Serenity88 Skrevet 15. januar 2010 #1921 Del Skrevet 15. januar 2010 By:Larm! Åååh! Der er det mange hunker, og BRA musikk! 18-20 februar Utesteder...Hmm... Blå, Internasjonalen, Cafè Sør, Fisk og Vilt, Fiasco, Gloria Flames, Dattera til Hagen, Olympen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2010 #1922 Del Skrevet 15. januar 2010 Hei på deg, LekeHusmor! Reka: Det hadde vært kjempegøy! Jeg har absolutt lyst, så da må jeg jo tørre! Du og?? Serenity: Åh, jeg har aldri vært på by:larm før, men det frister! Kanskje det også må sjekkes ut! Takk for tips på utesteder og! Forresten; Olympen - er ikke det bare restaurant?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2010 #1923 Del Skrevet 15. januar 2010 Ooooh, det blir nok ikke noe by:Larm på meg i år MEN! Det er ikke SÅ trist, for vet dere hva jeg skal isteden??? Til Fillippinene!!!!!! Sykt liksom! Jeg har aldri vært utenfor Europa, og nå blir det et døgns (ET DØGN!) flytur! Det er nesten så langt man komme fra vårt lille land! Men gud, som jeg gleder meg! Hit skal altså jeg om en måneds tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #1924 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg tørr hvis du tørr! Har så lyst jeg og! Heldiggris som skal til Fillippinene!! Du kommer til å blir brun! Og varm! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2010 #1925 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg tørr hvis du tørr! Har så lyst jeg og! Heldiggris som skal til Fillippinene!! Du kommer til å blir brun! Og varm! :dåne: Å, så gøy! Men da gjør vi det da! Haha, hør på oss a! Første daten! Vi må møtes en dag da, før det, sånn at det ikke blir superkleint på konserten! Jaa, er jeg ikke heldig!? Gleder meg til å kjenne litt sol på kroppen, er så lei av vinteren nå at jeg får helt fnatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #1926 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, vi kan jo ta en kafetur først Men de har lagt ut billetter allerede har de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2010 #1927 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Ja, vi kan jo ta en kafetur først Men de har lagt ut billetter allerede har de ikke? Ja, kafétur høres bra ut! Salget på billetter starter i mrg! Tipper de kommer til å gå fort, så vi bør vel egentlig bestille så snart som mulig. I løpet av helgen f.eks? Endret 15. januar 2010 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #1928 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg tror det er veldig lurt ja, en av oss kan jo bestille og så kan den andre overføre penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2010 #1929 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg tror det er veldig lurt ja, en av oss kan jo bestille og så kan den andre overføre penger? De har lagt ut billetter for salg på rockefeller.no nå :) Har du lyst til å bestille eller skal jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #1930 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er akkurat det samme for meg! Jeg kan godt bestille nå hvis du vil det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2010 #1931 Del Skrevet 15. januar 2010 Det er akkurat det samme for meg! Jeg kan godt bestille nå hvis du vil det? Oki, det passer egentlig fint for jeg har veldig lite penger akkurat nå Håper det er greit at jeg overfører til uka når jeg har fått stipend?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #1932 Del Skrevet 15. januar 2010 Såklart! Da gjør jeg det nå! (iiih, skummelt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2010 #1933 Del Skrevet 15. januar 2010 Såklart! Da gjør jeg det nå! (iiih, skummelt ) Hehe ja! Men du har jo møtt mange av de andre jentene på KG-treff, har du ikke? Nå er vi hvertfall bare to, synes det er mindre skummelt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #1934 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja det er jo egentlig mye mindre skummelt Var nesten direkte redd da jeg var på kg treff for 1 år siden. Men deg har jeg jo på facebook så jeg føler jeg vet litt mer hvem du er Nå er de betalt og bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2010 #1935 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja det er jo egentlig mye mindre skummelt Var nesten direkte redd da jeg var på kg treff for 1 år siden. Men deg har jeg jo på facebook så jeg føler jeg vet litt mer hvem du er Nå er de betalt og bestilt Ja, føler liksom jeg vet hvem du er og! Og jeg tror nesten du vet mer om meg enn de fleste av vennene mine! Hehe Supert! Det blir gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 15. januar 2010 #1936 Del Skrevet 15. januar 2010 Det blir veldig sånn når man både har noen her og på facebook Tror det blir kjempe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. januar 2010 #1937 Del Skrevet 15. januar 2010 wohoo, blind date! skorpa, hvem skal du til fillipinene med? ta deg en tur innom aussie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. januar 2010 #1938 Del Skrevet 16. januar 2010 wohoo, blind date! skorpa, hvem skal du til fillipinene med? ta deg en tur innom aussie! Skal med mamma og mange venner av henne fra Sverige Aussie, som i Australia? Tror det er lenger dit enn til Fillippinene..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. januar 2010 #1939 Del Skrevet 16. januar 2010 I går lagde jeg først middag til meg selv - KJEMPEGOD grønnsaksrett med Quinoa. Deretter lagde jeg brownies som jeg og mamma skal ta med til min lille niese som feire bursdag i dag. Selskapet begynner kl. 13, men får bare vært der en times tid, for kl. 15 begynner yogakurset jeg skal på i helgen. Seks timers introkurs i yoga fordelt på to dager. Og i kveld skal jeg ut på byen med en venninne. Gleder meg til alt sammen, det eneste som kan bli et problem er at jeg har blitt forkjøla. Kjente det i hele går, og i dag våknet jeg med whisky-stemme. Whisky-stemme er jo i seg ganske sexy, men det er liksom noe med kombinasjonen med slimhoste som ikke akkurat gjør det så digg... Pluss at det gjør vondt! Fikk ikke dratt på trening i går heller som jeg egentlig skulle, men jeg turte rett og slett ikke ta sjansen på å bli værre.. Så fint at jeg ble det uansett da! Men men, får hoppe i dusjen og gjøre meg klar for en ny dag (som forhåpentligvis blir superbra!) Ha en fin lørdag, dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. januar 2010 #1940 Del Skrevet 18. januar 2010 De Filipinene bildene var bare kjempe fine! Det så bare drit fint ut der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå