Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

våknet opp et eller annet ukjent sted med en ukjent gutt ved siden av meg som ikke lignet i det hele tatt på han jeg synes å huske at jeg ble med hjem i går.. aldri vært så forvirra!

Hoho! :eeeh: Unnskyld at jeg ler, men den er lei altså! Dakars Skorpa! :troste:

men men! godt å se ast formen er stigende! Er bare innom for å snoke litt og ønske deg en fin start på uka! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

våknet opp et eller annet ukjent sted med en ukjent gutt ved siden av meg som ikke lignet i det hele tatt på han jeg synes å huske at jeg ble med hjem i går.. aldri vært så forvirra!

:fnise: Den er lei! Håper du får en fin uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Hoho! :eeeh: Unnskyld at jeg ler, men den er lei altså! Dakars Skorpa! :troste:

men men! godt å se ast formen er stigende! Er bare innom for å snoke litt og ønske deg en fin start på uka! :)

:klem:

:fnise: Den er lei! Håper du får en fin uke. :)

ja, den er ganske lei.. :gjeiper: synes det er så rart bare.. kan vel ikke hatt SÅ kraftige ølbriller på meg vel...? :forvirra: han så virkelig helt annerledes ut! åhh, jeg blir bare irritert av å tenke på det, for jeg kommer jo aldri til å finne ut av det... :sur:

takk til dere begge og i like måte! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som blir litt paff når man snur seg rundt og kikker inn i et ukjent ansikt dagen derpå... Verre er det når den personen er hjemme hos deg, og liksom ikke tar hintet og drar, men vil ha en runde til :fnise:

Btw, jeg skal ta jus jeg, er planen... Evt enkeltemnestudent, meldt meg opp som det og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Du er ikke den eneste som blir litt paff når man snur seg rundt og kikker inn i et ukjent ansikt dagen derpå... Verre er det når den personen er hjemme hos deg, og liksom ikke tar hintet og drar, men vil ha en runde til :fnise:

Btw, jeg skal ta jus jeg, er planen... Evt enkeltemnestudent, meldt meg opp som det og :)

nei, det var da godt.. jeg bare har aldri opplevd noe lignende før! én ting er jo liksom å våkne opp med en stranger som du hvertfall husker at ble med deg hjem, men dette er jo bare helt sykt! :ler:

skal du begynne å studere til tross for graviditeten? blir ikke det veldig komplisert når du må avbryte studiene for ett år da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

i dag ble jeg oppringt i 10-tida av barnehagen som lurte på om jeg kunne jobbe denne uka.. fra og med i dag! hehe! jeg trenger så sårt penger så jeg sa selvfølgelig JA, hoppa i dusjen og kom meg av gårde! jobbet f.o.m. i dag t.o.m. torsdag, så det blir jo ikke mye penger, men alt kommer jo godt med ;)

fant mistenkelig gutt fra lørdagen på face (altså han jeg var så sikker på at jeg dro hjem med), sendte han mld, og nå venter jeg spent på svar!! kanskje jeg kan få svar på dette mysteriet jeg blir helt gæren av å tenke på....!!! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

jepp, nå har jeg hørt fra han. okei, jeg skal fortelle dere tidenes fyllehistorie! fy faen! jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. greit, det var altså lørdag kveld, jeg og en venninne dro på byen. vi kom i prat med tre gutter, og jeg ble ble veldig på flørtern med han ene. etterhvert begynte det å gå litt hett for seg, så vi fikk nøkkelen til han ene kompisen og dro dit før de andre. (var noe prat om nach hos han nemlig) På denne tiden var jeg SÅ jævla kanakas sørpe full at det er helt flaut, så det eneste jeg husker er at vi hoppa i en taxi. i neste øyeblikk har jeg sex. rett etter det spyr jeg i senga. rett etter det går han og begynner å vaske sengetøyet på badet...hvor det er lys...jeg ser på han og aner faen ikke hvem det mennesket er. det var da ikke sånn han så ut, tenker jeg for meg selv, men tør ikke si noe siden det antakelig er han jeg ble med. søndag morgen våkner jeg ved siden av dette mennesket jeg har hatt sex med, og jeg kikker og studerer han nøye før han plutselig våkner og jeg ikke kan stirre mer.. jeg kan fortsatt ikke huske at det var han jeg dro hjem med kvelden før. men jeg ringer en taxi og kommer meg hjem, og så og si hele søndagen går med til å tenke..og tenke..og tenke. for jeg får det virkelig ikke til å gå opp! har dere noen gang opplevd å seriøst ikke huske?? anywho.. det som altså har skjedd er at han jeg dro hjem med skulle tidlig opp dagen etter, så han skriver en lapp til meg og legger den i lomma mi (den fant jeg selvfølgelig ikke før i stad...). vi har altså ikke sex. hvem faen er da det mennesket jeg har ligget med lurer jeg på da.. antakelig er det kompisen hans som eide den leiligheten som har kommet hjem og funnet et easy target liggende dødfull på senga hans, så da har han benytta sjansen.. JÆVLIG spess gjort sier nå jeg! hvem faen gjør det? hvertfall etter at det er kompisen hans som dro med seg meg hjem..

jeg føler meg ekkel og skitten, samtidig som jeg må le fordi det er en syk, syk historie! fint at jeg spøy i senga hans da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sheisse! lol! Det var virkelig en syk fyllehistore :lol: en av de sykeste jeg har hørt tror jeg. Han fyren var litt spess ja! ..men han andre, snakker du fremdeles med han på mld, eller åssen var det? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Apropos å ikke huske sånt, det har skjedd meg også ;)

Men jeg syns det var dårlig av han typen som gjorde det mot deg, skikkelig utnytting :kjefte: Bra du kasta opp i senga hans, det var fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Å herregud... jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg bare ler.

Godt noen får kommet seg ut i verden og gjort sprø ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jack Sparrow

:hoho: Herregud skårpan! Du er gæren! :hoho:

Bra du spøy! :hoho: Også lappen i buksen din! :ler: :ler: :ler:

Ååå! Fantastisk bra! Dette blir noe å fortelle barnebarna! (Eller kanskje ikke) :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
Jeg ville helt tilbake til start :) Men det gikk ikke så det ble tre a'er! :nigo:

skjønner :) fin avatar du hadde nå!

i dag var nest siste dagen i barnehagen, så i dag er jaggu ÉN uke til jeg begynner på skolen! vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg. tenker jeg for mye på det kjenner jeg en liten angstfølelse komme krypende, men jeg må bare overse den tror jeg. dette klarer jeg!

kl. 19 skal jeg på middag hos M, en fra barnehagen, sammen med en til. vi tre jobbet på småbarnsavdelingen sammen før sommeren. gleder meg! :)

får gå og skifte og freshe meg opp litt! ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei Skorpio, im back!! Complex, if you remember ;) Har en ny undercover profil nå, starte på blanke ark! Hehe

Leste litt nå om fyllehistorien din, sier bare en ting: Hahahahahaha!! hahahaahahaha!! :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...