Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest Rekaaa

Vet du hva du gjør?

Du skriver ned nummeret hans hjemme, men du sletter det fra mobilen din. Slik har du det, men du har det ikke for hånden slik at du kan kontakte han i fylla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Vet du hva du gjør?

Du skriver ned nummeret hans hjemme, men du sletter det fra mobilen din. Slik har du det, men du har det ikke for hånden slik at du kan kontakte han i fylla!

Jeg slettet det i går etter at jeg hadde skrevet innlegget. Tror det er like greit å ikke ha det noe annet sted heller. :) På den måten kan jeg ikke kontakt han uansett, mens hvis han mot formodning skulle sende mld skjønner jeg jo at det er han på svorsken. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Så forresten på "Cougar Town" i går! Noen flere som likte det? Synes Courteney sin rollefigur var ekstremt slitsom til tider, så mye energi HELE tiden! Haha, men synes det var en søt og morsom serie :) Også er "Two and a half men" tilbake!! :hoppe:

Fikk forresten ikke sove i natt, tror ikke jeg sov før i to-tretiden, så da vekkerklokka ringte halv sju i dag tidlig var det ikke mye opp og hopp altså. Så jeg ble hjemme i dag, 2. skoledag.. Bra start! Jaja.. Kjøretime etterpå, trening etter det, også på skolen igjen i morgen! Æsj, det høres kanskje rart ut, men jeg skulle ønske jeg var på skolen. I disse dager er det kipt å sitte hjemme alene uten noe å finne på..

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Cougar Town. Festlig, lett underholdning på kvelden. Det eneste kjipe er at jeg frykter å ende opp der sjøl, bare uten å være skilt og uten ungen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rekaaa

Synes Cougar Town er helt fantastisk morsomt, og Cox spiller den så bra! :jepp:

Gleder meg til de begynner å sende mer i Usa :hoppe:

Endret av Rekaaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg likte Cougar Town. Festlig, lett underholdning på kvelden. Det eneste kjipe er at jeg frykter å ende opp der sjøl, bare uten å være skilt og uten ungen. :ler:

Haha, kunne gjerne endt opp sånn hvis jeg får livet hennes og kroppen hennes! :gjeiper:

Synes Cougar Town er helt fantastisk morsomt, og Cox spiller den så bra! :jepp:

Gleder meg til de begynner å sende mer i Usa :hoppe:

Ja, hun er jo bare supersjarmerende! :ler:

Å ja, du følger den på nettet du ;) Hvilken side bruker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Takk for tipset, Reka! Likte denne siden. Tvduck.com er også kjempebra :)

Ny dag, nye muligheter! Sitter her med en kopp te og brødskive i håp om å få gnidd søvnen ut av øynene. Det er rart hvordan man er så modig kvelden før og gleder seg til en ny dag på skolen osv, og nr morgenen kommer vil man gjerne bare ligge i senga liiitt til...!!

:klø:

Ha en fin dag snuppelurer :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
fælt å være trøtt! stå opp tidlig er det verste i verden :ler:

Hvis man må så er det kjipt! Men vet jeg at jeg har fri pleier jeg å like å stå opp tidlig! Hehe, merkelig, jeg? :ler:

Senga er veldig fristende om dagen, særlig nå som det er så himla kaldt også. Håper du har en fin dag! :)

Ja, denne kulda tar knekken på meg! Jeg kvier meg til å gå ut av senga på det iskalde gulvet mitt om morgenen! :(

I WANT MORE INK! Sittet i timesvis og sett på tatoveringer i dag, har jo et gavekort som jeg bare klør i fingrene etter å bruke, må bare finne ut hva jeg vil ha. Vanskelig! Har lyst på tekst på ribbeina, eller et eller annet på korsryggen, eller noe på håndleddet.. Men hvor skal jeg ta først, og hva skal det være? Synes Freja Beha har mange kule tatoveringer!

Å nei! Jeg har jo begynt å følge med på Bones, som går samtidig som Criminal Minds i kveld! Det er jo sesongpremiere på CM, what to do?! Går noen av de i reprise? (Vil helst se de på tv, synes det er litt av sjarmen, enn å sitte foran bittelille dataskjermen..)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rekaaa

:popcorn:

Da har Norge endelig kommet til den sesongen hvor starten på alt egentlig er! :dåne: Sesong 4 er dødsbra! Og fortsettelsen i sesong 5 overgår alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
:popcorn:

Da har Norge endelig kommet til den sesongen hvor starten på alt egentlig er! :dåne: Sesong 4 er dødsbra! Og fortsettelsen i sesong 5 overgår alt!

Hæ? Starten på alt? Hva mener du?? :popcorn:

Hva går nå, sesong 4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
Ja, sesong 4 :jepp:

Jeg kan ikke si hva jeg mener! For da røper jeg det jo :fnise:

Haha, ååå! :sur:

Nei, det er bra du ikke sier noe! Da må jeg følge med! ;)

er CM veldig skummelt? ...kanskje jeg skal begynne å se på det :)

Nei, bare spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Oioi! Jeg må fortelle dere noe morsomt! Jeg skal være modell for et kjent norsk kvinneblad! Begynner allerede i februar! :nigo: Gleder meg!! Og vent, det blir værre; fotoshooten som er nå er for bikinier! Da er det bare å hoppe på tredemølla dere! Fint at jeg akkurat har sagt opp abonnementet mitt på Elixia... :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...