Gjest skorpio Skrevet 6. desember 2010 #2141 Del Skrevet 6. desember 2010 Jessss, ny uke..... Har gjespet kontinuerlig i hele dag, mandager er virkelig VERST! Argh, jeg har så mye inni hodet nå som jeg ønsker å skrive ned, men jeg klarer ikke! Er tom og full på én gang. Blir tidlig køya i dag kjenner jeg. Nok et julebord på fredag, også tenkte jeg at jeg skulle dra ut på lørdag. Er så lenge siden jeg har vært på byen med venner, og denne helgen er jeg alene hjemme så da kan jeg jo slå på stortromma med et vors. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. desember 2010 #2142 Del Skrevet 8. desember 2010 peis Og så var det onsdag kveld. Det er så tungt på jobb om dagen. Har søkt rundt i andre barnehager. Aner liksom ikke hva annet det er jeg skal gjøre. Trenger en jobb der jeg har fri to dager i uka, og en med godt arbeidsmiljø fylt med humor, glede og empati. Men det er snart jul og det er jo fantastisk! Har ikke kjøpt inn alle julegaver enda (egentlig ganske langt fra...) - hva har dere kjøpt? Trenger tips!! Nå skal jeg se på Trekant - har bare sett på det én gang før (man ser gjerne ikke på det sammen med mamma..), men det er så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. desember 2010 #2143 Del Skrevet 10. desember 2010 ♥ Black Eyed Peas - Light up the night ♥ Rihanna - Skin ♥ Oskar Linnros(♥♥♥♥♥) - Från och med du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. desember 2010 #2144 Del Skrevet 17. desember 2010 (endret) Helløøu.. ENDELIG helg! :dåne: I kveld skal jeg slappe av BIG TIME! Har spist deilig middag, nå ser jeg på The Ellen Show, og så blir det vel gullrekka (med mindre det bare er repriser fra året som har vært? Noen som vet?) I morgen må jeg handle resten av julegavene. Unnskyld, bankkonto Trøster meg med at det snart er lønning. Kanskje jeg også skal ta meg råd til kino eller fylla? Får se... Må jo også si at jeg hooket opp med "lillebror" forrige helg. Altså, ikke MIN lillebror, men han jeg har skrevet om før. Lillebroren til en gammel venninne. Så..det var hyggelig Ønsker alle en finfin helg! Endret 17. desember 2010 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. desember 2010 #2145 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Da kan jula bare komme!! Endelig ferdig med julegaver! Dvs. jeg har én igjen, og det er til stesøsteren min på 16 år. Har dere noen ideer? En fin topp kanskje.? I kveld er det også bare avslapping på meg. Har inntatt godstolen med peisen knitrende ved min side Jaja, så har jeg ikke kjæreste, men jeg har det da koselig likevel. Tror jeg har blitt så komfortabel med mitt eget selskap at jeg nok aldri får meg kjæreste. Nei, det er ikke sant. Det hadde vært trist. Mamma har sittet og lest fra en morsom bok nå som hun fikk av en venninne - "Hekta på et håp om kjærlighet" av Sissel Gran og en dame til. Vi sitter og er så tatt på kornet. Hvordan hun ene møter en mann som er veldig begeistret for henne, mens hun ikke er interessert i det hele tatt, og plutselig snur rollene, og hun klarer ikke slutte å tenke på han. Merkelig det der jenter... Apropos alle disse reglene og spillene vi gutter og jenter driver med - jeg har funnet en fantastisk blogg! www.0330.no Selverklærte proffsjekkere som gir tips og råd,samt skriver treffende innlegg om forskjellige ting innen sex og kjærlighet. Nåååå er jeg fattig, men begynte nesten å gråte i frustrasjon over at jeg ikke hadde "noenting å ha på meg i dag", så sitter og kikker på hm.com.. Affordable luxury in a nut shell altså :hjerte: Hva skulle vi gjort uten H&M?? Jaja, I'm out <-- Endret 18. desember 2010 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. desember 2010 #2146 Del Skrevet 20. desember 2010 Scorpio! Hva gjør du 30? Vil du kanskje ta en kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 20. desember 2010 #2147 Del Skrevet 20. desember 2010 Mmmm...let me guess; du har bursdag i oktober/november? Legger igjen en hei (hmm...hvorfor heter smilyen farvel?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. desember 2010 #2148 Del Skrevet 20. desember 2010 Scorpio! Hva gjør du 30? Vil du kanskje ta en kaffe? Ja, det kan vi gjøre! Hyggelig!! Mmmm...let me guess; du har bursdag i oktober/november? Legger igjen en hei (hmm...hvorfor heter smilyen farvel?) Hmm, har på følelsen at du og har det? :klø: Koselig med hilsen! (Haha, aner ikke, den er jo like mye "hei!") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. desember 2010 #2149 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei skorpio! Titter innom jeg! Ser ut til at du har en fin førjulstid? Når det gjelder kjæreste dukker han nok opp skal du se, de har en tendens til det, så fort man slutter å spille spillet, følge reglene og vente på om noen lurer rundt neste sving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. desember 2010 #2150 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei skorpio! Titter innom jeg! Ser ut til at du har en fin førjulstid? Når det gjelder kjæreste dukker han nok opp skal du se, de har en tendens til det, så fort man slutter å spille spillet, følge reglene og vente på om noen lurer rundt neste sving Hehe, ja, det ordner seg nok GOD JUL, ENVY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 22. desember 2010 #2151 Del Skrevet 22. desember 2010 Jadda... Jeg har burdag heeelt i grenselandet med å være skytte. 21. november. Moder'n kalte meg for nattens dronning Ikke bare tok jeg meg god tid; vel 2 uker over tiden men jeg kom også sent på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. desember 2010 #2152 Del Skrevet 23. desember 2010 Jadda... Jeg har burdag heeelt i grenselandet med å være skytte. 21. november. Moder'n kalte meg for nattens dronning Ikke bare tok jeg meg god tid; vel 2 uker over tiden men jeg kom også sent på kvelden. GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. desember 2010 #2153 Del Skrevet 25. desember 2010 Oi oi oi, for en jul... Jeg er helt utslitt og føler meg litt rar og tom. Julen er en sår tid egentlig. Alt skal liksom være så koselig og bra, men det er mye som ligger under overflaten og bobler. Når det gjelder mitt liv og mine nærmeste så har min kjære farmor blitt innlagt på sykehus med en utposning på hovedpulsåra. Hun er den siste gjenværende av besteforeldrene mine, og jeg er så glad i henne. Også var det julekvelden da.. Onkelen min har god råd, så julekvelden med han består av gaver i hauger og lass. Og det er ikke nødvendigvis positivt skjønner dere. Det er slitsomt at det skal være så materielt. Mistenker at han bare kjøper og kjøper og kjøper, og bestemmer seg etterpå for hvem som skal få hva. Og det er jo ikke forbruksting, det er liksom helt unødvendige ting som bare tar opp plass. F.eks. fikk jeg et maleri til min nye leilighet, og jeg vil jo ikke ha det. Jeg vil bestemme selv hvordan det skal se ut i MIN leilighet. Det er ikke meningen å høres utakknemlig ut altså, men det er vanskelig å forklare. Det er liksom bare så utrolig unødvendig at alt skal handle om å ha så mye! Og den ene fetteren min er så utrolig usympatisk at det blir sjelden hyggelig stemning. Han tjener veldig, veldig bra og det vil han gjerne snakke masse om. Skryter av at han kjører første klasse på flyet, at kjæresten hans er modell, hvor stor leiligheten hans er, og hva de betaler for å bo der. Og jeg ser han kanskje én gang i året, og han spør meg ikke en gang hvordan jeg har det. Og hvis han gjør det, vet jeg innerst inne at han gir faen. Så det var en meget slitsom julaften for en følsom skorpio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 25. desember 2010 #2154 Del Skrevet 25. desember 2010 :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. desember 2010 #2155 Del Skrevet 31. desember 2010 GODT NYTTÅR! NYTT ÅR, NYE MULIGHETER, DERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 31. desember 2010 #2156 Del Skrevet 31. desember 2010 Høres veldig slitsomt ut ja Skorpio... Hva skal man "gjøre" med familiemedlemmer man ikke er helt på nett med? Det er ikke forresten mulig å få bytta bildet du fikk? Ønsker deg et godt nytt år i 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 31. desember 2010 #2157 Del Skrevet 31. desember 2010 ...glemte å si; jeg håper bestemoren din kommer seg *sender mange get-well-wibes* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. januar 2011 #2158 Del Skrevet 1. januar 2011 Takk, takk Scorpina Bildet går an å bytte, så det spørs om ikke jeg gjør det. Litt usikker enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 2. januar 2011 #2159 Del Skrevet 2. januar 2011 Så synd med kjipe folk i jula Hvordan var nyttårsfeiringen da? Forhåpentligvis bedre enn julefeiringen? Ønsker deg ihvertfall et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. januar 2011 #2160 Del Skrevet 4. januar 2011 Nyttårsfeiringen var egentlig helt grei - neste år skal jeg søren meg stikke på ferie og feire nyttårsaften der! Tror det hadde vært gøy Men dere, jeg sliter litt. Jeg har jo kjøpt leilighet som jeg flytter til i slutten av februar. Må ha en leieboer, og jeg vil jo helst flytte inn med en jeg kjenner. Men det er ingen venner av meg som må eller ønsker å flytte. Det er derimot en kompis av en bekjent (altså jeg kjenner han nesten ikke) som ønsker å leie. Men jeg er litt skeptisk til å bo med en jeg ikke kjenner, og hvertfall når det er en gutt. What to do?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå