Gjest skorpio Skrevet 4. oktober 2009 #1741 Del Skrevet 4. oktober 2009 Enig i at hjemmefester er det beste. Stikker man på byen føler jeg at stemninga ofte daler litt. Hvis dere holdt på til kl 6 om morgenen vil jeg tro det var en veldig bra fest Helga var ikke så verst; familiebesøk (overraskende hyggelig), avslapping og trening. Skulle vært på bursdag i går, men orket ikke etter at familien min dro, for da var klokka såpass mange. så bra det gikk fint leste i boka di og.. ja, jeg blir jo dritteit i fylla og flasher gjerne det ene og det andre.. ,men alt i alt var det en dritbra fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 4. oktober 2009 #1742 Del Skrevet 4. oktober 2009 ja, jeg blir jo dritteit i fylla og flasher gjerne det ene og det andre.. ,men alt i alt var det en dritbra fest! Flashing og/eller stripping hører med på en virkelig god fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. oktober 2009 #1743 Del Skrevet 4. oktober 2009 Flashing og/eller stripping hører med på en virkelig god fest sant! å, jeg liker at dere ikke dømmer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. oktober 2009 #1744 Del Skrevet 4. oktober 2009 sant! å, jeg liker at dere ikke dømmer meg! Man skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. oktober 2009 #1745 Del Skrevet 4. oktober 2009 Man skal ikke kaste stein når man sitter i glasshus hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 5. oktober 2009 #1746 Del Skrevet 5. oktober 2009 jaaa, tror du ikke jeg følger med på begge eller?? Liker og VD mye bedre enn TB, og jeg er så forelska i Damon! reeeka, hvorfor finnes det ikke sånne mennesker i norge?? i vennekretsen min? men se her, jeg har laget en egen tråd til Vampire Diaries! Jeg tror garantert du gjør det Hvis du får sånne mennesker i vennekretsen din, RING MEG!!! Jeg vurderer å flytte til USA, tilfeldigvis i Damons nabolag og gjøre han til min soulmate. Planen er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. oktober 2009 #1747 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jeg tror garantert du gjør det Hvis du får sånne mennesker i vennekretsen din, RING MEG!!! Jeg vurderer å flytte til USA, tilfeldigvis i Damons nabolag og gjøre han til min soulmate. Planen er i boks! å herregud, vi gjør det!! haha, stalker much?? Endret 5. oktober 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. oktober 2009 #1748 Del Skrevet 6. oktober 2009 æsj, drittdag! nå gidder jeg fader ikke gå rundt å være betatt av M på skolen lenger. husker ikke om jeg har nevnt han her før midt inni all klaging over usikkerhet og at jeg blir så sjenert når jeg liker noen. men jeg kjenner hvertfall at det er pokker ikke vits i å tenke så mye på M, og hele tiden vurdere på skolen om jeg skal tørre å si hei eller ikke. han gjør det virkelig ikke lett for meg heller! mistenker at han er sjenert han og, han tør hvertfall ikke smile til meg eller si hei eller noe. og det er så irriterende, for jeg merker at han kikker på meg og! han er jo faktisk bare en liten drittunge. med mindre han har droppa ut eller noe sånn som meg, så er han født i 91, dvs at han er to år yngre enn meg! jeg vil ha en som tar initiativ til å bli kjent med meg! en gutt som tør å sjekke meg opp, i det minste snakke med meg!! hvorfor faller jeg da alltid for gutter som er yngre???? og alltid for gutter som ikke tør... help me out of this mess!!!!!!!! ÅÅÅ, nå har jeg laget meg en kopp te og tatt ut posen altfor tidlig så teen er kjempesvak!!! fuck this day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. oktober 2009 #1749 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) *slettet* Endret 6. oktober 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 6. oktober 2009 #1750 Del Skrevet 6. oktober 2009 å herregud, vi gjør det!! haha, stalker much?? Litt stalking har aldri skadet noen Anywho, min svært dømmende oppfatning av 91-årgangen er at det er svært mange umodne gutter, og jeg tror du min kjære, trenger en som er litt mer moden! (Som Damon ) Men det ordner seg, vi skal jo flytte til et land hvor alle av det mannlige kjønn er Damoner så da går alt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. oktober 2009 #1751 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bare så det er sagt, 91årgangen er kanskje den verste til nå Drittunger delux! Så Reka og jeg er heeelt på samme side der Han synes sikkert du er altfor H to the O to the T til at han ikke tør å snakke med deg, men har deg i fantasier inne på gutterommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. oktober 2009 #1752 Del Skrevet 7. oktober 2009 Litt stalking har aldri skadet noen Anywho, min svært dømmende oppfatning av 91-årgangen er at det er svært mange umodne gutter, og jeg tror du min kjære, trenger en som er litt mer moden! (Som Damon ) Men det ordner seg, vi skal jo flytte til et land hvor alle av det mannlige kjønn er Damoner så da går alt bra! haha, EH JO, det har det vel egentlig! ja, rekings, jeg VET at jeg trenger en mer moden gutt enn en som sikkert er 12 år i hodet. Men hvorfor faller jeg da alltid for disse? Bare så det er sagt, 91årgangen er kanskje den verste til nå Drittunger delux! Så Reka og jeg er heeelt på samme side der Han synes sikkert du er altfor H to the O to the T til at han ikke tør å snakke med deg, men har deg i fantasier inne på gutterommet jaa, jeg vet det. de er jo så utrolig umodne! å, serenity, du må ikke få meg på slike skitne tanker.... (det er så altfor lenge siden jeg har hatt sex) men greit..jeg har jo lyst på kjæreste, MEN! jeg kan jo alltids M litt til jeg finner meg en potensiell kjæreste! jaaa, det skal jeg gjøre! det er skoleball om litt over en og en halv uke, så da skal jeg være supersexy i lårkort kjole! and i'm gonna show him how it's done! jeg skal forresten legge ut bilde av kjolen jeg skal ha på meg! den er så utrolig kul og fin! gleder meg til å bruke den! men den er kort-kort da, og det hater jeg egentlig, for da man må hele tiden gå og dra den ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 7. oktober 2009 #1753 Del Skrevet 7. oktober 2009 Legg den ut! Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. oktober 2009 #1754 Del Skrevet 7. oktober 2009 Oi! juhu-smileyen! Vil gjerne se kjolebilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 7. oktober 2009 #1755 Del Skrevet 7. oktober 2009 Oj, det så ikke jeg før nå! Hvor fikk du den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. oktober 2009 #1756 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) i'm in need of the juhu-smiley! så jeg kopierer den herfra bilde kommer i etterpå!! Endret 8. oktober 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. oktober 2009 #1757 Del Skrevet 8. oktober 2009 her er kjolen! vanskelig å se detaljene, men det får gå. vad tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. oktober 2009 #1758 Del Skrevet 8. oktober 2009 Damn, girl! You're HOT! og det er kjolen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. oktober 2009 #1759 Del Skrevet 8. oktober 2009 Damn, girl! You're HOT! og det er kjolen også. ntå, takk søta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2009 #1760 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du var snasen, gitt!! Sexy kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå