aner ikke hva jeg skal bli, hvor jeg skal bo når jeg flytter ut, at jeg skal reise neste år. Det funker rett og slett ikke nå. Men én dag vet jeg at jeg skal bli en heldig eier til en heldig hund Endret 5. september 2010 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 6. september 2010 #2086 Del Skrevet 6. september 2010 Hei kjære Tenker på deg! Ville bare si det! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2010 #2087 Del Skrevet 7. september 2010 Hei kjære Tenker på deg! Ville bare si det! Klem! Å, så hyggelig å høre Jeg håper du har det bra i Moss! Send meg en mld når du er i Oslo, så kan vi møtes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. september 2010 #2088 Del Skrevet 8. september 2010 Hei Skorpa! Er innom å titter litt jeg! Har ikke vært innom på år og dag (bokstavelig talt), men nå tror jeg kanskje jeg er litt igang med KG igjen. Har lagt ned bloggen pga jobben, og ett eller annet nettskribleri må man jo ha. Så bare forbered deg på å bli snoket på igjen How's life? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. september 2010 #2089 Del Skrevet 9. september 2010 Hei Skorpa! Er innom å titter litt jeg! Har ikke vært innom på år og dag (bokstavelig talt), men nå tror jeg kanskje jeg er litt igang med KG igjen. Har lagt ned bloggen pga jobben, og ett eller annet nettskribleri må man jo ha. Så bare forbered deg på å bli snoket på igjen How's life? Jaaa! Vi kommer visst alltid tilbake til KG! Tja, ikke så mye spesielt å fortelle dessverre.. Jobber i barnehage og fortsatt ingen kjæreste, og bor fortsatt hos mamma! Boooooriiiing.... Hva med deg??? Dette er mye koseligere enn facebook, så jeg er så glad du kom tilbake hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 9. september 2010 #2090 Del Skrevet 9. september 2010 Jaaa! Vi kommer visst alltid tilbake til KG! Tja, ikke så mye spesielt å fortelle dessverre.. Jobber i barnehage og fortsatt ingen kjæreste, og bor fortsatt hos mamma! Boooooriiiing.... Hva med deg??? Dette er mye koseligere enn facebook, så jeg er så glad du kom tilbake hit! Hihi ja, klarer liksom ikke helt å holde labbene unna Intet nytt er godt nytt, er det ikke sånn de sier? Barnehage er sikkert spennende og variert da? Er du ferdig med skole? Er helt enig med at dette er hyggeligere enn facern, face blir liksom så innmari "offentlig" :gjeiper: Jeg for min del har flyttet i ny leilighet igjen, sammen med K. Også har jeg fått meg verdens mest spennende jobb, men den er så veldig taushetsbelagt, så får liksom ikke fortalt noe derifra Ellers går det i den samme gamle tralten, hvertdagene og trivialitetene kommer og går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. september 2010 #2091 Del Skrevet 13. september 2010 Hihi ja, klarer liksom ikke helt å holde labbene unna Intet nytt er godt nytt, er det ikke sånn de sier? Barnehage er sikkert spennende og variert da? Er du ferdig med skole? Er helt enig med at dette er hyggeligere enn facern, face blir liksom så innmari "offentlig" :gjeiper: Jeg for min del har flyttet i ny leilighet igjen, sammen med K. Også har jeg fått meg verdens mest spennende jobb, men den er så veldig taushetsbelagt, så får liksom ikke fortalt noe derifra Ellers går det i den samme gamle tralten, hvertdagene og trivialitetene kommer og går Ble veldig nysgjerrig på den jobben altså! Vel, jeg er ikke egentlig av den oppfatning at intet nytt er godt nytt. Skulle gjerne hatt noe spennende å fortelle! Barnehage er en hyggelig og sosial jobb, men jeg kjenner veldig at det er ikke det jeg vil. Mine "planer" nå er å reise til noen måneder fra februar/mars neste år, og så vil jeg gjerne studere foto når jeg kommer hjem igjen, enten i Stockholm eller London eller noe. Det hadde vært gøy Så kult med ny leilighet da! Og at du fortsatt er sammen med K er jo supert! Du ga opp studiene eller? Hadde ikke du begynt på noe i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. september 2010 #2092 Del Skrevet 20. september 2010 Hei kjære! Jeg er faktisk i Oslo allerede til helgen, men jeg kommer hjem ganske sent på torsdag, og så kommer han godeste på fredag kl 11, så med mindre du vil stå opp tidlig å møte meg før 11 på fredag, så blir det litt tettpakket Men jeg er hjemme hele uke 40!! Kanskje du kan mandag 4.10 etter 15??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. september 2010 #2093 Del Skrevet 20. september 2010 Ble veldig nysgjerrig på den jobben altså! Vel, jeg er ikke egentlig av den oppfatning at intet nytt er godt nytt. Skulle gjerne hatt noe spennende å fortelle! Barnehage er en hyggelig og sosial jobb, men jeg kjenner veldig at det er ikke det jeg vil. Mine "planer" nå er å reise til noen måneder fra februar/mars neste år, og så vil jeg gjerne studere foto når jeg kommer hjem igjen, enten i Stockholm eller London eller noe. Det hadde vært gøy Så kult med ny leilighet da! Og at du fortsatt er sammen med K er jo supert! Du ga opp studiene eller? Hadde ikke du begynt på noe i fjor? Hihi, ja! Jeg tror jeg har et bilde av meg i uniform inne på face, og da skjønner du det. For å si det sånn går jeg i blå skjorte! :happy: Foto er jo kjempespennende da! Jeg var fotograflærling et halvt år, men pga dårlige opplæringsrammer gadd jeg ikke, også fikk jeg heller være hobbyfotograf Jada, jeg og K har det bare fint vi Jeg begynner å bli vel verpesjuk her, men må vel bare pent vente på han Når det gjelder studier var det bare 3' året på vgs jeg tok ferdig i fjor. Jeg skal inn på skolen som tilhører det yrket jeg vikarierer i nå, men den skolen er ikke bare enkel å komme inn på I år var det nesten 2000 søknader på 150 plasser, og siden de foretrekker eldre folk datt jeg av lasset i år Men men, skolen er betalt, så jeg har god tid da, så får jeg heller bare jobbe som vikar i mellomtiden Hper forøvrig du har hatt en fin helg og en god start på uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. september 2010 #2094 Del Skrevet 23. september 2010 Hei kjære! Jeg er faktisk i Oslo allerede til helgen, men jeg kommer hjem ganske sent på torsdag, og så kommer han godeste på fredag kl 11, så med mindre du vil stå opp tidlig å møte meg før 11 på fredag, så blir det litt tettpakket Men jeg er hjemme hele uke 40!! Kanskje du kan mandag 4.10 etter 15??? Funker dårlig før 11 i morgen siden jeg jobber. :/ Men lunsj på søndag da? Hihi, ja! Jeg tror jeg har et bilde av meg i uniform inne på face, og da skjønner du det. For å si det sånn går jeg i blå skjorte! :happy: Foto er jo kjempespennende da! Jeg var fotograflærling et halvt år, men pga dårlige opplæringsrammer gadd jeg ikke, også fikk jeg heller være hobbyfotograf Jada, jeg og K har det bare fint vi Jeg begynner å bli vel verpesjuk her, men må vel bare pent vente på han Når det gjelder studier var det bare 3' året på vgs jeg tok ferdig i fjor. Jeg skal inn på skolen som tilhører det yrket jeg vikarierer i nå, men den skolen er ikke bare enkel å komme inn på I år var det nesten 2000 søknader på 150 plasser, og siden de foretrekker eldre folk datt jeg av lasset i år Men men, skolen er betalt, så jeg har god tid da, så får jeg heller bare jobbe som vikar i mellomtiden Hper forøvrig du har hatt en fin helg og en god start på uken! Oioi, verpesjuk?! Jeg tenker av og til på det selv, men når andre sier det høres det så sykt ut! Og jeg er bare "verpesjuk" fordi jeg jobber i barnehage og savner hunden min. Stalket bildene dine, men fant ingen blåskjorte-bilder! God heelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 27. september 2010 #2095 Del Skrevet 27. september 2010 Sorry for at jeg totalt glemte å sende melding i går, vi dro hjem fra Oslo såpass tidlig, at det ikke ble tid.. Men håper du kanskje kan neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. september 2010 #2096 Del Skrevet 27. september 2010 Sorry for at jeg totalt glemte å sende melding i går, vi dro hjem fra Oslo såpass tidlig, at det ikke ble tid.. Men håper du kanskje kan neste uke? Jada, kan ta det neste uke vettu:) Bare send mld når du kan du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. september 2010 #2097 Del Skrevet 28. september 2010 Gi meg en psykolog asap... Noen ganger lurer jeg på hvor hjernen min kommer opp med alle disse forskjellige tankene, og hjertet mitt sender ut alle disse forskjellige følelsene. I dag er jeg hjemme fra jobb. Ikke fordi jeg er syk - men fordi jeg er "sliten". Vel, gåseøynene er mer eller mindre unødvendige, fordi jeg er sliten. For sliten til å gå på jobb, men ikke for sliten til å jogge meg en tur, eller gå en tur med venninne (om nøyaktig ti minutter). Hvorfor bestemmer hjernen min seg for det? Er jeg lat? Eller kan jeg skylde på at jeg tilhører en generasjon som ikke er vant til å måtte jobbe? Og hvorfor har det seg slik at jeg har vært betatt av en på jobben min siden august, men etter én date i går kunne jeg ikke tenke meg å kysse han engang? Seriøst... Gi meg en psykolog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. september 2010 #2098 Del Skrevet 28. september 2010 Søte, frustrerte Skorpio! Jeg tror nok de aller fleste må innrømme å ha tatt seg en "slitendag" hjemme fra jobb en eller annen gang Personlig får jeg så dårlig samvittighet for jobben de gangene jeg ringer meg syk at jeg går med dårlig samvittighet hele dagen, uansett om jeg så er kjempesyk, så for meg ødelegger det egentlig hele greia Men kanskje du ble litt ekstra "sliten" pga han på jobben og daten som ikke gikk så fint? At du ikke hadde lyst til å kysse han når dere endelig dro på date sammen kan forøvrig bunne i at du har oppfattet han som en annen på jobb enn slik han var i det virkelige livet, dermed ble du skuffet i forhold til forventningene og alt det i kroppen din som hadde skreket at du hadde lyst på han, ombestemte seg! ..Jeg føler at jeg er en god hobbypsykolog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. september 2010 #2099 Del Skrevet 28. september 2010 Søte, frustrerte Skorpio! Jeg tror nok de aller fleste må innrømme å ha tatt seg en "slitendag" hjemme fra jobb en eller annen gang Personlig får jeg så dårlig samvittighet for jobben de gangene jeg ringer meg syk at jeg går med dårlig samvittighet hele dagen, uansett om jeg så er kjempesyk, så for meg ødelegger det egentlig hele greia Men kanskje du ble litt ekstra "sliten" pga han på jobben og daten som ikke gikk så fint? At du ikke hadde lyst til å kysse han når dere endelig dro på date sammen kan forøvrig bunne i at du har oppfattet han som en annen på jobb enn slik han var i det virkelige livet, dermed ble du skuffet i forhold til forventningene og alt det i kroppen din som hadde skreket at du hadde lyst på han, ombestemte seg! ..Jeg føler at jeg er en god hobbypsykolog! Det er du absolutt! Mulig det var pga. han på jobben, men det kan også være at det er assistentmøte OG personalmøte i dag, så jeg kom til å måtte være på jobben i tolv timer!!! Det er galskap! Men jeg har faktisk hatt null krefter i dag. Da jeg gikk tur med venninna mi i stad, gikk jeg omtrent og subbet i bakken og nå klarer jeg nesten ikke holde hodet oppe. Aner ikke egentlig hva alt dette bunner og grunner i. Jeg vet at jeg mangler jern, kanskje det har noe med "slitenheten" å gjøre? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. september 2010 #2100 Del Skrevet 28. september 2010 Underskudd på jern gjør deg sliten og trøtt, så det kan absolutt ha noe med saken og gjøre. Har du svært lave verdier kan du føle deg rimelig utkjørt og energiløs. Håper du snart finner igjen overskuddet. Stell pent med deg selv så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå