LekeHusmor Skrevet 6. august 2009 #1601 Del Skrevet 6. august 2009 hvordan var Agia Marina som sted? er det sånn at alle restaurantene ligger langs strandpromenaden? og er det noe restauranter osv der i det hele tatt? hvoradn er stranden? hehe. vi er to par som skal reise sammen, tror du vi kommer til å kjede oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telys Skrevet 6. august 2009 #1602 Del Skrevet 6. august 2009 Bare inne og sniker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. august 2009 #1603 Del Skrevet 6. august 2009 hvordan var Agia Marina som sted? er det sånn at alle restaurantene ligger langs strandpromenaden? og er det noe restauranter osv der i det hele tatt? hvoradn er stranden? hehe. vi er to par som skal reise sammen, tror du vi kommer til å kjede oss? ligger masse tavernaer langs stranda, men hvis dere går til de litt mer bortgjemte gatene finner dere restauranter som ikke er fulle av turister. kan jo være deilig å oppleve det og men er nok av restauranter, så dere vil ikke sulte akkurat som sagt så er det en del turister der på denne tida, og det ser man jo selvfølgelig mye av på stranda og. dere bør være "tidlig" ute (typ senest 11-tida) for å sikre dere solsenger, for det blir fort fullt! om dere vil kjede dere? det kommer jo veldig an på hvordan man ser det da. er dere ute etter en ferie hvor alt dere er ute etter er slaraffenliv på stranda og gå ut og spise på kvelden og that's it, så er ikke det akkurat vanskelig å få til men vil dere oppleve litt ting er det veldig lite å oppleve i selve Agia Marina. da bør dere ta buss eller taxi eller enda bedre leie bil en dag, og kjøre rundt på øya. det er jo en veldig liten øy, så man bruker ikke så lang tid på det faktisk. da vil jeg anbefale Elafonissi, som er helt fantastisk vakkert! Rethymnon og Paleohora er og veldig koselige steder. Sistnevnte er et utrolig, utrolig lite sted med ca. 2000 innbyggere. I Chania skjer det mer, og det er mer å se på, så dit kan dere jo og dra en dag. har dere lyst til å dra ut om kvelden bør dere ta en taxi til Platanias (eller gå, det tar vel rundt 20 min-halvtime). Det utestedet vi nesten alltid dro til heter Splendid, der kan man både sitte ute hvis man vil prate litt, og inne hvis man vil danse. (ps. danser du på baren får du en gratis drink hehe) var et par ganger på Tropicano og, som ligger rett ved- der er det air condition i kjelleren. hvis du lurer på noe mer får du bare spørre! hva heter hotellet dere skal bo på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. august 2009 #1604 Del Skrevet 6. august 2009 Bare inne og sniker litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. august 2009 #1605 Del Skrevet 7. august 2009 gjett hvem som lå ved siden av Ben og Christian i a1 på stranda i dag!! OH YEAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. august 2009 #1606 Del Skrevet 7. august 2009 hotellet heter Ekavi ellernoe! håper det ligger bra til..? ser du noe utifra beskrivelsen? takk for info! tror nok vi skal klare å kose oss men danse på baren, da tror jeg E dreper meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. august 2009 #1607 Del Skrevet 8. august 2009 hotellet heter Ekavi ellernoe! håper det ligger bra til..? ser du noe utifra beskrivelsen? takk for info! tror nok vi skal klare å kose oss men danse på baren, da tror jeg E dreper meg :gjeiper: hmm, kjente det ikke igjen. men så utrolig fint ut da! dere får uansett ha en super tur! tror også dere fint klarer å kose dere! vanskelig å ikke gjøre det når man er på kreta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. august 2009 #1608 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) åååååååååååhhhh!!! jeg liker ikke å ikke ha penger!!!! jeg vil kjøpe bøker, filmer, musikk, nye ørepropper, kosmetikkprodukter, ta sol, gå på kino, dra på byen, men jeg har for faen ikke penger!! skippergata neste altså...... bare tenk! det er jo jævla lettjente penger egentlig! du får både i pose og sekk! penger OG sex! man kan jo bare velge selv hvem man absolutt ikke vil ha.. nei, faen heller! nå går jeg og prostituerer meg! Endret 8. august 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 8. august 2009 #1609 Del Skrevet 8. august 2009 Kan du ikke bare ringe han duden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. august 2009 #1610 Del Skrevet 8. august 2009 Kan du ikke bare ringe han duden? god idé!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 8. august 2009 #1611 Del Skrevet 8. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. august 2009 #1612 Del Skrevet 8. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. august 2009 #1613 Del Skrevet 8. august 2009 Hørtes jo ut som en bra ferie Både sex og drama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 9. august 2009 #1614 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Herregud! Her har jeg sittet og spionert på facebook bildene dine og lest i boka di her, men likevel har jeg ikke fått med meg verken drama eller sex noen steder! :dåne: Jeg lover å skjerpe meg til neste gang du havner på sykehus og/eller har sex! Btw: Jeg har en lik topp som deg! (Wow! ) Den fine hvite med litt blomster fra Indiska! Endret 9. august 2009 av Jack Sparrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. august 2009 #1615 Del Skrevet 9. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 9. august 2009 #1616 Del Skrevet 9. august 2009 Skorpa! Happy søndag? Hva er egentlig planen din før høsten? Har lest det, men glemt det igjen *undulathukommelse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. august 2009 #1617 Del Skrevet 9. august 2009 hei søte kg-venner! jeg kommer sterkere tilbake om et par timer. jeg er helt dødelig fyllesjuk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. august 2009 #1618 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hørtes jo ut som en bra ferie Både sex og drama!! oh yes! :dåne: Herregud! Her har jeg sittet og spionert på facebook bildene dine og lest i boka di her, men likevel har jeg ikke fått med meg verken drama eller sex noen steder! :dåne: Jeg lover å skjerpe meg til neste gang du havner på sykehus og/eller har sex! Btw: Jeg har en lik topp som deg! (Wow! ) Den fine hvite med litt blomster fra Indiska! hahaha slapp av, jackie det går bra! hehe! (den toppen er fiin!) Skorpa! Happy søndag? Hva er egentlig planen din før høsten? Har lest det, men glemt det igjen *undulathukommelse* Serenity! vel, har ikke hatt en super søndag akkurat. våknet opp et eller annet ukjent sted med en ukjent gutt ved siden av meg som ikke lignet i det hele tatt på han jeg synes å huske at jeg ble med hjem i går.. aldri vært så forvirra! etter at jeg kom hjem i 10-tida har jeg sovet, sovet, og atter sovet. blir nesten aldri fyllesyk, men i dag ble jeg det gitt! formen er endelig bra nå, hehe.. hvordan har søndagen din vært? ikke så mye fyll og fanteri på deg om dagen? til høsten skal jeg ta 3. året på vgs! droppet ut for et par år siden, så nå er det siste sjanse for meg å ta det opp. så det blir spennende! jeg har hukommelse som en gullfisk sjæl, så du kan gjerne oppdatere meg på hva du skal gjøre og til alle! Endret 9. august 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 9. august 2009 #1619 Del Skrevet 9. august 2009 Det var egentlig mest for min egen skyld at jeg ble sjokkert, visse ting vil man få med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. august 2009 #1620 Del Skrevet 9. august 2009 Det var egentlig mest for min egen skyld at jeg ble sjokkert, visse ting vil man få med seg hehe, skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå