Gjest skorpio Skrevet 17. november 2010 #2121 Del Skrevet 17. november 2010 Hallooo! Jeg er syk igjen! Denne gangen er det forkjølelsen som har tatt bosted i kroppen min. Nærmere bestemt nesa mi! Jeg og Kleenex er svært gode venner om dagen for å si det sånn. Ellers; booket meg på tur til Sør-Afrika (no way back now!), og bestilt nytt pass så da gjenstår det bare å bestille flybillett! Dette er helt sykt. Jeg kan ikke tro at jeg om mindre enn to måneder reiser til AFRIKA!!! Jeg tror jeg skal åpne en liten reiseblogg så venner og familie kan følge med på løveeventyret mitt hjemmefra, men jeg skal se om jeg får tid til å oppdatere her og Det er så mye følelser som spinner rundt i meg nå.. Selv om jeg gleder meg superdupermasse til å reise, så er det selvsagt skummelt og. Det er første gang jeg gjøre noe sånt, noe litt annet enn en vanlig ferietur, også skal jeg gjøre det helt alene! Også blir jeg sikkert kjent med mange på turen, og det er på en måte og noe jeg gruer meg litt til. Det høres kanskje rart ut, men jeg gruer meg alltid litt til å bli kjent med nye mennesker på forhånd. (Men så går det jo alltid bra ) Ellers må jeg skrive litt om lørdagen. Var på innflyttningsfest hos en venninne (M) fra ungdomsskolen. Vi har ikke så mye kontakt nå lenger, men så ble jeg hvertfall invitert til denne festen og (som vanlig) vurderte jeg om jeg skulle gidde å dra. Men jeg tenkte at fader heller, jeg satt hjemme fredag også, i morgen er det søndag, det er i dag jeg har tiden på meg til å ha det gøy, ikke tenke på at det er jobb på mandag, og være sosial! Så jeg dro. Og jeg angrer ikke på det. Var veldig hyggelig, snakket en del med noen flere jeg gikk på ungdomsskole sammen med som jeg egentlig aldri kjente så godt da. Jeg så en av mine beste venninner igjen, som jeg ikke har sett på lenge! Og jeg gjenopptok vennskapet med venninne S som jeg har sånn periodvis vennskap med. Hehe, det er helt rart, og vi snakket om det i går. Vi har sånn perioder der vi henger masse sammen, så går det plutselig lang tid før vi møtes igjen. Og høydepunktet kom da kvelden nærmet seg slutten og jeg rota med lillebroren til hun med festen. Haha. Har vært småkeen på han siden jeg var 13, og har alltid "mobbet" M med at "én dag SKAL jeg hooke opp med han!", og jeg så endelig min sjanse på lørdag! M så det ikke, var ikke så interessert i at hun skulle det, i og med at det tross alt er lillebroren hennes! Men jeg tror ikke hun har noe i mot det. Bestevenninnen hennes har visst også hooket opp med han :gjeiper: Men vi gjorde altså ikke noe mer enn å kline, men det var råsexy. Litt sånn tatt-oppetter-veggen-klining! Så i helgen må jeg nok møte han igjen! Apropos å være alene hjemme; jeg og mamma ser på leiligheter om dagen. Både til henne og meg. Nå er det på tide å flytte for seg selv! Så vi går støtt og stadig på visninger. Jeg gleder meg så sykt mye!! Tenk at jeg endelig skal flytte ut! Det skjer forhåpentligvis så snart jeg kommer hjem fra Afrika, så da må jeg finne meg en jeg kan bo med og ny jobb. Jeg jobber bare ut året i barnehagen jeg er i nå (er så lei), så jeg er stadig på leting etter noe nytt. Vil prøve noe annet nå enn barnehage. Har litt lyst til å jobbe i butikk eller noe igjen. Jobbet i en klesbutikk før, men den var kjip i og med at det aldri var kunder der, og jeg hadde tidenes bitch til sjef. Men jeg er åpen for andre ting og, jeg bare vet ikke helt hva jeg skal se etter. Noen som har noen morsomme jobber til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. november 2010 #2122 Del Skrevet 19. november 2010 Wow, dette var andre boller, Skorpa! Mye på en gang, men så utrolig spennende! Merket det kriblet i magen på dine vegne både når jeg leste om afrika, og om lillebroren til venninna di! Aå utrolig spennende! Noen fordeler skal det jammen være av å være fri og frank også Skjønner at du grugleder deg til Afrika. Men herregud, det er jo en sånn opplevelse som du garantert kommer til å sitte å snakke om på gamlehjemmet en gang i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. november 2010 #2123 Del Skrevet 19. november 2010 Wow, dette var andre boller, Skorpa! Mye på en gang, men så utrolig spennende! Merket det kriblet i magen på dine vegne både når jeg leste om afrika, og om lillebroren til venninna di! Aå utrolig spennende! Noen fordeler skal det jammen være av å være fri og frank også Skjønner at du grugleder deg til Afrika. Men herregud, det er jo en sånn opplevelse som du garantert kommer til å sitte å snakke om på gamlehjemmet en gang i fremtiden Hiho, jaa, spennende når ting skjer! Ja, jeg skulle jo altså egentlig møte lillebroren til M i helgen, men nå er jeg ikke alene hjemme lenger, så hvor skal vi møtes da liksom? Er lei av å bo hjemme...... Ja, Afrikaturen blir nok en tur jeg aldri glemmer! Blir artig å gjøre noe helt, helt annet! Når jeg forteller folk at jeg skal passe løver blir de helt sånn "HÆ??" Elsker det! Planer for helgen da, Envy? (Nå skal jeg stalke boka di og.. Har ikke sett at du har ny bok! