Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Japp nytt nick :jepp:

Så bra du har hatt det fantastisk! :strix:

Det er deilig å ha sånne ferier å se tilbake på, og også tenke at dit vil man tilbake igjen :)

:jepp:

Bare synd at man faktisk ofte ikke drar tilbake igjen. Men denne gang er jeg 100% sikker. Jeg må tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Livia

Jeg tror at man kanskje kjenner det litt på følelsen og, mange steder er kjempe fine og man vil gjerne tilbake, mens noen steder er 100% vellykkede og nesten litt magiske, så man vet at man både vil, må og skal tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg tror at man kanskje kjenner det litt på følelsen og, mange steder er kjempe fine og man vil gjerne tilbake, mens noen steder er 100% vellykkede og nesten litt magiske, så man vet at man både vil, må og skal tilbake :)

:jepp::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Den Criminal Minds-episoden som går på tv2 Zebra i kveld - er det reprise fra forrige torsdag??? Need to know!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg aner ikke, håper du fant det ut :)

Det var fra sesong 2 ;)

Idag har jeg vært på jobbintervju! Som servitør på restaurant. Det var gruppeintervju, så det blir spennende å se om jeg får den. Skulle få svar innen en uke. Wish me luck! :)

Deilig vær nå. Har så vidt begynt å komme over den "nei, det er for faen ikke fint vær! På Filippinene er det 30 grader nå, DET er fint vær!!".. Må jo faktisk innse at nå er jeg i Norge igjen, og her kommer jeg til å være en stund framover. Håper jeg får jobben, så jeg kan begynne å spare penger til ny tur neste år! :happy: Det hadde vært toppers om jeg hadde fått til! Burde ikke være så altfor vanskelig da det ikke er fint vær der før i januar typ, så på 10 mnd burde jeg ha klart å spart opp en del! ;) I morgen tenkte jeg å åpne en sparekonto (jeg hadde et sparefond, men det ble plutselig borte da jeg byttet til student visa isteden for vanlig visa.?), så skal jeg legge av litt hver månede.

Haha, nå ligger hunden min og "løper" med bakbena. Hun sover selvsagt og drømmer kanskje at hun går tur? :fnise:

Hun var hos dyrlegen i dag for årlig vaksine. Da spurte vi samtidig om en kul hun har i panna mellom øynene. Den har vokst en del i det siste, men det virker ikke som hun får vondt når vi trykker på den. Dyrlegene sa at vi kunne ta en vevsprøve av den, men da må hun i narkose og for en så gammel hund kan det være dødlig i seg selv. Og hvis det skulle vise seg å være farlig, er det en veldig vanskelig operasjon, noe vi ikke har lyst til å påføre henne. Hun er jo tross alt 13 og et halvt år. Det er veldig trist å tenke på, for man vil jo ikke "drepe" henne, men det er jo sånn det er. De lever ikke evig, og hun er ganske gammel så det er bare å innse at det går mot slutten. Men hun er babyen min. :hjerte: Elsker henne så høyt, og tanken på å avlive henne knuser hjertet mitt. Gruer meg til dagen kommer, da vi bare må innse at det er dyreplageri å la henne leve lenger.

Over til langt hyggeligere ting; lørdag er det Donkeyboy-konsert, så i mrg skal jeg møte Livia på middagsdate så vi kan bli litt bedre kjent med hverandre før konserten. :fnise: Blir nok koselig!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingre for jobb!

Synes det er herlig vær i Oslo nå jeg, etter en slik vinter setter man pris på soldager ;) Kan jo sitte ute nå! :hoppe:

Kos dere på middagsdate imorgen, tror dere kommer til å snakke bort hele kvelden :kaklehone::fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg og :hug:

Sto opp så tidlig i dag, så jeg stikker innom her for å ønske dere en god dag! :) Også må jeg bare tipse dere jenter som sliter med oppblåst mage sånn som jeg - slutt med brød!! Jeg er nå på min 3. dag uten og jeg merker bedring allerede! Spiser knekkebrød isteden, og selv om jeg skal innrømme at knekkebrød er kjipere enn brød, så får jeg mye igjen for det ved å ikke føle meg gravid hele tiden.

Bare et lite tips fra meg! :fnise: :fnise:

Stor :hug: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg og :hug:

Sto opp så tidlig i dag, så jeg stikker innom her for å ønske dere en god dag! :) Også må jeg bare tipse dere jenter som sliter med oppblåst mage sånn som jeg - slutt med brød!! Jeg er nå på min 3. dag uten og jeg merker bedring allerede! Spiser knekkebrød isteden, og selv om jeg skal innrømme at knekkebrød er kjipere enn brød, så får jeg mye igjen for det ved å ikke føle meg gravid hele tiden.

Bare et lite tips fra meg! :fnise: :fnise:

Stor :hug: til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har byttet ut brød med knekkebrød.

Dvs.. Nå skeier jeg ut med brød.

Åssen var konserten?

Tipper dere koste dere bra!

God helg til deg!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg og har byttet ut brød med knekkebrød.

Dvs.. Nå skeier jeg ut med brød.

Åssen var konserten?

Tipper dere koste dere bra!

God helg til deg!

:kose:

Hei :vinke:

Konserten er i morgen! :) Det blir gøy, jeg gleder meg!

Det er så deilig å ikke spise brød lenger! Så i dag har jeg og skeiet ut med sjokoladefondant-kake!! :sikle: Føler liksom ikke like mye skyldfølelse når jeg spiser hveteprodukter når jeg vet at jeg ikke spiser brød ved siden av. Åh, den kaka var så god! Klarte ikke mer enn et stykke, den var utrolig mektig!

God fredagskveld! :kyss: Min plan er å ligge på sofaen og se på gullrekka, også legge meg. Deiliiig! :) I morgen er det solarium (må opprettholde brunfargen....), se etter sko til jobben, også Donkeyboy-konsert på kvelden! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Var superbra DonkeyBoy-konsert på lørdag! :) Absolutt verdt pengene! Veldig bra oppvarmingsband og - Something Sally het de. Søkte på de på youtube, og de har en nydelig sang med Joss Stone.

Da har jeg møtt Livia to ganger denne uka, og jeg vet du kommer til å lese dette, Livia, så jeg skriver bare det positive. Neida :ler: Det har vært veldig koselig!! Jeg var litt nervøs før vi skulle møtes, for jeg har aldri avtalt et møte med noen jeg ikke kjenner, men det gikk veldig bra! :)

I kveld tror jeg faktisk jeg synke så lavt som å se på Paradise Hotel (no offence til dere som gjør det - be my guest! Men jeg synes det er et latterlig program...) men jeg så på reklamen at det skulle komme to nye gutter i dag, og han ene er fra samme sted som meg. Kjenner han ikke, men er jo litt morsomt å se når man vet hvem det er da.. Spørs hvor lenge jeg gidder da :gjeiper:

Håper dere får en fortsatt fin mandagskveld jenter! :strix:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Livia

:ler: Jeg synes og det var så koselig, litt skummelt først, men du var ikke noe å være redd for i grunn!

Morro at du faktisk ser på PH, enjoy :ler:

Takk for at du nå minnet meg på å søke opp Something Sally!

Kos deg i kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Sorry at jeg ikke har vært her på noen dager. Eller..sorry trenger jeg vil ikke akkurat si :gjeiper:

Jeg liker ikke det nye layoutet! :tristbla:

Hva skal dere i kveld?

Må tipse dere om en fantastisk side! we :hjerte: it! Her kommer dere inn på min profil så kan dere se hva jeg :hjerte:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Er heller ikke overbegeistret for det nye forumet :dry:

Har registrert meg jeg og, siden var så søt :hjerte:

Håper du har det bra Scorpio :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hva er nicket ditt? :)

Uff, jeg er så lei KG om dagen. Synes det nye layoute suger, og jeg føler ikke at jeg har noe å skrive. Selv om jeg ikke har noe mindre å skrive om nå enn før egentlig, er det bare ikke noe i meg som føler for å skrive det ned. Jeg kommer vel sikkert sterkere tilbake :)

Har begynt å jogge igjen da! Det er vel nevneverdig nok ;) En venninne og jeg har inngått et veddemål; ikke noe godteri (dvs. godis, potetgull, kaker, osv..), også skal vi jogge minst 3 ganger i uka. Føles bra! Det fristet å gi etter godteløftet allerede første dagen, men taperen må punge ut med 400 kr, så det lønner seg holde seg unna godtehyllene! ;)

Herregud, jeg har syntes Paradise Hotel er helt latterlig, og hvem tror dere har blitt avhengig? Ooh yeees... Så seriøst EN episode forrige uke, og man blir faktisk hekta! :ler:

Jaja. I morgen er det norsktentamen, også er det påskeferie! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...