Gjest Rekaaa Skrevet 9. oktober 2009 #1761 Del Skrevet 9. oktober 2009 You look H-O-T! (But we already knew that ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. oktober 2009 #1762 Del Skrevet 9. oktober 2009 takk, dere er da altfor snille.. *** jeg har vært på x-faktor og sett No Name - No Fame gå videre! kjenner han ene, så det var supergøy altså! synes det er litt for mye blonde bimbos med altså. men synes hun siste- Lise som sang "say my name" var dritflink! håper dere har en fin fredagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. oktober 2009 #1763 Del Skrevet 9. oktober 2009 sitter og digger med til oasis-konsert på nrk1!! fucking love them!!! vil at de skal komme tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 11. oktober 2009 #1764 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) gratulerer til min lillebror som blir 4 år i dag! pappa og fam har fått katt! den er så søøøøt! en liten svart hannkatt med hvite poter og hvit bart. den heter Pjusken eller bare PUS om man vil.. vil ha den med meg hjem Endret 11. oktober 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. oktober 2009 #1765 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) dam, you's a sexy bitch! du har jo den kroppen jo!! hadde gjort mye for å se ut som deg altså, what's the secret? Endret 11. oktober 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 11. oktober 2009 #1766 Del Skrevet 11. oktober 2009 dam, you's a sexy bitch! du har jo den kroppen jo!! hadde gjort mye for å se ut som deg altså, what's the secret? nei, nå må du gi deg! koselig at du sier det altså, men tror ikke vi ser den samme kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2009 #1767 Del Skrevet 12. oktober 2009 *glemte hva jeg skulle skrive* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 12. oktober 2009 #1768 Del Skrevet 12. oktober 2009 Gleder meg til skoleball på fredag!! håper det blir bra! Jeg og hun venninnen min som jeg begynte med har så vidt begynt å få noen venner nå så var noen søte jenter som spurte om vi ikke ville være med på og spise før ballet, så da skal vi det blir nok koselig! Dere må bare høre Får litt lyst på kjæreste altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. oktober 2009 #1769 Del Skrevet 13. oktober 2009 F-A-E-N! gjett hvem som har kjæreste... jepp! jeg sitter altså utenfor skolen og ser M komme mens han holder en jente i hånda. vi får øyekontakt, og han slipper hånda hennes. er dette bare meg som overanalyserer, eller var det en grunn til at han slapp henne da han så meg? hmm... dette forandrer jo alt! men jeg vil ha han! og jeg skal søren ikke gi opp denne gangen, jeg skal virkelig gå inn for å få han! nå må det snart være min tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. oktober 2009 #1770 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hmmm.. Det behøver ikke å bety noe, altså hvis de bare leide.. Men uansett så kan du se hvordan det går på ballet kjære deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. oktober 2009 #1771 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hmmm.. Det behøver ikke å bety noe, altså hvis de bare leide.. Men uansett så kan du se hvordan det går på ballet kjære deg ja, vi får se i dag prøvde jeg alt sammen (bortsett fra strømpebukser, det skal jeg kjøpe i mrg), og det eneste jeg egentlig er litt usikker på er veska.. Hva slags veske bruker man egentlig? jeg har kun én clutchveske, og jeg er ikke heeelt sikker på om den passer til... får stikke innom accessorize i mrg mens jeg handler strømper, så kanskje jeg finner noe bedre. (så dere forresten at kjolen min ligger på "Vis frem skulderen" artikkelen på kg?) skal også vokse meg i mrg. brasiliansk og legger, også lurer jeg på om jeg skal ta lårene samtidig?? men jeg er veldig usikker, for jeg har aldri barbert eller vokset lårene før, og jeg vil jo gjerne ikke at det skal komme typ stive "legghår" der.. :klø: noen med erfaring på det området? :gjeiper: hmm, hva mer kan man skrive..? gleder meg dritmye til ballet!! håper det blir en perfekt kveld! kan jo nevne at det ikke er sikkert jeg får tid til å stikke innom her før lørdag, men da blir det vel et lite referat fra kvelden og tenker jeg ha en fin helg da dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 15. oktober 2009 #1772 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kos deg på ballet! Håper det blir det du håper på og mere til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. oktober 2009 #1773 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kos deg på ballet! Håper det blir det du håper på og mere til takk, det skal jeg!! det må jo bli bra! jeg skal først drikke hos venninna mi mens vi ordner oss, så skal vi på Egon og drikke enda mer med mange andre fra 3. klasse (blant annet M tror jeg..), så er det avgårde på ballet, og SÅ byen! herregud, jeg kommer til å bli så full...... fikk visst tid til å stikke innom i dag allikevel! men nå er det lekser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 15. oktober 2009 #1774 Del Skrevet 15. oktober 2009 Kos deg masse på ballet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. oktober 2009 #1775 Del Skrevet 16. oktober 2009 Morro med ball!! Jeg vil også ha på fin kjole og gå på ball!! Sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 16. oktober 2009 #1776 Del Skrevet 16. oktober 2009 Håper du hadde det absolutely fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. oktober 2009 #1777 Del Skrevet 18. oktober 2009 rapport? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 21. oktober 2009 #1778 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. oktober 2009 #1779 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) jess.. Hei dere! Vel, hvor begynner man? jeg og venninna mi begynte med å ordne oss hos henne mens vi tok noen glass med vin og cider i fire-fem tida, deretter møtte vi mange av jentene fra vår klasse og den andre 3.klassen på restaurant i syvtiden. Var veldig koselig, fikk endelig blitt litt (ganske mye) bedre kjent med de, så det er virkelig bra skolen ordner med slike tilstelninger! er noen kjempesøte jenter alle sammen, de fleste like gærne som meg og venninna mi, så det var gøy! (Vi var forresten på Egon, og et lite tips: aldri, aldri, aldri kjøp "Egons hvitvin"!!!!! Det koster nesten 400 for en karaffel, og den smaker helt j******vlig!! ) I ni-ti tiden dro vi videre til hotellet hvor ballet er, og der hadde hun ene jenta og kjæresten hennes leid hotellrom, så vi vorset videre der en god stund før vi tok turen ned til resten av folka. Og forresten; M har kjæreste.. Men det er egentlig ikke så farlig. altså, han søt, men han er jo virkelig bare 18 år og det er så synlig på en måte! selv om jeg kan være ganske umoden av meg, er det tydelig at jeg og T er eldre enn de andre. Men vi hilste på hverandre (har også adda han på face), så jeg lar alt bare gå sin gang. orker ikke å ha som mål å stjele kjæresten til en person når jeg ikke en gang er sikker på om jeg bare hadde syntes han var kjempebarnslig hele tiden.. Men alt i alt var det et supert ball! kjempe, kjempe gøy! og til helgen blir jeg 20 så da blir det bursdagsfeiring med masse gode venner! håper dere har det bra og! Endret 21. oktober 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. oktober 2009 #1780 Del Skrevet 22. oktober 2009 så bra at det var en fin kveld! og jaja, så har han kjæreste.. there's other fish in the sea så gøy å endelig bli 20 da! du må vel glede deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå