Gjest skorpio Skrevet 2. januar 2010 #1861 Del Skrevet 2. januar 2010 Det skremmer meg å åpne meg så mye, og skrive så privat på internett. For noen jeg ikke kjenner engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. januar 2010 #1862 Del Skrevet 2. januar 2010 Veldig sant kjære deg! Men selvom man vet at det er sånn, så er det vanskelig uansett, dra til en venninne og kos deg, prøv å få tankene på andre baner og ha en ordentlig jentekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. januar 2010 #1863 Del Skrevet 2. januar 2010 Veldig sant kjære deg! Men selvom man vet at det er sånn, så er det vanskelig uansett, dra til en venninne og kos deg, prøv å få tankene på andre baner og ha en ordentlig jentekveld Er bare én jeg vil til, og hun skal til moren sin i dag. Føler at jeg trenger meg på, hun spør om jeg vil komme dit, og at jeg kan spise middag der. Men det blir liksom så mye. Jeg ville bare ha noen å prate med, ikke sitte sammen med hele familien og spise. Nå spør hun om vi ikke skal høre med de andre jentene og. Faen, jeg ville jo bare snakke med henne, jeg orker ikke høre alle de andre jentene sine meninger om ditten og datten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. januar 2010 #1864 Del Skrevet 2. januar 2010 Har du prøvd å spørre om dere kanskje bare kan være dere? Fordi du vil snakke litt rolig.. Du kan jo evt komme etter de har spist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. januar 2010 #1865 Del Skrevet 2. januar 2010 Har du prøvd å spørre om dere kanskje bare kan være dere? Fordi du vil snakke litt rolig.. Du kan jo evt komme etter de har spist? Jeg har ikke svart enda, vet ikke hva jeg skal si. Føler liksom at jeg allerede har vært til bry nok når hun egentlig skal til moren sin, men nå reiser til faren sin etter å ha spist med moren, bare for min skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. januar 2010 #1866 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg spurte nå om ikke det var greit at vi var alene, hun sa det gikk helt fint. De andre skulle visst ut uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. januar 2010 #1867 Del Skrevet 2. januar 2010 Så bra Eller har du heller lyst til å feste det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. januar 2010 #1868 Del Skrevet 2. januar 2010 Så bra Eller har du heller lyst til å feste det bort? Aller helst vil jeg sette meg på en brun bar og drikke sorgene vekk, men jeg har jo hørt at det ikke alltid er det beste heller. (Dessuten har jeg ikke penger....) Nei, jeg tror en kopp kaffe i sofakroken til venninne K skal gjøre susen. Bare synd det er så lenge til, jeg kunne ikke komme før 8-9-tiden siden hun skal til moren først. Hva skal jeg finne på her helt alene frem til da? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. januar 2010 #1869 Del Skrevet 2. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. januar 2010 #1870 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Se på en tvserie! Prøv å finn noe uten romantikk feks en krimserie som csi eller criminal minds! Laster du ned? Hvis ikke kan du se på sidereel.com tror jeg Jeg pleier å få tankene over på andre ting og tiden til å gå ved å planlegge ting og lage lister, feks over studier jeg vurderer til neste år, ting jeg ønsker meg, filmer jeg vil se, bøker jeg vil se, ting jeg trenger når jeg flytter til høsten, mulige sommerjobber jeg vil søke, mat jeg vil lage osv..... Men det er kanskje ikke alle som liker det Men en eller annen tvserie eller film, som gjør at du er sysselsatt for noen timer er bra! Endret 2. januar 2010 av Rekaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. januar 2010 #1871 Del Skrevet 2. januar 2010 Se på en tvserie! Prøv å finn noe uten romantikk feks en krimserie som csi eller criminal minds! Laster du ned? Hvis ikke kan du se på sidereel.com tror jeg Jeg pleier å få tankene over på andre ting og tiden til å gå ved å planlegge ting og lage lister, feks over studier jeg vurderer til neste år, ting jeg ønsker meg, filmer jeg vil se, bøker jeg vil se, ting jeg trenger når jeg flytter til høsten, mulige sommerjobber jeg vil søke, mat jeg vil lage osv..... Men det er kanskje ikke alle som liker det Men en eller annen tvserie eller film, som gjør at du er sysselsatt for noen timer er bra! Herlig, Reka! Lister er bra. Lister liker man. Jeg har akkurat skiftet til noe litt hottere enn joggebukser og ullgenser, spraya på meg litt parfyme, tatt på bittelitt sminke, og smilt til meg selv i speilet. Som du sa jeg skulle gjøre. Jeg synes faktisk litt synd på svensken, som gikk glipp av meg Dessuten hører jeg på Queen sin fantastiske CD "Made in Heaven". Føler meg bedre allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. januar 2010 #1872 Del Skrevet 2. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 2. januar 2010 #1873 Del Skrevet 2. januar 2010 Herlig, Reka! Lister er bra. Lister liker man. Jeg har akkurat skiftet til noe litt hottere enn joggebukser og ullgenser, spraya på meg litt parfyme, tatt på bittelitt sminke, og smilt til meg selv i speilet. Som du sa jeg skulle gjøre. Jeg synes faktisk litt synd på svensken, som gikk glipp av meg Dessuten hører jeg på Queen sin fantastiske CD "Made in Heaven". Føler meg bedre allerede! Ja, en til som liker lister! Man føler seg alltid litt bedre når man har freshet seg litt opp (det er derfor jeg sitter i joggebukse, men har på sminke.. neida ) Han vet ikke hva han går glipp av, og det er bare hans tap! Queen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. januar 2010 #1874 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg føler meg veldig mye bedre i dag, og jeg var hos venninne K i går og overnattet, og vi snakket vel egentlig bare om det helt til vi sovnet rundt 2-3-tiden.. Var så koselig. Men jeg er veldig usikker på om jeg var litt kjapp på å kutte han ut, med tanke på at vi faktisk bare har møtt hverandre 3 ganger. Men samtidig har jeg jo ikke hørt noe fra han, det kan det jo være flere grunner til, men uansett... Jeg står jo fortsatt for det jeg skrev her i går, men allikevel går jeg og venter på mld. Lurer på hva jeg gjør hvis jeg hører fra han.. Vanskelig å bare kutte han ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 3. januar 2010 #1875 Del Skrevet 3. januar 2010 Så bra kjære deg Du behøver jo ikke å bestemme deg akkurat nå, hvis det skulle skje noe så kan du ta det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. januar 2010 #1876 Del Skrevet 3. januar 2010 Så bra kjære deg Du behøver jo ikke å bestemme deg akkurat nå, hvis det skulle skje noe så kan du ta det da Ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. januar 2010 #1877 Del Skrevet 3. januar 2010 Hjeeelp! Jeg har oppdaget en ny side! Herregud, det er så mye fint der!!! Spesielt kjolene var fantastiske! Og jeg har ikke penger! :grine: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 3. januar 2010 #1878 Del Skrevet 3. januar 2010 Love it!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 3. januar 2010 #1879 Del Skrevet 3. januar 2010 Der var det mye fint ja! Gjett hvem som skal jobbe hardt for å få bort babymagen om 8 uker Fin gulerot den siden der, asos.com og forever21.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. januar 2010 #1880 Del Skrevet 4. januar 2010 Åååhh, jeg er svaaaak!! Jeg klarer selvfølgelig ikke slutte å tenke på han, og det er så sykt irriterende å se at han er pålogget på msn eller facebook UTEN AT VI SNAKKER TIL HVERANDRE. Det er jo så mye værre når han ikke gjør noe for å prate med meg i det hele tatt! Hvorfor kunne han ikke vært dritmasete så jeg faktisk hadde mistet interessen? Kjære univers: Vær så snill og gi meg styrke til å avstå fra å kontakte han, spesielt på lørdag da jeg har planer om å bli full og dømmekraften min vil være meget svekket. Minn meg på at han har klint med venninna mi, og at han egentlig bare er kjempe umoden siden han ikke snakker til meg... På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå