Gjest skorpio Skrevet 15. februar 2010 #2021 Del Skrevet 15. februar 2010 Takk!! Hehe, Stockholm er vel ikke så ille det heller! Men 30 grader slår alt akkurat nå! Hva er det du gjør i Sthlm da? Vanskelig å følge med på deg når du ikke har dagbok lenger! Sender deg pm med hvor jeg bor jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. februar 2010 #2022 Del Skrevet 15. februar 2010 Det er veldig sant, 30 grader hadde jeg glemt.. Njaa, kanskje hadde jeg byttet Først og fremst bare være der, besøke familie og kose oss! I love that city Jeg har forresten bok igjen (Look down!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Just-A-Girl Skrevet 15. februar 2010 #2023 Del Skrevet 15. februar 2010 GOD TUR!!!! Ikke at jeg leste langt nok bak i dagboken til å vite hvor du skal!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. februar 2010 #2024 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er veldig sant, 30 grader hadde jeg glemt.. Njaa, kanskje hadde jeg byttet Først og fremst bare være der, besøke familie og kose oss! I love that city Jeg har forresten bok igjen (Look down!) Å jaa! Skal se! GOD TUR!!!! Ikke at jeg leste langt nok bak i dagboken til å vite hvor du skal!! :D Takk! Skal til Filippinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. februar 2010 #2025 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei jenter! Nå sitter jeg på balkongen vår her på Filippinene. Vi er på et sted som heter Boracay, som ligger ca 300 km sør for Manila som er hovedstaden på øya. Det er rundt 30 C i skyggen, noe som forsåvidt ikke er såå varmt, men sola er helt sinnsykt sterk her! Vannet som ligger på rundt 28 C kjennes avkjølende, så det sier vel litt! I går var mange av oss på en karaokebar som var kjempegøy! God stemning, og mange dårlige sangstemmer! Filippinerne er så utrolig gode mennesker, og søren meg en av verdens mest undervurderte mennesker. Mamma jobbet på cruisebåt for mange år siden, og filippinerne var de som lå nederst på lønnsstigen. Dette er mennesker som antakelig trenger det aller mest. De er hvertfall fantastisk snille mennesker som alltid hilser og er blide, og så utrolig gjestfrie. Det er derimot veldig ubehagelig at skal kalle meg "ma'am" hele tiden (alle gjør det). Det er jo for å være høflig, men jeg føler ikke at de trenger det. Det blir jo nesten som om de underlegger seg meg. (Kan man si det??) Klokken er litt over 12 her nå, og vi skal snart på båttur. Etter å ha ligget på White Beach, som er kåret til en av verdens flotteste strender flere ganger, er vi hypp på å oppleve litt, så vi har leid båt. Aner ikke helt hvor vi skal hen, men det finner jeg ut av Snakkes, må løpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2010 #2026 Del Skrevet 23. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. februar 2010 #2027 Del Skrevet 27. februar 2010 Håper du fortsatt har det awesome, selvom det virker sånn på facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. februar 2010 #2028 Del Skrevet 28. februar 2010 Håper du fortsatt har det awesome, selvom det virker sånn på facebook! Takk søte deg Det har jeg vettu! Den eneste dagen som har vært kjip var kvelden i går! Etter jordskjelvet på Chile var det i går stort tsunamivarsel langs alle Stillehavsøyene, deriblant Filippinene! Deretter var det heftig slåsskamp på en bar vi var på hvor sikkert 15 menn slo løs på én mann! Blant annet ble han slått med en krakk i hodet. Da ble vi enda reddere og jeg var et stund sikker på at vikom til å bli vitne til et drap. Men heldigvis kom politiet veldig fort, og så var alt plutselig over. I dag hørte vi at tsunamien ikke kom til å inntreffe Filippinene eller noen av de andre øyene heller, isåfall ville bølgene kun være så små at de ikke utgjorde noen fare. Så nå er alt bra Nå er klokken tolv på natta, og i morgen venter båttur. Ha en fin kveld tjejer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 28. februar 2010 #2029 Del Skrevet 28. februar 2010 Tenkte på deg isted, har nemlig en vennefamilie som er i Chile nå, og det er skummelt altså, men bra tsunamivarsel ble avblåst hos dere Utrolig ekkelt med slosskamp, var vitne til at 5 store (over 100kg) vakter gikk løs på en liten simpel gutt i russetiden, det er ikke gøy. Sov godt og kos deg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. mars 2010 #2030 Del Skrevet 1. mars 2010 Uff, ja, det er jo helt tragisk i Chile. Skjelvet var visst 1000 ganger sterkere enn det på Haiti..? Nei, slåsskamper er aldri bra. Kan ende ganske dårlig. Trodde faktisk ikke at det skulle skremme meg så mye, men plutselig så man liksom medaljens bakside etter at alt bare har vært så fantastisk her nede! Takk for det, Reka - nu skal jeg gå og spise frokost, mens du ligger hjemme og sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 1. mars 2010 #2031 Del Skrevet 1. mars 2010 Så deilig det høres ut med ferie på Filippinene!! Høres ut som om du koser deg, til tross for litt slosserier og bølgerier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. mars 2010 #2032 Del Skrevet 2. mars 2010 Så deilig det høres ut med ferie på Filippinene!! Høres ut som om du koser deg, til tross for litt slosserier og bølgerier! Hei! Ja, det er superfantastisk her! Hvem er du? Ny bruker eller gammel med nytt navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. mars 2010 #2033 Del Skrevet 2. mars 2010 Fine, fine, fine bilder på fjesboken! Ser ut som om dere storkoser dere, er såååå misunnelig! Godt det gikk greit med tsunamivarsel, sendte dere tanker når jeg leste om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. mars 2010 #2034 Del Skrevet 2. mars 2010 Du vet egentlig hvem det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 4. mars 2010 #2035 Del Skrevet 4. mars 2010 I'm an oldie (but a goodie - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 4. mars 2010 #2036 Del Skrevet 4. mars 2010 et hint er: sånne som henne vokser ikke på trær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mars 2010 #2037 Del Skrevet 5. mars 2010 Fine, fine FBbildene! Nå har jeg skikkelig lyst til og reise til Filipinene! Hva fikk deg til og reise dit, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 5. mars 2010 #2038 Del Skrevet 5. mars 2010 VELKOMMEN HJEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. mars 2010 #2039 Del Skrevet 7. mars 2010 Så koselig med tanker og meldinger Jeg skjønner fortsatt ikke hvem du er! Og Livia - nytt nick?? Deg skjønner jeg hvem er *** Herregud, for en fantastisk tur! 2 uker er over på et blunk, og her sitter jeg hjemme i Norge igjen. Litt deilig å være hjemme igjen, men jeg kunne gladelig vært der lenger! Nei, hvem prøver jeg å lure. Det er faktisk ikke deilig å være hjemme igjen! Det eneste som er bra er å se venner igjen, og hunden min som jeg har savnet så masse! Det er så mye å fortelle at jeg vet ikke om jeg orker. Jeg angrer på at jeg ikke skrev dagbok, sånn at jeg nå hadde husket når jeg har gjort hva, og kunne se tilbake å mimre dagene. Det er altfor stor jobb å begynne nå. Men jeg har møtt så mange herlige mennesker, og hatt det så bra! Til tross for tsunamivarsel har det vært to perfekte uker!! Virkelig Må tilbake neste år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 7. mars 2010 #2040 Del Skrevet 7. mars 2010 Japp nytt nick Så bra du har hatt det fantastisk! Det er deilig å ha sånne ferier å se tilbake på, og også tenke at dit vil man tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå