Envy Skrevet 18. august 2009 #1681 Del Skrevet 18. august 2009 Skole blir nok bra frøken Så bra at du liker å kjøre da! Jeg husker visse andre som omtrent nektet å dra på kjøretimene sine, som nå er blitt en skikkelig rånerberte Ser forresten at det er stooor forskjell i bilsmak ute å går her Hadde jeg hatt mange penger hadde jeg nemlig gått for en citroen c-crosser Bor på landet jeg vettu :gjeiper: Masse lykke til med skolestart i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. august 2009 #1682 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Skole blir nok bra frøken Så bra at du liker å kjøre da! Jeg husker visse andre som omtrent nektet å dra på kjøretimene sine, som nå er blitt en skikkelig rånerberte Ser forresten at det er stooor forskjell i bilsmak ute å går her Hadde jeg hatt mange penger hadde jeg nemlig gått for en citroen c-crosser Bor på landet jeg vettu :gjeiper: Masse lykke til med skolestart i morgen da ja, men jeg gruer meg alltid litt før kjøretimene, men det er nok det problemet mitt jeg har nevnt før her- at jeg hater å lære ting, jeg vil bare kunne det! og det er jo jævlig kjedelig, for da går jo livet.. uten at det ikke skjer noe! man lærer jo noe nytt nesten hver dag, og takk gud for det! så jeg prøver å bli flinkere til å minne meg selv på det da:) men det her var jo en liten avstikker som sikkert ikke hadde noe med det du skrev å gjøre.. synes også gamle amerikanere er AWESOME! som denne her f.eks. men de er jo så lange! må være vanskelig å styre rundt i oslos trange gater med en sånn en. men rå- det er de! takk for lykkeønskning! Endret 18. august 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. august 2009 #1683 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) jeg må spørre om et treningsrelatert spørsmål: er det noen som vet hvorfor jeg blir tett i det ene øret når jeg jogger??? :klø: jææævlig irriterende! (edit: skrivefeil) Endret 18. august 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 25. august 2009 #1684 Del Skrevet 25. august 2009 Nå er det lenge siden du har vært her, skorpio! Håper alt er vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 30. august 2009 #1685 Del Skrevet 30. august 2009 Skårpan, get your ass back here! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. august 2009 #1686 Del Skrevet 30. august 2009 hei hei jeg har vært litt innom her altså, jeg har bare ikke orket å skrive. sorry det skjer jo litt ting om dagen vett'ere :happy: begynt på skolen og greier, som er kjempegøy! liker å være tilbake og kjenne at jeg bruker hodet mitt igjen, isteden for sånn 9-5 rutiner. så det er veldig interessant og jeg er kjempemotivert til å gjøre det bra i år!! håper dere har det bra også ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 30. august 2009 #1687 Del Skrevet 30. august 2009 Så bra du er motivert Det hjelper alltid veldig! Her er alt bra, sitter på ræva i sofaen og lurer på om jeg må rydde nå eller kan utsette det enda litt til. Eller om jeg skal rydde nå, støvsuge and all that crap, deretter lage en kanne te og se en film.. I dont know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. august 2009 #1688 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Så bra du er motivert Det hjelper alltid veldig! Her er alt bra, sitter på ræva i sofaen og lurer på om jeg må rydde nå eller kan utsette det enda litt til. Eller om jeg skal rydde nå, støvsuge and all that crap, deretter lage en kanne te og se en film.. I dont know hehe, et av livets store dilemmaer altså.. jeg skal se to filmer i kveld har jeg bestemt! Først: "About Adam" kl. 1920 på FEM. SÅ: Spiderman 2 kl. 2100 på tv3. digg. men å! jeg må jo fortelle dere om tatoveringen min! dere vet, jeg har jo klagd her inne en stund tilbake at jeg ville ta tatovering, men jeg turte ikke. på fredag dro jeg og hun jeg går på skole med spontant for å bestille time, og jammen hadde han ikke ledig akkurat da. så jeg tok en S bak øret (står altså ikke for skorpio , men for det egentlige navnet mitt) er superfornøyd og angrer ikke ennå. herregud, jeg må jo bare bli flinkere til å leve i nuet. who cares om jeg angrer om 20 år, jeg kan jo være død da for den saks skyld! (håper ikke det da) nå vil jeg hvertfall bare ta enda flere!! Endret 30. august 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 30. august 2009 #1689 Del Skrevet 30. august 2009 Åå! Så mega kult Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2009 #1690 Del Skrevet 30. august 2009 jeg må spørre om et treningsrelatert spørsmål: er det noen som vet hvorfor jeg blir tett i det ene øret når jeg jogger??? :klø: jææævlig irriterende! (edit: skrivefeil) seriøst? (ja, så klart. hvorfor skulle du tullet med det?) Aldri hørt om! Ellers alt vel? Synes ikke jeg har besøkt deg på evigheter. Men, du har igrunn ikke vært her på evigheter heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. august 2009 #1691 Del Skrevet 30. august 2009 Good to have you back! Og grattis med tattis! Det rima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2009 #1692 Del Skrevet 31. august 2009 Åå! Så mega kult Grattis thanks! seriøst? (ja, så klart. hvorfor skulle du tullet med det?) Aldri hørt om! Ellers alt vel? Synes ikke jeg har besøkt deg på evigheter. Men, du har igrunn ikke vært her på evigheter heller..... har heldigvis begynt å avta litt nå. kanskje jeg pustet feil? ellers er alt vel vettu med deg da? Good to have you back! Og grattis med tattis! Det rima takk og takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 31. august 2009 #1693 Del Skrevet 31. august 2009 wow du er tøff som bare gikk og tok tatovering! hadde jeg ikke turt. og så fint at du er fornøyd med resultatet får vi se kanskje? jaa! så fint at du trives med skole igjen da- har du begynt på vanlig VGS eller har går du på sonans-lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 31. august 2009 #1694 Del Skrevet 31. august 2009 wow du er tøff som bare gikk og tok tatovering! hadde jeg ikke turt. og så fint at du er fornøyd med resultatet får vi se kanskje? jaa! så fint at du trives med skole igjen da- har du begynt på vanlig VGS eller har går du på sonans-lignende? skal prøve å få lagt ut et bilde ja, det er så gøy at jeg er så motivert! *nerd* jeg har begynt på vanlig vgs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. september 2009 #1695 Del Skrevet 3. september 2009 her er tatoveringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 6. september 2009 #1696 Del Skrevet 6. september 2009 Den var rå stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. september 2009 #1697 Del Skrevet 6. september 2009 Tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2009 #1698 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) takk takk (dere tør vel ikke si noe annet ) Endret 7. september 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. september 2009 #1699 Del Skrevet 8. september 2009 nice tattoo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. september 2009 #1700 Del Skrevet 8. september 2009 nice tattoo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå