Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

jeg så Bjørn Dæhlie på TV idag.

Da tenkte jeg på deg.

:hoho:

:skratte:

hahaha!!

så fint at jeg fra nå av vil bli assosiert med han!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke jeg få vite hvem han er a?

:pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls:

Det er som å lure barn med godteri og deretter ikke gi dem noe, UHOLDBART! :ler:

Jeg går snart på veggen av nysgjerrighet! Vil vi det? Nei, hva gjør vi da? Forteller! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke jeg få vite hvem han er a?

:pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls: :pls:

Det er som å lure barn med godteri og deretter ikke gi dem noe, UHOLDBART! :ler:

Jeg går snart på veggen av nysgjerrighet! Vil vi det? Nei, hva gjør vi da? Forteller! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

det morsomste er hvis du ikke aner hvem han er engang :fnise: nei, men helt seriøst. tenk hvis du en gang..drita full på byen..skulle truffet på han..tror du at du hadde klart å holdt deg? hadde du ikke gått bort og bare "fyyyy faen" eller noe? :ler: dessuten søta, hvis jeg forteller deg det, blir alle de andre (hvertfall MarianneE mistenker jeg) kjempesjalu! :tongue:

fikk forresten mld av han på facebook.. han har lagt meg til under et dekknavn, også har han 11 venner- alle unge jenter.. hmm. så jeg er uten særlig stor overraskelse ikke den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg lover å aldri drikke mer da? Da kan jo ikke det hende! :nigo:

(Dessuten er jeg skikkelig god på taushetsplikt! :jepp: )

:strix:

hehe, du er litt søt og da :ler:

skal vurderes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har akkurat snakket med en spåkone. jeg ringte, for jeg trengte litt veiledning fra en som ikke kjenner meg. hun sa masse som stemte, og jeg føler meg litt på nippet til å gråte, men jeg vet ikke hvorfor. for ingenting av det hun sa var negativt.. hun sa faktisk at fremtiden min så veldig positiv ut, og jeg ville få en jobb hvor jeg tjener veldig bra, og at jeg vil treffe en mann som jeg ville gifte meg med eller bli samboer med, og vi ville ha et veldig lykkelig forhold og få hvertfall to barn. siden jeg ikke har hatt kjæreste før lurte jeg på om jeg kom til å få det før jeg ville treffe han, og hun sa at det ville hvertfall være 2-3 gutter før jeg traff den rette.

jeg har i det siste hatt øynene opp for en gutt på skolen. vi har ikke snakket sammen, men vi har ett fag sammen. jeg har i det siste sett at han har lagt merke til meg og, vi har litt øyekontakt med hverandre, men ikke noe mer. så jeg spurte om det kom til å bli noe mellom oss, og hun sa at det ville det, men da måtte jeg bli flinkere til å åpne meg mer. jeg har nemlig (som hun også påpekte) en tendens til å se overlegen ut, men det er bare usikkerhet. jeg er selvsikker når det trengs, men er også veldig usikker på meg selv, og det må jeg huske på at alle er. selv de som ser mest "kjekkas" ut har sine egne tanker og ting de er usikre på. men hun sa at han skulle ta initiativ, så jeg skulle bare smile litt til han og vise at jeg er interessert, så skulle han ta kontakt.

hun nevnte også at jeg kan få til hva jeg vil hvis jeg går inn for det, og ikke gir opp. jeg er nemlig en sånn person som gir opp med en gang noe blir kjedelig eller vanskelig, og det tar dessverre vanligvis ikke lang tid. dette må jeg bare bli bedre på. jeg trenger å strukturere meg selv og bli flinkere til å stå på, for jeg klarer det til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

au au au au!!!! :grine:

ikke se dette hvis dere har en trivelig fredagskveld og gjerne vil at den fortsatt skal være det. jeg gjentar; IKKE!

http://www.liveleak.com/view?i=1f3_1247966779

for dere som er like nysgjerrige som meg sliter...

nå skal jeg gå og kaste opp :spy:

for dere som gikk inn på siden og trenger litt oppmuntring; herregud, dette er en morsom side: http://www.fmylife.com/ :hoho: folk som skriver om kjipe hendelser som vi andre kan le av! :hjerte:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kul tattovering du har skaffet deg skorpa! :hoppe: Og sånn litt på siden, hva er alt dette snakket om bjørn dæhlie? :klø:

Må bare hoppe rett til det siste innlegget ditt forresten, fyyyy f**n for en GRUSOM video! :haar: Jeg som tenkte å skrive et langt innlegg og greier, nå ble jeg bare opprørt :(

over til hyggeligere ting, ser det går bra med deg på skolen, det er jo supert! Deilig å være skikkelig motivert, da går både skoledagen og lekselesing lettere :) Håper du har en fin fredagskveld og ikke sitter å finner flere grusomme filmer :haar:

kos deg og nyt helgen da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kul tattovering du har skaffet deg skorpa! :hoppe: Og sånn litt på siden, hva er alt dette snakket om bjørn dæhlie? :klø:

Må bare hoppe rett til det siste innlegget ditt forresten, fyyyy f**n for en GRUSOM video! :haar: Jeg som tenkte å skrive et langt innlegg og greier, nå ble jeg bare opprørt :(

over til hyggeligere ting, ser det går bra med deg på skolen, det er jo supert! Deilig å være skikkelig motivert, da går både skoledagen og lekselesing lettere :) Håper du har en fin fredagskveld og ikke sitter å finner flere grusomme filmer :haar:

kos deg og nyt helgen da :klem:

haha, det med bjørn dæhlie er at jeg i vår/sommer fikk masse telefoner og meldinger fra en kjendis etter at jeg sendte han et ganske så sexy bilde i fylla en kveld :gjeiper: marianneE er fast innstilt på at denne kjendisen er bjørn dæhlie, selv om jeg ikke har gitt noe uttrykk for at det skulle være han :hoho: haha!

ja, var ikke det klippet jæævlig? synes så synd på han, herregud!! nesten så jeg lurer på hvordan det er mulig? kan et ansikt seriøst deles i midten- og at han overlever???? :bond:

ja, over til noe hyggeligere! :) skolen går veldig mye lettere ja! før var det alltid sånn om morgenen "æsj, skal jeg bare være "syk" i dag" men nå er det en selvfølge at jeg drar på skolen. jeg har ikke vurdert én dag å bli hjemme, og når jeg kommer meg på skolen er det jo så koselig :) liker klassen min godt!

ha en fortsatt fin fredagskveld (og helg!) :hjerte: jeg har ikke sett flere fæle videoer (så bare den ene fordi det var en på face som hadde lagt ut link). nå skal jeg faktisk være superpensjonist og legge meg og lese avisa! like før jeg popper kamferdropsa!

much love :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy f****!!

Jeg er kvalm!! Fy fader for en grusom video! Og stakkars gutt! Ble helt kvalm av å se han på sykehuset :spy: stakkars!!

Apropo Bjørn Dæhli! Jeg tror at det er han Rise fyren! Har tenkt på dette lenge, og kommet frem til at han har barn, han er litt slesk og alle vet at han er opptatt av pene damer!! Ergo, skårpan! :nigo:

:kose: God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy f****!!

Jeg er kvalm!! Fy fader for en grusom video! Og stakkars gutt! Ble helt kvalm av å se han på sykehuset :spy: stakkars!!

Apropo Bjørn Dæhli! Jeg tror at det er han Rise fyren! Har tenkt på dette lenge, og kommet frem til at han har barn, han er litt slesk og alle vet at han er opptatt av pene damer!! Ergo, skårpan! :nigo:

:kose: God helg!

men hvis det er john arne riise du tenker på (regner med det) så er han litt for ung,, men jeg har ikke hørt noe mer fra han på lenge altså, så nå kan vi alle glemme han! :Nikke:

god helg til deg og! :hjertesmil:

jeg er oppe tidlig i dag! skal gå tur med hund snart, også trene med en venninne etterpå. :)

NB NB NB! er det forresten noen som vil kjøpe et par rosa skullcandy ørepropper? helt nye, pakken er åpnet (kun for at jeg skulle ta en titt på de), aldri brukt, koster 299,- inkl. porto. shout out hvis det er noen interesserte! her er bilde

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå skal jeg faktisk være superpensjonist og legge meg og lese avisa! like før jeg popper kamferdropsa!

:ler: Nå lo jeg godt :)

Så bra å se at du trives på skolen :)

Ha en flott søndag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nå lo jeg godt :)

Så bra å se at du trives på skolen :)

Ha en flott søndag! :kyss:

hehe! :ler:

ha en fin søndag selv! :kyss2:

Så bra at du trives på skolen :) Håper du har en fin søndag :klem:

takk, du og! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill... Finnes det en oppskrift for bedre selvtillit- gi meg den!!! Er det en slags hemmelig formel som kan gjøre meg mer selvsikker som jeg ikke har forstått? :lete:

Jeg er så lei av å være så usikker på meg selv! Jeg har aldri hatt kjæreste og kommer søren meg aldri til å få det hvis det ikke skjer en drastisk forandring ASAP! Med en gang jeg liker en person så setter jeg piggene ut fordi jeg er så usikker og sjenert. Kan jeg ikke bli en sånn person à la Samantha (sex & singelliv)? Som bare vet hva hun vil ha, og går for det! Ikke noen "nei, det tør jeg ikke", "tenk hvis han synes jeg er teit", eller "han er altfor bra for meg" -tanker der i gården nei! Hvorfor kan ikke jeg føle det slik? Hvorfor kan ikke jeg bare gå bort til han jeg liker på skolen og prate med han. Eller i det minste smil til han? Skjønner dere hvor lost jeg er da eller? Jeg tør ikke smile til han en gang! Vi har hatt øyekontakt en million ganger, men jeg får meg ikke til å smile! Og jeg ble enda mer klar over det når til og med spåkona i tlf sa det til meg. Hun følte så sterkt at jeg var en person som kunne sees som nærmeste uoppnåelig fordi jeg ser så overlegen ut. Hvis folk bare kunne visst at det var fordi jeg ikke turte annet. Og det er rart.. Fordi når jeg ser meg i speilet så ser jeg en jeg er ganske fornøyd med. Etter operasjonen har jeg har ikke noe jeg hater ved meg selv. Så ser jeg rundt meg, og ser at det er jo virkelig mennesker i denne verden som ser verre ut enn meg som går med en kjæreste i hånda, men allikevel får ikke jeg det. Why? Siden dette er min anonyme dagbok tillater jeg meg selv å si dette. Jeg kan jo se at gutter legger merke til meg. Ikke sånn ALLE selvfølgelig, SÅ pen er jeg virkelig ikke! Men når jeg f.eks. går med mamma som alltid kommenterer at gutter og menn kikker på meg, så legger jeg jo merke til det. Men selvfølgelig er det jo ingen som tør å nærme seg en person som ser overlegen ut. Kanskje folk tror at jeg er en som tror jeg best i verden? En som er så utolig mye bedre enn alle andre. Men jeg er jo tvert i mot. Hvis jeg ser at gutter kikker på meg føler jeg meg ukomfortabel, og ønsker nesten bare at de skal se vekk, for jeg skjønner ikke hva det er de ser på.

Mennesker jeg blir kjent med, og dere og for den saks skyld, tror nok at jeg er en person som er ganske sikker på meg selv. Am I right? Dette har jeg funnet ut at er fordi jeg bruker humor som et slags "våpen" jeg kan beskytte meg med. Hvis jeg er morsom virker jeg kanskje mer interessant. Da ser det kanskje ut som jeg er selvsikker! Når jeg ikke bruker humoren har jeg ikke så mye å si tror jeg. Jeg er en veldig seriøs person egentlig med sterke meninger og jeg kan snakke vel og lenge med venninner om alvorlige ting, men på utsiden setter jeg opp et annet fjes. Som enten ser overlegen ut (hvis det er en person jeg aldri har snakket med før), og humoristisk når det er en jeg snakker med, men ikke kjenner godt.

Hvis dere ikke har gått lei meg etter dette lange innlegget, men fortsatt leser- så setter jeg stor pris på litt veiledning og råd. Jeg har virkelig ikke lyst til å se enda en gutt glippe fra meg uten at jeg engang har fått vist hva jeg føler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skulle virkelig ønske jeg hadde den magiske formelen som feide bort all usikkerhet og sjenanse, eller i det minste noen gode ord du kunne få med på laget. Det har jeg dessverre ikke, men jeg syns det er leit at du skal være så usikker på deg selv :( Du har rett i at du virker litt mer selvsikker enn det du har gitt utrykk for det tidligere, men jeg blir ikke lei av deg nå av den grunn at du fremstår som noe annet -snarere tvert i mot. Det krever stort mot og tapperhet å åpne seg selv sånn :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...