Gå til innhold

skorpios regnbue

Fremhevede innlegg

Gjest Livia
Skrevet

her

Veldig enig både det om kg utseende og kjenner meg igjen i det å ikke ha noe å skrive. Jeg føler nesten jeg blir enda mer tom og lei på grunn av alle endringene.

Leste feil først og så: 4000! Det hadde vært et stort tap :ler: Men skjønner godt du holder deg unna da ja :jepp: Smart :tommelopp:

Paradise Hotel ja.. :ler: Det er egentlig ikke verdig noen kommentar engang :ler:

Lykke til i morgen!

Videoannonse
Annonse
Gjest skorpio
Skrevet

her

Veldig enig både det om kg utseende og kjenner meg igjen i det å ikke ha noe å skrive. Jeg føler nesten jeg blir enda mer tom og lei på grunn av alle endringene.

Leste feil først og så: 4000! Det hadde vært et stort tap :ler: Men skjønner godt du holder deg unna da ja :jepp: Smart :tommelopp:

Paradise Hotel ja.. :ler: Det er egentlig ikke verdig noen kommentar engang :ler:

Lykke til i morgen!

Hahah, jeg veit!! Men hvis du ser én episode kommer du til å bli avhengig selv og :tongue:

Takk takk, det gikk vel helt greit i dag! Blir vel ikke noe mer enn en 4-er tror jeg. Gikk bedre på markedsføringstentamen i går.. Håper jeg!

Nå er det altså ferie!!!!! Herregud, så deilig!! :strix:

Gjest skorpio
Skrevet (endret)

Hei hei :vinke:

Sorry at jeg er så dårlig på å besøke dagbøker om dagen.. :sjenert: Jeg har ikke vært så mye inne på KG i det siste..

Men jeg håper hvertfall dere som måtte titte innom har det bra, og jeg kommer sterkere tilbake! :klem:

Endret av skorpio
Skrevet

I know!

Bide av TheaM....

• 3 uker senere...
Gjest skorpio
Skrevet

hows life honey? :kose:

Hei, så hyggelig med melding :)

Livet er egentlig veldig bra - det eneste jeg savner er en kjæreste, men det er én jeg har i kikkerten, men jeg vet ikke hva som skjer der ennå.. :vetikke:

Snart eksamenstid, og jeg har ikke lest en dritt, så det kommer jo til å gå supert! :gjeiper:

Hvordan går det med deg??

Gjest Livia
Skrevet

Uh, spennende!

Kjenner og at det hadde vært koselig med en kjæreste nå, det har vel noe med våren å gjøre.. :ler:

Eksamener ja.. Lykke til! Det er så deilig når man er ferdig! :hoppe:

Med meg går det egentlig helt super bra, har nettopp kommet hjem fra Lund i Sverige og der har det vært helt konge bra! :klem:

Skrevet

Uuuh, kikkerter liker vi ;) Krysser fingre for overkommelige eksamener og lite eksamensangst! Snart er du ferdig :danse:

• 3 måneder senere...
Gjest skorpio
Skrevet

Hei!!

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært her inne! Kom plutselig på at jeg savnet dere og savnet å skrive :) Sitter i dette øyeblikk og trøstespiser sjokoladeis. Jeg er så LEI gutter! Samme gamle regla, jeg vet, men kommer vi jenter noen gang til å slutte å klage over dem? Det er jo bare sånn det er. For å gjøre en lang histore kort; jeg møtte gutt på byen, gutt sendte masse meldinger, gutt gadd ikke dra ut og møte meg de to neste helgene, gutt foreslo date hos han i dag, gutt hadde tydeligvis glemt date i dag og skulle drikke med kompisene sine isteden, så her sitter jeg. Hadde holdt av fredagskvelden til han. Takk skal du faen meg ha. :trampe:

- skorpio (is baaack) :skya:

Skrevet

Hey, du er tilbake jo! :)

Jeg er egentlig litt i mot å generalisere, men jeg heller litt mot å være enig med deg nå. :troest:

Gjest skorpio
Skrevet

Ja, nå er jeg her igjen! :)

Jeg blir litt forvirret altså, men nå må jeg bare prøve å ikke tenke så mye. Bare go with the flow, er det ikke det man sier... Det er litt meldinger på gang med to forskjellige, bl.a. han jeg skrev om i forrige innlegg og én jeg har skrevet om her før - "M", men han husker dere nok ikke. ;) Ble med han hjem etter byen på lørdag, og det var veldig bra..

Har begynt i ny jobb etter endelig å ha fullført vgs, og trives såå godt! :happy: Det er deilig å være tilbake i arbeid faktisk. Gleder meg til første lønning!!!

Nå håper jeg det ikke vil regne mer i dag, så jeg kan ta meg en løpetur litt senere.

Gjest skorpio
Skrevet

:kline:

Kafe engang etter 12 på mandag?

Oii, hvem er så du? Er du den jeg tror du er?? ;)

Gjest skorpio
Skrevet

Veel, jeg tror det! ;)

Hvorfor har du bytta nick enda en gang? Og hvorfor ingen dagbok? :) Må jo følge deg nå som du reiser! Har forresten glemt å si fra, men mandag slutter jeg 15:15 - kaffe da?

Skrevet

Jeg slettet meg egentlig, men så kom det så mange begrensninger for de som ikke er registrerte, så derfor :)

Mandag blir bra :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Herregud, hva skjedde med kaffedaten vår liksom?? Har du reist nå da? :sad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...