Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Åh, jeg skulle virkelig ønske jeg hadde den magiske formelen som feide bort all usikkerhet og sjenanse, eller i det minste noen gode ord du kunne få med på laget. Det har jeg dessverre ikke, men jeg syns det er leit at du skal være så usikker på deg selv :( Du har rett i at du virker litt mer selvsikker enn det du har gitt utrykk for det tidligere, men jeg blir ikke lei av deg nå av den grunn at du fremstår som noe annet -snarere tvert i mot. Det krever stort mot og tapperhet å åpne seg selv sånn :klem:

dumt du ikke hadde noen hemmelig formel for meg, men takk for søte ord

:klem:

:sukk:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvtillit er fryktelig vanskelig. Skulle gjerne hatt en slik formel selv. Jeg har prøvd å ta meg selv i nakken i det siste og forsøke å få til et smil de gangene jeg merker at folk ser på meg og forsøker å få øyekontakt. Men de gangene jeg gjør det så føler jeg meg litt som Hanners i QC

Du virker jo som en flott jente, og det er leit å se at du har så dårlig selvtillit. Det kan kanskje hjelpe å finne en aktivitet du kan holde på med som du mestrer. Jeg har fått tilbakemelding fra treningsveilederen min at jeg er en helt annen person nå, enn for et år siden. Jeg utstråler mer selvtillig nå enn da jeg begynte hos henne. Ikke at jeg har merket noen revolusjonerende bedring rent psykisk, men når folk da kommenterer det så tenker jeg at de har sikkert rett, og det hjelper litt. Da har man jo også noe å snakke med folk om, dersom de tar kontakt. Tror ellers man bare må bli flinkere til å hoppe i det og prøve, så blir det vel litt lettere for hver gang. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvtillit er fryktelig vanskelig. Skulle gjerne hatt en slik formel selv. Jeg har prøvd å ta meg selv i nakken i det siste og forsøke å få til et smil de gangene jeg merker at folk ser på meg og forsøker å få øyekontakt. Men de gangene jeg gjør det så føler jeg meg litt som Hanners i QC

Den var jo bare søt!

Ellers er det liksom så bra det Enigma sa, at jeg nøyer meg med :klemmer: igrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enigma: jaa, jeg vet! det er akkurat sånn jeg føler meg noen ganger og.. uff, det skal ikke være lett. :sukk:

nå som jeg har blitt så flink til å jogge, merker jeg en forskjell bare ved det..=) jeg ser at jeg har blitt slankere og merker og at jeg er i bedre form, og det er en liten selvtillitsboost. men som du og sier noe om; merker ikke akkurat noen forskjell på selvsikkerheten med gutter allikevel.

har snakket vel og lenge med mamma om dette etter at hun kom hjem i går, og jeg tror nok noe av dette kan ha med å gjøre at jeg har blitt lite pusha opp i gjennom årene. men jeg har aldri gitt foreldrene mine noe særlig mye valg heller, da jeg er meget sta og står på mitt hvis det er noe jeg har bestemt meg for. så jeg har ofte slutta hvis noe har blitt for vanskelig, og derfor bare svevd gjennom livet uten noe særlig med utfordringer. men nå skal jeg jo fullføre vgs, og jeg pusher meg selv til å trene, og når høstferien er over skal jeg pushje meg selv til å smile til han!! det er jo ikke farlig!! er ikke noe annet enn et smil, man smiler jo til mennesker hver dag! er jo ikke engang sikkert han er en fin fyr, så hvorfor jeg blir så usikker før jeg i det hele tatt har snakket med han er bare ubegripelig.

nå har jeg høstferie, men når skolen begynner igjen om en uke skal jeg komme med en update! :)

masse :klemmer: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en veldig sterk samtale med mamma og en venninne av henne i går som jeg kjenner veldig godt. Mamma klarte å åpne det harde skallet mitt, og jeg brast i gråt.. (de er begge terapauter altså, så jeg var i trygge hender)

Vi snakket om hvorfor det er sånn at jeg blir så redd og usikker på meg selv når jeg blir betatt av en gutt. Ante faktisk ikke at det var problemet, men vi fant hvertfall ut at det jeg er redd for er å være sårbar. Jeg er livredd for det. Jeg vil være tøff og at folk skal ha et visst bilde av meg tror jeg. Jeg vil ikke at folk skal tro at de kan knekke meg, og tro at jeg er en som griner når jeg blir lei meg! Så jeg vil ikke at folk skal se de følelsene mine..den siden av meg..

Men jeg må lære meg det sakte, men sikkert, for ingen får seg vel en kjæreste med den tankegangen der! Hmmmmm.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

hmm, skorpio er visst ikke så populær om dagen :sukk:

men jeg kan jo skrive litt for meg selv og jeg! så på premieren av "True Blood" i går kveld! tror jeg kommer til å elske den serien! :jepp:

hadde en kjempekoselig dag i går. var og spiste ute med to venninner. hun ene har jeg ikke hatt så mye kontakt med på en god stund, så det er koselig å se henne igjen. så dro vi hjem til hun andre og egentlig bare prata og så på tv resten av kvelden. kjempekos :)

nå skal jeg se om jeg finner TB på nettet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

hola skorpa!

da er jeg tilbake og har oppdatert meg ib oken din.

trist å lese at du sliter litt, hvis det er noen trøst så er det ikke barebare men den selvtilliten altså.. kjenner til det. men var jo veldig fint at du fikk snakket litt med moren din og venninnen hennes. jeg skulle veldig gjerne snakket med noen om mine tanker, en psykolog eller terapaut eller hva.. men det er enten 1 år ventetid eller så jevla dyrt :sukk:

True Blood ja, alle snakker om det.. må nesten begynne å se det da :) selvom jeg helst bare vil se massemasse Twilight!! :hjerte: edward cullen! ååååh :nigo:

og til sist så var det kjekt at du koste deg igår :) sånne kvelder gjør livet litt bedre!

stoor :hug: fra meg, og takk for at du stadig titter innom hos meg og ønsker meg fine dager og helger, det er koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å legge igjen et spor. Jeg er her og leser, selv om jeg ikke alltid skriver noe. Håper du har en fin dag, og god helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

:strix: det er jo liv her jo!

LekeHusmor: uff, jeg skulle gjerne lånt bort mamma altså, men du bor jo så langt unna! :trist:

ja, True Blood er kjempebra! og nå har jeg oppdaget noe annet og! The Vampire Diaries! :jepp: anbefales også! vet ikke om jeg orker å følge med på TO vampyrserier samtidig, så jeg må se et par episoder til av hver av de :ler:

edward cullen er dritsexy! synes Twilight i det hele tatt er full av heite gutter jeg! :dåne: gleder meg til 2-ern kommer på kino!!!!

stoor klem tilbake! :hug:

Enigma: takk søta. God helg :klem:

MarianneE: God helg til deg og :klemmer:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

:klem: Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet over å ikke ha skrevet noe hos deg. For jeg er innom og leser, men er ikke alltid like flink til å si fra om det. Shame om me :sjenert: Godt å lese at du hadde en fin samtale med moren din, hun virker iallefall helt herlig. Viktig å ha noen å snakke med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
haha !! genialt :)

:ler:

:klem: Nå fikk jeg litt dårlig samvittighet over å ikke ha skrevet noe hos deg. For jeg er innom og leser, men er ikke alltid like flink til å si fra om det. Shame om me :sjenert: Godt å lese at du hadde en fin samtale med moren din, hun virker iallefall helt herlig. Viktig å ha noen å snakke med!

nei, men søte deg da :klemmer: det gjør jo ingenting, er jo ikke noen tvang at folk skal svare meg, og jeg tenkte kanskje jeg var litt vel klagete eller noe. men i dag har det jo vært masse liv! :strix:

Tenkte bare å ønske deg en god helg :)

takk i like måte :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snups!

True Blood er bra, har sett ferdig sesong 1&2, venter på 3ern som skal komme før jul! :hoppe:

Men Vampire Diaries er mye bedre enn True Blood, promise you! Jeg syntes True Blood ble veldig kjedelig etterhvert, var liksom bare sex, litt mord og mer sex.. men er jo greit tidsfordriv! :jepp:

:kose: Håper du har en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Hei snups!

True Blood er bra, har sett ferdig sesong 1&2, venter på 3ern som skal komme før jul! :hoppe:

Men Vampire Diaries er mye bedre enn True Blood, promise you! Jeg syntes True Blood ble veldig kjedelig etterhvert, var liksom bare sex, litt mord og mer sex.. men er jo greit tidsfordriv! :jepp:

:kose: Håper du har en fin søndag!

jaaa, tror du ikke jeg følger med på begge eller?? :nigo: Liker og VD mye bedre enn TB, og jeg er så forelska i Damon! :hjerter: reeeka, hvorfor finnes det ikke sånne mennesker i norge?? i vennekretsen min? :grine:

men se her, jeg har laget en egen tråd til Vampire Diaries! :jepp:

Har du hatt en fin helg? :)

ja, super! :) fredag var jeg bare hjemme og slappet av med mamma. vi så hele gullrekka og spiste god mat. og i går var jeg på fest! :strix: elsker når mennesker har fester, det er så sjelden folk har det lenger når man er gammel nok til å dra på byen. det var hvertfall dritfett, vi holdt det gående til 6 om morgenen! :skaal: hehe!

hva med deg da? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, super! :) fredag var jeg bare hjemme og slappet av med mamma. vi så hele gullrekka og spiste god mat. og i går var jeg på fest! :strix: elsker når mennesker har fester, det er så sjelden folk har det lenger når man er gammel nok til å dra på byen. det var hvertfall dritfett, vi holdt det gående til 6 om morgenen! :skaal: hehe!

hva med deg da? :kose:

Enig i at hjemmefester er det beste. Stikker man på byen føler jeg at stemninga ofte daler litt. Hvis dere holdt på til kl 6 om morgenen vil jeg tro det var en veldig bra fest :)

Helga var ikke så verst; familiebesøk (overraskende hyggelig), avslapping og trening. Skulle vært på bursdag i går, men orket ikke etter at familien min dro, for da var klokka såpass mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...