Gjest Rekaaa Skrevet 16. desember 2009 #1821 Del Skrevet 16. desember 2009 Det er absolutt det beste ja! Gleder meg til evt. referat på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. desember 2009 #1822 Del Skrevet 18. desember 2009 Nå er jeg på vei ut døra for en dobbeldate! ... Jeg, en venninne og to gutter i klassen. Finnes ikke interessert i noe mer enn et vennskap, men a girl's gotta eat.. Akkurat i det jeg sitter og skriver at jeg ikke har hørt fra svensken, sender han mld! Jeg fortalte han at jeg skulle ut og spise med disse folka. Vet ikke om det var et dumt eller smart trekk, jeg bare gjorde det. Så nå spør han altså "Date i kveld? " Altså.. eh ja? Skulle mye heller gått med deg, men du gidder jo ikke spørre meg så.. Herregud, jeg har kjøpt meg et fantastisk fint skjørt fra h&m (til 149 kr!!), men det er så trangt at jeg får vondt i magen når jeg sitter, og når jeg går så sklir det bare opp :gjeiper: Luksusproblem, men trikken min går ikke før om 20 min så jeg må jo finne på noe å skrive om. Håper dere som evt. titter innom får en kjempefin fredag! Suss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. desember 2009 #1823 Del Skrevet 19. desember 2009 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. desember 2009 #1824 Del Skrevet 19. desember 2009 God helg! Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. desember 2009 #1825 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Daten i går var overraskende koselig! Vi var på en - så vidt jeg forsto- ganske fancy restaurant, og de spanderte både middag og drøssevis med drinker etterpå! Jeg elsker JD i Scrubs, og for dere som har sett på det før vet dere vel at han alltid drikker Appletinis? Vel, jeg MÅTTE jo prøve! Det var så sykt godt! Det smakte surt godteri med eplesmak, hehe! Og herregud, de var så spandable! Følte nesten at jeg skyldte å bli med dem hjem, men jeg er fortsatt ikke interessert i noe mer med han ene.. Og det er så fælt, for da vi sa god natt etter at de hadde mast SYKT lenge om vi ikke kunne bli med dem hjem (hva er greia med å mase når du har fått et nei? Man får jo ikke noe MER lyst da!) så kysset han meg! Og det var bare hele settingen som ble feil. Jeg lente meg liksom tilbake fordi jeg ville ikke kysse han, og han fortsatte bare. Kan sikkert ha noe med de ti drinkene hanne hadde fått i seg pluss vinen, men det er jo litt usjarmerende å bli så full på "første date".. Jaja, samma det.. Det var veldig koselig altså, og jeg som aldri har vært på en ordentlig date som dette før, ble veldig sjarmert av at de brukte så mye penger på oss, men allikevel... De er 18 og 20 år, og det merker man.. Han som kysset meg er 20, men hadde jeg ikke visst det ville jeg trodd 15 altså. Utrolig barnslig fyr, og ikke søt og morsom-barnslig, bare tragisk-barnslig. Og han har tydeligvis jævlig mye penger, og selv om han "ville at vi ikke skulle tenke på han som en med mye penger", snakket han ekstremt mye om de da.. Jaja, litt om min kveld. Fikk som jeg skrev i forrige innlegg melding av svensken, vi sendte litt fram og tilbake da jeg var på vei til middagen. Deretter klarte jeg ikke å holde meg unna å sende han en mld litt senere da jeg skulle til å dra, så da sendte litt flere fram og tilbake.. Jeg kaster og kaster ballen i hans hender, men gud, så treig han er ! Men det skjer hvertfall noe om dagen, og det er jeg glad for. Selv om jeg ikke er interessert i han fra middagen i går, så er det jo ikke noe i veien for å gi folk en sjanse, og det gjorde jeg jo i går Men akkurat nå håper jeg bare på å møte svensken igjen.. Jeg elsker forresten "Bag of fun"-bøkene! Har lest en del, men har dere noen tips til hvilke dere liker så kom med det vær så snill! Har akkurat lest "Til odel og eie" av Emily Giffin, den likte jeg kjempegodt! I kveld er det nissefest hos en venninne og kjæresten hennes Blir sikkert koselig, men aller helst vil jeg egentlig bare være hjemme i kveld. Men mamma skal ha middag her med noen venninner, så greit å være ute av huset da.. Dessuten kommer eksen min dit. Vel, hvis man kan kalle han det. Vi var sammen nøyaktig en uke, så slo jeg opp med han. Da var jeg 14 tror jeg, og han 16..hvis ikke jeg husker feil. Har møtt han et par ganger etter det, men er alltid litt kleint. Men men, dette ble et langt innlegg. Hvis det er noen som fortsatt leser, så --> et ekstra til deg! Edit: Er det forresten noen som vet hvor det har blitt av Ansjoni? :klø: Endret 19. desember 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. desember 2009 #1826 Del Skrevet 19. desember 2009 Ansjoni har slettet seg, hun var litt lei. Mulig hun kommer tilbake senere. Kos deg på nissefest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 20. desember 2009 #1827 Del Skrevet 20. desember 2009 Ansjoni har slettet seg, hun var litt lei. Mulig hun kommer tilbake senere. Kos deg på nissefest! Oki, det var dumt altså.. Føler vi har blitt en liten egen gjeng her liksom *** ÅÅ, kvelden i går! Var kjempekoselig på nissefest, også møtte jeg svensken på byen!!! Han er så nydelig, kjekk, snill, søt... Enda vi bare har møttes to ganger føles det som om vi har møttes ti! Og herregud, jeg sovnet på nattbussen.. Da følte jeg meg passe dust da jeg våknet opp av bussjåføren sa at "jaaa..dette er siste stopp! Kremt! Siste stopp" Jeg: "Hæ, å nei, hvor er jeg??" Han var kjempesnill og kjørte meg hjem da! Men jeg tror vel jeg var i seng sånn rundt halv seks, så jeg sov til halv ett i dag.. Deilig å vite at jeg har ferie, så jeg kan faktisk gjøre det Jeg har lyst til å invitere han på festen jeg skal på nyttårsaften, er det litt tidlig, eller kan jeg gjøre det? :klø: Det er jo bare en fest... Ha en fin søndag da Jeg skal på en slags familiemiddag nå om en halvtime. Extended family for å si det sånn.. :gjeiper: Men utrolig koselig å bli bedt. Og i kveld skal jeg og mamma bare kose oss med å pakke inn julegaver og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. desember 2009 #1828 Del Skrevet 21. desember 2009 bare invitere han! det verste som kan skje er at han sier nei! du har ingenting å tape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. desember 2009 #1829 Del Skrevet 21. desember 2009 bare invitere han! det verste som kan skje er at han sier nei! du har ingenting å tape Ja, jeg gjør vel det etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 23. desember 2009 #1830 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul Skorpa! Ønsker deg en hau med kjekke menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. desember 2009 #1831 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. desember 2009 #1832 Del Skrevet 23. desember 2009 Tusen takk! Håper dere og får en kjempefin jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. desember 2009 #1833 Del Skrevet 23. desember 2009 GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 23. desember 2009 #1834 Del Skrevet 23. desember 2009 En haug med kjekke menn ønskes du herfra også! (Med garanti om deling såklart ) Ønsker deg og dine en fredfull og fin juletid og et godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. desember 2009 #1835 Del Skrevet 26. desember 2009 Takk og takk, og i like måte! AAARRRGGHH!! Kan det slutte å snø snart?!?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. desember 2009 #1836 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg farget øyenbrynene mine i dag, som jeg gjør et par ganger i måneden. Denne gangen gikk det dessverre galt.. Jeg ser ut som en mann. En transe. One-eyebrow! Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 28. desember 2009 #1837 Del Skrevet 28. desember 2009 Ånei! Stakkars! Uff, det er derfor jeg aldri har turt! Går det ann å sminke over? Med feks beige øyenskygge (du kan låne min!!) eller pudder over? Håper du har hatt en fin jul! Hva spiste dere, hv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 28. desember 2009 #1838 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Ånei! Stakkars! Uff, det er derfor jeg aldri har turt! Går det ann å sminke over? Med feks beige øyenskygge (du kan låne min!!) eller pudder over? Håper du har hatt en fin jul! Hva spiste dere, fikk du noe fint? Antar det er like mye snø hos deg som her Endret 28. desember 2009 av Rekaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. desember 2009 #1839 Del Skrevet 28. desember 2009 Ånei! Stakkars! Uff, det er derfor jeg aldri har turt! Går det ann å sminke over? Med feks beige øyenskygge (du kan låne min!!) eller pudder over? Håper du har hatt en fin jul! Hva spiste dere, fikk du noe fint? Antar det er like mye snø hos deg som her Det skal bare være på i et halvt minutt, så det er vanskelig å vite akkurat tidspunkt siden jeg ikke gidder å ta tida.. Og i dag var det nok litt for lenge på Siden jeg farger håret mørkt, må øyenbrynene stå i stil vettu. Det pleier å bli fint altså Prøvde å dekke over det, men funket ikke :gjeiper: Men har skjedd før, og det pleier å være bedre etter en dag Har hatt en fin jul, hvertfall fra julaften og utover. Lille julaften gikk til hælvete, men orker ikke fortelle om det nå... Masse snø JEG ER BARE IKKE SKAPT FOR Å BO I DETTE LANDET! Noen som har noen ideer til hvor jeg kan flytte når jeg blir stor??? på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 28. desember 2009 #1840 Del Skrevet 28. desember 2009 Så bra at det finnes øyenbrynshåp Bra julen har vært omtrent bare fin da! Og angående snøen aner jeg ikke.. Håper du har det fint nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå