Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest Livia

her

Veldig enig både det om kg utseende og kjenner meg igjen i det å ikke ha noe å skrive. Jeg føler nesten jeg blir enda mer tom og lei på grunn av alle endringene.

Leste feil først og så: 4000! Det hadde vært et stort tap :ler: Men skjønner godt du holder deg unna da ja :jepp: Smart :tommelopp:

Paradise Hotel ja.. :ler: Det er egentlig ikke verdig noen kommentar engang :ler:

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio

her

Veldig enig både det om kg utseende og kjenner meg igjen i det å ikke ha noe å skrive. Jeg føler nesten jeg blir enda mer tom og lei på grunn av alle endringene.

Leste feil først og så: 4000! Det hadde vært et stort tap :ler: Men skjønner godt du holder deg unna da ja :jepp: Smart :tommelopp:

Paradise Hotel ja.. :ler: Det er egentlig ikke verdig noen kommentar engang :ler:

Lykke til i morgen!

Hahah, jeg veit!! Men hvis du ser én episode kommer du til å bli avhengig selv og :tongue:

Takk takk, det gikk vel helt greit i dag! Blir vel ikke noe mer enn en 4-er tror jeg. Gikk bedre på markedsføringstentamen i går.. Håper jeg!

Nå er det altså ferie!!!!! Herregud, så deilig!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hei hei :vinke:

Sorry at jeg er så dårlig på å besøke dagbøker om dagen.. :sjenert: Jeg har ikke vært så mye inne på KG i det siste..

Men jeg håper hvertfall dere som måtte titte innom har det bra, og jeg kommer sterkere tilbake! :klem:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest skorpio

hows life honey? :kose:

Hei, så hyggelig med melding :)

Livet er egentlig veldig bra - det eneste jeg savner er en kjæreste, men det er én jeg har i kikkerten, men jeg vet ikke hva som skjer der ennå.. :vetikke:

Snart eksamenstid, og jeg har ikke lest en dritt, så det kommer jo til å gå supert! :gjeiper:

Hvordan går det med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Uh, spennende!

Kjenner og at det hadde vært koselig med en kjæreste nå, det har vel noe med våren å gjøre.. :ler:

Eksamener ja.. Lykke til! Det er så deilig når man er ferdig! :hoppe:

Med meg går det egentlig helt super bra, har nettopp kommet hjem fra Lund i Sverige og der har det vært helt konge bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuh, kikkerter liker vi ;) Krysser fingre for overkommelige eksamener og lite eksamensangst! Snart er du ferdig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest skorpio

Hei!!

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært her inne! Kom plutselig på at jeg savnet dere og savnet å skrive :) Sitter i dette øyeblikk og trøstespiser sjokoladeis. Jeg er så LEI gutter! Samme gamle regla, jeg vet, men kommer vi jenter noen gang til å slutte å klage over dem? Det er jo bare sånn det er. For å gjøre en lang histore kort; jeg møtte gutt på byen, gutt sendte masse meldinger, gutt gadd ikke dra ut og møte meg de to neste helgene, gutt foreslo date hos han i dag, gutt hadde tydeligvis glemt date i dag og skulle drikke med kompisene sine isteden, så her sitter jeg. Hadde holdt av fredagskvelden til han. Takk skal du faen meg ha. :trampe:

- skorpio (is baaack) :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Ja, nå er jeg her igjen! :)

Jeg blir litt forvirret altså, men nå må jeg bare prøve å ikke tenke så mye. Bare go with the flow, er det ikke det man sier... Det er litt meldinger på gang med to forskjellige, bl.a. han jeg skrev om i forrige innlegg og én jeg har skrevet om her før - "M", men han husker dere nok ikke. ;) Ble med han hjem etter byen på lørdag, og det var veldig bra..

Har begynt i ny jobb etter endelig å ha fullført vgs, og trives såå godt! :happy: Det er deilig å være tilbake i arbeid faktisk. Gleder meg til første lønning!!!

Nå håper jeg det ikke vil regne mer i dag, så jeg kan ta meg en løpetur litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio

Veel, jeg tror det! ;)

Hvorfor har du bytta nick enda en gang? Og hvorfor ingen dagbok? :) Må jo følge deg nå som du reiser! Har forresten glemt å si fra, men mandag slutter jeg 15:15 - kaffe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...