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. november 2010 #2124 Del Skrevet 20. november 2010 Er det forresten noen av dere som har twitter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 20. november 2010 #2125 Del Skrevet 20. november 2010 Er ikke vi followers på twitter? Er så dårlig på de greiene, skal skjerpe meg! Hørtes ut som en knall fest! Digg å kline oppetter veggen, det er H to the O to the T, så lenge man slipper å se andre gjøre det :gjeiper: Er så misunnelig på deg med tanke på Afrika! Shit, du kommer til å få det helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. november 2010 #2126 Del Skrevet 20. november 2010 Sånn klining oppetter veggen er helt rått! Glemmer ikke den gangen jeg var i bondebryllup i trøndelag og det ble klinings oppetter siden på en trailer som sto der, med den hotteste fyren ever Når det gjelder hvor du kan møte fyren Skorpio så skjønner jeg at du blir frustert! Blir bra hvis du får flyttet hjemmefra snart da! I mellomtiden kan dere vel ta dere en kinodate, eller bare møtes og gå på cafe eller ta en middag på peppes eller noe? Eller så kan du snike han med deg inn på rommet ditt når moren din ikke merker det? Sånt drev jeg med da jeg bodde hjemme Planene mine for helgen er mange og lange, men vi får se hva som blir noe av Tenkte oss på hobbymessen i morgen da, og kanskje en tur på kino, men begge skal på jobb 0700 mandag morgen, så får se hva vi gidder Koselig at du fant boken min da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. november 2010 #2127 Del Skrevet 20. november 2010 Serenity88: Jo, vi var vel en gang det, men nå har jeg ny twitterkonto! Hehe, ja, det er bare nasty å være tilskuer til sånne ting. :gjeiper: Har du noen planer i dag da? Envy: Hoho, oppetter traileren ja - det må ha vært litt av et syn! Hehe! Ja, det blir bra å flytte ut Hmm, snike han inn på rommmet er uaktuelt - jeg har rom vegg-i-vegg med mamma, og hun ville hørt oss med en gang vi låste oss inn så :gjeiper: Date...Da blir det plutselig noe helt annet. Jeg var rimelig klar på at jeg hadde lyst på han forrige helg, så føler det blir helt feil og antakelig ganske forvirrende for han hvis jeg plutselig foreslår middag. Skjønner? Men vi får se Nå skal jeg hvertfall på fest i kveld, så får vi se hva som skjer. Jeg ringer han vel utover kvelden. (Men håper jeg hører fra han først ) Hobbymessen - hva er det? En messe med masse hobbyaktiviteter? :gjeiper: Det er alternativmesse i helgen, det synes jeg hadde vært litt gøy, men det har jeg ikke penger til. I morgen er det kino med en venninne, OG VISNING! Kos dere i kveld jenter, uansett hva planene blir til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. november 2010 #2128 Del Skrevet 20. november 2010 kos deg i kveld og på visning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 20. november 2010 #2129 Del Skrevet 20. november 2010 Yay for visning! Kanskje det blir leilighet fortere enn svint :happy: Skjønner at date blir litt feil da ja. Får håpe dere møtes på fest/ute i kveld da Hold oss oppdatert! Hobbymessen er en messe hvor de selger hobbyartikler. Tenkte kanksje jeg kunne finne noe til scrapbookingen og malingen min å sånn der Ha det gøy på fest i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. november 2010 #2130 Del Skrevet 23. november 2010 ÅÅÅÅ herreguuud, jeg har kjøpt leilighet!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. november 2010 #2131 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg så det på face! Så utrolig heldig du er!! Gratulerer! Her kommer sånn ca 1000 spørsmål: Er den i den byen du allerede bor i? Hvor stor er den? Måtte du ta opp lån? Kjøpte du den heeelt alene? Har du no sånne gunstige saker som fyring eller kommunale avgifter i en slags husleie til borettslaget? Sorry at jeg er så nysgjerrig Men er veldig gira på slike saker selv for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. november 2010 #2132 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Jeg så det på face! Så utrolig heldig du er!! Gratulerer! Her kommer sånn ca 1000 spørsmål: Er den i den byen du allerede bor i? Hvor stor er den? Måtte du ta opp lån? Kjøpte du den heeelt alene? Har du no sånne gunstige saker som fyring eller kommunale avgifter i en slags husleie til borettslaget? Sorry at jeg er så nysgjerrig Men er veldig gira på slike saker selv for tiden Den er på 52 kvadrat (med en fantastisk balkong på 13 kvm! ), og ligger i den byen jeg allerede bor i ja Må seff ta opp lån, og jeg og mamma skal i banken på fredag og høre hvordan vi gjør det med hvem som eier og sånn. Det er fyring og varmtvann inkludert i fellesleia Endret 24. november 2010 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 24. november 2010 #2133 Del Skrevet 24. november 2010 Gratulerer! Så stor og digg den høres ut! Kan du vente deg fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. november 2010 #2134 Del Skrevet 27. november 2010 Gratulerer! Så stor og digg den høres ut! Kan du vente deg fremover Haha, ja, det hadde vært noe!! Tuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. november 2010 #2135 Del Skrevet 27. november 2010 Var på julebord med jobben i går, det var koos Var hyggelig å bli bedre kjent med mennesker man bare har hatt et forholdsvis overfladisk forhold til, og er et nytt julebord med kun barnehagen (ikke hele foreningen) om et par uker. Blir nok gøy I dag har jeg så og si bare spist og ligget (æsj), føler meg ekkel og lat og tjukk. :gjeiper: I morgen blir det trening, solarium og harrytur til Sverige med en kompis. Kanskje jeg finner noen julegaver..? Det hadde vært fint, for jeg har ikke startet endaaa Også har mamma bursdag neste uke, så jeg må jo kjøpe gave til henne snart og! Men hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. desember 2010 #2136 Del Skrevet 3. desember 2010 Bilturen til Sverige tok en litt annen vending. Dvs. det var turen hjem til Oslo igjen som kunne endt katastrofalt. For de av dere som har meg på face har kanskje fått det med dere, men vi kræsja altså. Det var såpeglatt på motorveien, og plutselig var gikk det galt og bilen fikk en såkalt "fish tail" altså at bakdelen sklir til høyre og venstre, deretter snurret den rundt. Den SNURRA RUNDT liksom på MOTORVEIEN! Det nok det sykeste jeg har opplevd, og det var fullt av biler foran og bak oss, i begge filer så at vi ikke kræsja inni noen er et mirakel! Alt gikk altså så fort, men jeg trodde vi skulle dø, og da bilen snurra satt jeg bare og sa "å fy faen, å fy faen, å fy faen, å fy faen"... Og så deisa bilen rett i autovernet og bilen ble totalt fucka foran og på sidene. Det er virkelig sånt som får en til å tenke over hvor skjørt livet er, og det kan være over så fort, og man er aldri forberedt. Jeg er ikke redd for døden, men jeg husker jeg satt og tenkte mens alt dette skjedde "shit, er det sånn jeg skal dø? Har dette vært forhåndsbestemt av universet fra før jeg ble født? Skal det være over så fort?" Her kan dere se bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 3. desember 2010 #2137 Del Skrevet 3. desember 2010 Så bra at alt gikk bra med deg da! Er så fælt å kræsje!! Har totaltvraket en bil selv engang, snurra på hodet ut på et jorde. Er helt enig med deg, det får en virkelig til å tenke over hvor skjørt livet er, og hvor viktig det er å ta vare på det! Er det ikke rart, de sekundene mens man vet at det kommer til å gå galt med bilen er så eviglange, akkurat som alt går i slowmotion! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. desember 2010 #2138 Del Skrevet 4. desember 2010 Så bra at alt gikk bra med deg da! Er så fælt å kræsje!! Har totaltvraket en bil selv engang, snurra på hodet ut på et jorde. Er helt enig med deg, det får en virkelig til å tenke over hvor skjørt livet er, og hvor viktig det er å ta vare på det! Er det ikke rart, de sekundene mens man vet at det kommer til å gå galt med bilen er så eviglange, akkurat som alt går i slowmotion! Du har det ja?? Det er ikke noe å spøke med altså! Var du alene eller? Uff, jeg er glad jeg ikke var det! Takket være at de to smarte guttene jeg var med syntes det var "dritkult" roet jeg meg ned litt. JO! Det tenkte jeg og på; alt gikk så fort, men samtidig registrerte jeg alt som skjedde i noe føltes som så lang tid! Dårlig forklaring, men virket jo som du skjønte det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 6. desember 2010 #2139 Del Skrevet 6. desember 2010 Så skummelt skorpis! Bra det gikk så bra som det gikk, du er kulest når du er hel ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. desember 2010 #2140 Del Skrevet 6. desember 2010 Så skummelt skorpis! Bra det gikk så bra som det gikk, du er kulest når du er hel ha en fin mandag! Haha, ja, jeg er keen på å forbli hel resten av mitt liv! Takk i like måte! Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå