Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio
Hvor langt jogget du? :)

ja, si det.. hehe.. vet du hvor hvervenbukta i oslo er? :) tror det var rundt en halvtime-tre kvarter jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, si det.. hehe.. vet du hvor hvervenbukta i oslo er? :) tror det var rundt en halvtime-tre kvarter jeg.

Halvtime - tre kvarter er jo ikke ille det. Vet hvor Hvervenbukta er ja. Bor du i nærheten der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Halvtime - tre kvarter er jo ikke ille det. Vet hvor Hvervenbukta er ja. Bor du i nærheten der?

jepp :) vi tok to runder rundt hvervenbukta.

nei, synes ikke det var så ille altså. måtte jo bytte litt på og gå og løpe, men med tanke på at jeg ikke har trent i hele sommer synes jeg at jeg var ganske flink :nigo:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

sitter og ser på journalistikk-studiet.. har alltid vært en liten drøm inni meg det, med noen pauserom hvor jeg ønsker noe annet igjen. men det virker som et utrolig morsomt yrke hvor en får truffet masse mennesker. skal jammen meg lese litt mer om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var bra! :Nikke:

oki, ny start? jeg skal stalke dagboka di :jepp:

Ja, la oss si det slik at typen leste hele dagboken min da.. Lang historie, kan skrive den til deg på privat meld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

er det noen som har erfaring med angrepille her? jeg hadde altså mensen de første dagene på kreta, så hadde jeg jo sex sånn siste mensdagen eller noe, tok angrepille dagen etter, og etter noen dager fikk jeg plutselig mensen igjen! det varte en vanlig uke så det er nå et par uker tror jeg siden den sluttet da. MEN i dag har jeg hatt veldig menssmerter, men er det bare eggløsning jeg opplever nå da? blir så redd for at det er en eller annen kjønnsykdom eller at jeg er gravid eller noe..

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Jeg fikk også mensforstyrrelser da jeg tok angrepille, syns å huske at jeg fikk kraftigere menssmerter også. Hvis du er veldig bekymret bør du ta en tur til legen, det er sikkert ikke dumt med tanke på ubeskyttet sex også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Jeg fikk også mensforstyrrelser da jeg tok angrepille, syns å huske at jeg fikk kraftigere menssmerter også. Hvis du er veldig bekymret bør du ta en tur til legen, det er sikkert ikke dumt med tanke på ubeskyttet sex også.

oki, takk for svar Ansjoni :klem: skal ta meg en tur og undersøke saker og ting enten til uka eller neste uke.. :) satser på at alt er i sin skjønneste orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var skikkelig pen bakfra!

:hoho:

fin hårfarge, jeg er lys jeg.

Hadde vært fint å vært mørk&mystisk istedet for blond&blåøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
du var skikkelig pen bakfra!

:hoho:

fin hårfarge, jeg er lys jeg.

Hadde vært fint å vært mørk&mystisk istedet for blond&blåøyd.

haha! ja, er jeg ikke nydelig? :sexy:

ikke sant, liker å se litt mystisk ut. nå har jeg ganske blå øyne da, men det blir en fin kontrast! :)

blond og blåøyd er da ikke så gærent det heller? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på medaljens forside også :ler: Fin farge!

Jeg liker også å tenke på meg selv som mørk og mystisk :twisted: Jeg er iallefall mørk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine skorpa! :) Har lagt merke til at det var noe nytt med deg på bildene på face ja, men ikke klart å sette fingern på det, men det var det altså, ny, kledelig hårfarge :jepp:

Jeg er oxo medlem av mørk-og-mystisk-klubben :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
Kjempefin hårfarge. Får meg til å ville bli mørk igjen :gjeiper: Nei, jeg må holde meg blond en stund nå :)

jeg hadde faktisk forestilt meg deg mørk! ;)

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på medaljens forside også :ler: Fin farge!

Jeg liker også å tenke på meg selv som mørk og mystisk :twisted: Jeg er iallefall mørk :fnise:

og deg blond! haha, så feil kan man ta! :)

Fiiine skorpa! :) Har lagt merke til at det var noe nytt med deg på bildene på face ja, men ikke klart å sette fingern på det, men det var det altså, ny, kledelig hårfarge :jepp:

Jeg er oxo medlem av mørk-og-mystisk-klubben :fnise:

har farget det mørkt flere ganger de siste månedene, fordi fargen går jo ut etterhvert og blir blassere, lysere og rødere. de nyeste bildene av meg på face har jeg ikke så mørkt hår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde faktisk forestilt meg deg mørk! ;)

Har hatt mørkt hår veldig lenge nå. Er egentlig mellomblond, men farger det vanligvis mørkt. Nå har jeg gått andre veien og gått for masse lyse striper så håret er skikkelig sommerblond. Vi får se hvor lenge det holder, jeg trives bedre som mørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Har hatt mørkt hår veldig lenge nå. Er egentlig mellomblond, men farger det vanligvis mørkt. Nå har jeg gått andre veien og gått for masse lyse striper så håret er skikkelig sommerblond. Vi får se hvor lenge det holder, jeg trives bedre som mørk.

farger du det selv hjemme?

jeg har gjort det nå når jeg skal ha det mørkt-- så utrolig mye billigere og kjappere! :)

okei, i morgen er første skoledag.. i'm scuuuurrrred :grine: skjønner ikke hvorfor, det er jo bare vgs herregud! føler meg som den pingla!

driver og med kjøretimer om dagen som dere kanskje har fått med dere :) er så GØY! a040.gif gleder meg til jeg kan ta lappen! hadde jeg hatt masse penger skulle jeg bokstavelig talt kjørt på og skaffa meg en sånn en.. mini cooper cabrio! fantastisk søte biler :strix: enten ville jeg hatt den i vanilje som den på bildet, eller svart. men hvor skal jeg få de pengene fra da? :vetikke:

i går leste jeg statusen til en bekjent på face at han hadde vunnet 100.000 på skrapelodd!!! :hakeslepp: jeg hater når det ikke skjer med meg... :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farger du det selv hjemme?

jeg har gjort det nå når jeg skal ha det mørkt-- så utrolig mye billigere og kjappere! :)

Nei, jeg striper det, så jeg gjør det hos frisøren. Legger ofte inn andre farger også, som regel rødt, ikke bare mørkebrunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...