Kit Skrevet 23. juli 2009 #1581 Del Skrevet 23. juli 2009 ain't gonna happen. haha! ( ikke at jeg tror han noen gang kommer til å gjøre det mot dama si da... å, han er jo bare perfekt!!) Der er jo det jeg sier, han ville aldri forlatt meg for noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. juli 2009 #1582 Del Skrevet 23. juli 2009 MarianneE, hvorfor er du så hekta på Bjørn Dæhlie? hemmelig fantasi?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juli 2009 #1583 Del Skrevet 23. juli 2009 MarianneE, hvorfor er du så hekta på Bjørn Dæhlie? hemmelig fantasi?... ja, det lurer jeg på og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 23. juli 2009 #1584 Del Skrevet 23. juli 2009 Skorpa på ferie! *slå i hodet* *sjaaaaaaaaaaaaaluuuuuuuuuuuu* Hihi, neida Jeg blir bare solbrent uansett, og skal til Budapest og Singapore/Bali på en måned (slutten av aug/beg. av sept.), suck on that Skorpa! *hoho, ond* Ok, ok, skal oppføre meg, bare så drittlei regnet nå som jeg faktisk har fri, og når det var så fint vær jobbet jeg selvfølgelig Håper du får deg et saftig mannebein på turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. juli 2009 #1585 Del Skrevet 23. juli 2009 MarianneE, hvorfor er du så hekta på Bjørn Dæhlie? hemmelig fantasi?... ja, det lurer jeg på og! Asså... BD (som jeg kaller ham) vi... neida... Tja, han var bare første navnet som dukket opp i hodet mitt da stalkeren ble nevnt første gang. Etter det har han liksom bare blitt med videre. Forresten, Bjørn Dæhlie er kanskje det mest ulekre mannfolket som finnes. Vi vet jo alle hvor han har rødt hår.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 23. juli 2009 #1586 Del Skrevet 23. juli 2009 Serenity: hehe jeg blir og egentlig nesten bare solbrent, men nå har jeg begynt på betakaroten-piller, og det hjelper og ps, hehe; jeg håper jeg finner meg et par saftige mannebein på turen jeg og! MarianneE: hahahaha, du er bare drøy altså!! Marianne da (jeg tror du vet det nettopp fordi du har sett den jeg. du har vært på "BD"!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. juli 2009 #1587 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) ja, da er nok dette siste gangen jeg er her inne på 10 dager. skal i bursdag om en time og så er det rett i seng, for å være opplagt til jeg skal opp kl. 7 i morgen tidlig og pakke ferdig. gleeeder meeeg! dere får ha det fint så lenge, så preikes vi når jeg kommer hjem! Endret 24. juli 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 24. juli 2009 #1588 Del Skrevet 24. juli 2009 Ønsker deg en superduper tur! Ju will be missed baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. juli 2009 #1589 Del Skrevet 24. juli 2009 God tur, kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. juli 2009 #1590 Del Skrevet 25. juli 2009 God tur, kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 25. juli 2009 #1591 Del Skrevet 25. juli 2009 Hola baby! God tur! (Vet jeg er litt sent ute, men jeg regner med at tankeoverføringen virker!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. juli 2009 #1592 Del Skrevet 26. juli 2009 håper du storkoser deg på tur! du får komme med rapport, jeg skal nemlig til de samme traktene i september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 29. juli 2009 #1593 Del Skrevet 29. juli 2009 Håper du har det superdupert på tur snuppa!! ..og prøv å unngå svineinfluensaen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. august 2009 #1594 Del Skrevet 3. august 2009 på tide å komme hjem snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. august 2009 #1595 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) ja, da er jeg hjemme igjen! koselig å komme hjem til masse hilsener!! (og Envy- your back!! ) wow, hvor begynner jeg. vi var på et koselig, rolig sted som heter Agia Marina, som ligger typ 5 minutter unna Platanias med bil. så vi dro dit når vi dro ut om kveldene. vi dro ikke KJEMPEmye ut, men noen dager ble det da! kan jo like så godt svare på det dere lurer på mest; hadde jeg sex? hehe.. ja, det hadde jeg da. to stk. én trønder, og én svenske. trønderen like gammel som meg, svensken tror jeg var 24. var veldig, veldig bra med trønderen faktisk! hehe.. var dessverre veldig uforsiktig med begge, så måtte ta angrepille dagen etter. så mensen har vært helt ute og kjøre. dritirriterende, men det er jo min egen feil.. men nok om det! var veldig varmt der på denne tiden. 45 grader ca. hver dag. noen dager var det nesten uutholdelig, men vi bada jo hele tiden, og det hjalp. men jeg bare elsker Kreta!! kan ikke komme på noe som ikke er bra ved det! menneskene, maten, alt er fantastisk! og alt er så avslappa der! setter til og med pris på den ufattelig uansvarlige kjøringen der! ble litt krangling på turen, men når man reiser fem jenter, og man bor så tett oppå hverandre såpass lenge, er vel det ganske naturlig.. men vi hadde en ganske dramatisk opplevelse der nede da. en av jentene sluttet og puste! hun lå på gulvet på hotellrommet og bare ristet og sluttet og puste med jevne mellomrom! det var så dramatisk! ble hentet av sykebil hvor jeg og en til ble med, og da vi kom fram var jeg så utslitt og stressa at jeg nesten svimte av. jeg var bare svimmel og kvalm og skalv, og måtte få min egen seng hvor jeg fikk intravenøst gjennom armen. følte meg litt drama queen da, siden det var jo absolutt ikke meg det var synd på her, men jeg fikk helt sjokk, så legene måtte passe på meg og (de som har meg på face kan se bilder fra det) men selv om det var noen mer eller mindre dramatiske episoder, var det jo alt i alt en helt super tur. anbefaler både jenteturer og kjæresteturer dit (så flere kjærestepar der, og selve Agia Marina er jo et forholdsvis rolig sted)! Endret 5. august 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. august 2009 #1596 Del Skrevet 5. august 2009 heey, det er jo agia marina jeg skal til! hva het hotellet deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. august 2009 #1597 Del Skrevet 5. august 2009 heey, det er jo agia marina jeg skal til! hva het hotellet deres? popi apartments Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. august 2009 #1598 Del Skrevet 6. august 2009 Skorpio har pula, Skorpio har pula. Skorpio har pula!!! (beklager, er litt barnslig idag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. august 2009 #1599 Del Skrevet 6. august 2009 Skorpio har pula, Skorpio har pula. Skorpio har pula!!! (beklager, er litt barnslig idag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. august 2009 #1600 Del Skrevet 6. august 2009 hehe, MarianneE da! naughty naughty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå