Gjest Rekaaa Skrevet 1. februar 2010 #1981 Del Skrevet 1. februar 2010 Søk på Fridays! Så kan jeg komme å spise hos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 1. februar 2010 #1982 Del Skrevet 1. februar 2010 100 sider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 1. februar 2010 #1983 Del Skrevet 1. februar 2010 100 sider!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. februar 2010 #1984 Del Skrevet 2. februar 2010 Det var noen gode ideer. Lager noen søknader ja, og leverer litt rundt Oi, 100 sider ja! Oki, da feirer vi litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. februar 2010 #1985 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har vært nysgjerrig på linken i signauren din, den om kreative gaver. Trykte, men der kom det bare opp en forummelding, gitt! By the way... Congrats on the 100s!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. februar 2010 #1986 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har vært nysgjerrig på linken i signauren din, den om kreative gaver. Trykte, men der kom det bare opp en forummelding, gitt! By the way... Congrats on the 100s!! Oi, så det! Æsj, slemme kg som har sletta innlegget mitt! Det var hvertfall jeg som trengte litt ideer til kreative gaver i jula Takk og takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. februar 2010 #1987 Del Skrevet 2. februar 2010 Sikkert slettet fordi de ikke har juleforumet åpent lenger. Kjipingene! Ellers, går det bra med deg? Blitt kvitt noen av de negative tankene? Ofte litt vanskelig å se lyst på ting når det er så mørkt og kaldt som nå, så synes man har litt lov til å deppe over ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. februar 2010 #1988 Del Skrevet 2. februar 2010 Sikkert slettet fordi de ikke har juleforumet åpent lenger. Kjipingene! Ellers, går det bra med deg? Blitt kvitt noen av de negative tankene? Ofte litt vanskelig å se lyst på ting når det er så mørkt og kaldt som nå, så synes man har litt lov til å deppe over ting. Tøkk søta det går greit.. Er litt sånn.. lei av livet mitt egentlig. Føler at jeg er i en venteperiode. Jeg venter liksom på at livet mitt skal begynne, for akkurat nå venter jeg bare på at skolen skal være ferdig. Først DA tror jeg at jeg føler meg FRI! Hehe.. Men jeg tror jammen jeg skal minne meg selv på ting jeg har å glede meg over, så kanskje jeg blir litt gladere: Reiser til Filippinene om 2 uker! Skal på Donkeyboy-konsert med Reka i mars! Fotokurs i april! Kanskje Afrika-tur i august/september-ish Alle mulighetene står åpne når jeg er ferdig med skolen om bare 4 1/2 måned!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. februar 2010 #1989 Del Skrevet 4. februar 2010 Take me away.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. februar 2010 #1990 Del Skrevet 4. februar 2010 Hold fast på de gode tingene du har å se frem til Gjør det samme selv, vet at det er omtrent akkurat 6 mnd til jeg kan slutte i jobben fordi jeg skal begynne å studere. Jobben er kanskje ekstremt kjedelig og lite ålreit til tider, men jeg prøver å ha ting jeg skal som jeg kan se frem til og som lager små lysglimt i hverdagen. Det trenger ikke være store ting, det kan feks. være en jentekveld, en kveld hvor jeg kan være helt alene og bare pleie meg selv med en film, god mat, ansiktsmaske, fotbad osv. Eller bare en episode av CM Det gjør hvertfall at jeg kommer meg gjennom crapy dager med sinte og sure kunder, urettferdig behandling og sure kommentarer over ting jeg ikke kan gjøre noe med. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. februar 2010 #1991 Del Skrevet 5. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. februar 2010 #1992 Del Skrevet 5. februar 2010 Hold fast på de gode tingene du har å se frem til Gjør det samme selv, vet at det er omtrent akkurat 6 mnd til jeg kan slutte i jobben fordi jeg skal begynne å studere. Jobben er kanskje ekstremt kjedelig og lite ålreit til tider, men jeg prøver å ha ting jeg skal som jeg kan se frem til og som lager små lysglimt i hverdagen. Det trenger ikke være store ting, det kan feks. være en jentekveld, en kveld hvor jeg kan være helt alene og bare pleie meg selv med en film, god mat, ansiktsmaske, fotbad osv. Eller bare en episode av CM Det gjør hvertfall at jeg kommer meg gjennom crapy dager med sinte og sure kunder, urettferdig behandling og sure kommentarer over ting jeg ikke kan gjøre noe med. :klemmer: Ja, det er absolutt noe jeg prøver å gjøre, og tror det er det eneste som kan redde meg nå.. Valgte i kveld å være hjemme og slappe av istedet for å dra på fest med masse jenter jeg ikke liker.. Hehe, det var et godt valg synes jeg Så jeg og mamma var på yoga, bestilte thaimat og spist Mövenpick-is Du, Donkeyboy spiller på "Skavlan" i kveld!!! *** Jeg har blitt innkalt til intervju på Lekter'n! Hvis jeg nailer intervjuet, får man bare håpe på fint vær ellers blir det jo ikke noe jobbing.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. februar 2010 #1993 Del Skrevet 5. februar 2010 Så forresten på Criminal Minds i går, gjorde dere det? Åh, han ene av de tre guttene som eh..drepte folk med balltre ...var så sykt fin!! :sikle: Vet dere hvem jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. februar 2010 #1994 Del Skrevet 5. februar 2010 Høres ut som en så koselig kveld du og mamman din har hvertfall Spiller de! Så gøy! Jeg tror kanskje ikke jeg kommer til å orke å skru på tven, for jeg ser en så innmari spennende episode av CM nå! :dåne: (Og fordi jeg er lat idag). Jeg vet hvem du mener, tror jeg, men jeg husket ikke at det var tre gutter? Var det ikke bare to gutter? Han som er broren til Sookie Stackhouse i True Blood og han som spilte Eli i Veronica Mars? Krysser fingrene for intervjuet :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. februar 2010 #1995 Del Skrevet 5. februar 2010 Høres ut som en så koselig kveld du og mamman din har hvertfall Spiller de! Så gøy! Jeg tror kanskje ikke jeg kommer til å orke å skru på tven, for jeg ser en så innmari spennende episode av CM nå! :dåne: (Og fordi jeg er lat idag). Jeg vet hvem du mener, tror jeg, men jeg husket ikke at det var tre gutter? Var det ikke bare to gutter? Han som er broren til Sookie Stackhouse i True Blood og han som spilte Eli i Veronica Mars? Krysser fingrene for intervjuet :jepp: Du gikk ikke glipp av noe, det var ikke en fantastisk framføring akkurat.. Nei, ikke noe Sookie-bror, så du tenker nok på en annen episode.. (Er den og i sesong 5??) Her er episoden: http://www.imdb.com/title/tt1497465/ Så var det han som het Turner.. Han var ikke såå fin på bildene der, men han var ganske så hot i episoden! Bortsett fra at han var psykopat da, men hallo.. teeny tiny detail Han hadde jo ikke banka opp MEG! Bare alle andre Det er den episoden hvor Shemar Moore blir forelska (det er jeg nesten sikker på) i søsteren til han ene som blir drept.. Kommer Så til å skje noe med de! Ah, jeg elsker den serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. februar 2010 #1996 Del Skrevet 5. februar 2010 Å, trodde du mente den som gikk i går, i Norge, på tv2! Men så klart, han dreper bare andre, og det er jo heeeelt trygt! Jeg vet om det skjer noe eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. februar 2010 #1997 Del Skrevet 6. februar 2010 Å, trodde du mente den som gikk i går, i Norge, på tv2! Men så klart, han dreper bare andre, og det er jo heeeelt trygt! Jeg vet om det skjer noe eller ei Det var den som gikk i Norge på tv 2 torsdag! Hehe! Jeg tror det blir et kort forhold.. Fordi alle kollegene hans til å protestere så han slår til slutt opp med henne. Yes indeed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 6. februar 2010 #1998 Del Skrevet 6. februar 2010 Hæ?! Men hvorfor vet verken du eller MarianneE hvem the reaper er da? Jeg trodde tv2 ikke var lengre enn sesong 3 nemlig! Så mye surr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. februar 2010 #1999 Del Skrevet 6. februar 2010 Hæ?! Men hvorfor vet verken du eller MarianneE hvem the reaper er da? Jeg trodde tv2 ikke var lengre enn sesong 3 nemlig! Så mye surr! De er i sesong 5, og jeg vet hvem The Reaper er hehe.. Er vi on the same track nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 6. februar 2010 #2000 Del Skrevet 6. februar 2010 Aha, så bra du vet det! Da er det bare MarianneE som ikke vet Å, du har så mye å glede deg til!! Sesong 6 er BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå