Gjest Ansjoni Skrevet 30. juni 2009 #1501 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jeg blir veldig glad over å lese hvor positiv du er og at du har det så bra, det er veldig forfriskende!! Endret 30. juni 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. juli 2009 #1502 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) MarianneE: ja, takk for tipset, men tror det er litt tidlig å si om jeg liker han eller ikke Ansjoni: så godt å høre at jeg kan glede noen med min egen lykksalighet! Endret 1. juli 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juli 2009 #1503 Del Skrevet 1. juli 2009 Tidlig, du.... Uansett: Jeg tror ikke på å spille kostbar. Menn blir bare forvirret av slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. juli 2009 #1504 Del Skrevet 2. juli 2009 Tidlig, du.... Uansett: Jeg tror ikke på å spille kostbar. Menn blir bare forvirret av slikt. jeg har bare møtt han én gang (på byen!!) så ja, tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. juli 2009 #1505 Del Skrevet 2. juli 2009 Tidlig, du.... Uansett: Jeg tror ikke på å spille kostbar. Menn blir bare forvirret av slikt. jeg har bare møtt han én gang (på byen!!) så ja, tidlig. Oh crap. Ja, da er det noe tidlig ja. Spennende planer for dagen&helga da, Scorpa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. juli 2009 #1506 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Oh crap. Ja, da er det noe tidlig ja. Spennende planer for dagen&helga da, Scorpa? hei marianneE! nå har jeg ferie!! det er så deilig å vite at jeg nå er fri i en og en halv måned! men det var så innmari trist å slutte i går. tror ikke jeg forsto at jeg var ferdig i barnehagen før i går egentlig. fikk masse fine kort og klemmer og gaver av medarbeidere. har tilbudt meg å være barnepasser for to av barna da de bor så nærme meg, og siden jeg skal gå på skolen blir det lite penger det året. på torsdag var jeg og fikk ansiktsrens hos hudpleie, det var utrolig deilig å bli skjemt bort litt. selv om det svei i lommeboka da. men jeg har hatt litt uren hud på nesa etter operasjonen, litt nuppete liksom. ser bedre ut allerede. i dag skal en venninne og jeg bli spådd!! aldri blitt spådd før, men hun har det, så jeg gleder meg skikkelig! er visst en spåkafé i oslo, så vi skal sjekke ut den=) Endret 4. juli 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. juli 2009 #1507 Del Skrevet 4. juli 2009 Skorpio!!!! How's my hotte girlfriend doing? Stor kosemoseklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. juli 2009 #1508 Del Skrevet 4. juli 2009 Skorpio!!!! How's my hotte girlfriend doing? Stor kosemoseklem! :hakeslepp: du!!! heiii!! haha, nå føler jeg meg teit, men så koselig å se deg igjen!! :rødme: jeg har det bra! hva med deg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. juli 2009 #1509 Del Skrevet 4. juli 2009 Så bra! Hva er planene videre? Uuuuh, sikler vi etter et spesielt mannebein nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. juli 2009 #1510 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Så bra! Hva er planene videre? Uuuuh, sikler vi etter et spesielt mannebein nå? tja, planen er at jeg skal ta opp 3. året på vgs til høsten, grugleder meg! hehe, vi gjør vel ikke akkurat det. jeg har en kjendisstalker som senest for noen dager siden lurte på om vi skulle ta en øl. men jeg klarer meg ikke til å si ja! det er så skummelt! du kan lese ALT om dette hvis du blar litt. men det er en gutt jeg møtte på byen for noen måneder siden, også fikk han nr mitt, men vi har altså ennå ikke møttes. men fikk mld av han i går, han er i kos nå, men ville gjerne møtes når han kom hjem. foreslo til og med campingtur og wakeboard men hva med deg snuppa? hva gjør du om dagen? og bortsett fra graviditeten, how's life treatin you? og ps! hvis du begynner å lete etter navnet på denne kjendisen, så kan du spare deg bryet (har ikke skrevet det) Endret 4. juli 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 4. juli 2009 #1511 Del Skrevet 4. juli 2009 jeg savner michael jackson, jeg... :cry: det er helt sykt..hvis jeg tenker for mye på han så begynner jeg å gråte..! jeg var fan av han før han døde, men aldri vært BLODfan liksom, så jeg har ikke engang noen unnskyldning. men det er så utrolig tragisk at vi har mistet en så genial mann fra musikken. og synes så ufattelig synd på han! han vokste opp med en far som pisket og slo han inn i underholdningsbransjen. han hadde aldri noe valg! i det siste har han haunted drømmene mine, og det har vært så rart. for han har liksom plutselig dukket opp, så kommer han mot meg. og hva gjør jeg? jeg løper! jeg løper vekk fra han! så låser jeg meg inn på et rom (sist var det badet), også prøver han å åpne døren og vil si meg noe. skjønner ikke hva drømmen betyr! hva vil han si, og hvorfor løper jeg? det gir jo ikke noen mening at jeg løper vekk fra han. fortalte det til mamma, og hun tror det kan ha noe å gjøre med han kjendisstalkeren som er 49-50. at det egentlig er han jeg løper fra. men..jeg vet ikke jeg... forvirra... men jeg savner michael jackson, og jeg er så lei meg på hans vegne for hvordan livet hans ble. suksess- ja. berømmelse- ja. penger- ja. men var han lykkelig? jeg kan ikke forestille meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juli 2009 #1512 Del Skrevet 4. juli 2009 serenity88: Den kjendigstalkeren til Skorpio er bare Bjørn Dæhlie. Altså lite spennende. Lurer på om han vil ha henne til å prøve en ny tricot eller noe slikt? :klø: Eller kanksje han vil vise fram det nye håpet; Bjørn Dæhlie Trusa. Modellen er selvsagt Mr.Dæhlie himself.... Sorry Skorpis. I blew your secret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. juli 2009 #1513 Del Skrevet 4. juli 2009 serenity88: Den kjendigstalkeren til Skorpio er bare Bjørn Dæhlie. Altså lite spennende. Lurer på om han vil ha henne til å prøve en ny tricot eller noe slikt? :klø: Eller kanksje han vil vise fram det nye håpet; Bjørn Dæhlie Trusa. Modellen er selvsagt Mr.Dæhlie himself.... Sorry Skorpis. I blew your secret! Hohoho! Tviler ikke... Skorpis is on a wave Ser ut til at det er flere som skal ta opp siste året Jeg håper bare jeg kommer inn på det jeg har søkt på jeg! Ellers går det bra med meg, Bergensåret ble one of a kind, og nå må man plutselig bli voksen:P Ellers er jeg stormende forelsket, selv etter 9mnd! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2009 #1514 Del Skrevet 5. juli 2009 God søndagsmorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. juli 2009 #1515 Del Skrevet 5. juli 2009 god morgen marianneE! du gir deg ikke med den bjørn dæhlie teorien din, nei men serenity, hvordan skal du kunne gå et år på skole (9 måneder), rekker du det før fødselen da?? jeg bare sier fra nå dere; jeg blir borte fra kg en liten stund, for jeg skal på hytta. vet ikke hvor lenge nøyaktig, sikkert ikke så lenge jeg så "Hangover" i går. den anbefales!!! sykt morsom! bradley cooper er så diiigg..... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. juli 2009 #1516 Del Skrevet 6. juli 2009 God tur på hytta! Håper ikke du blir alt for lenge borte fra oss Åssen var spådomscafeen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. juli 2009 #1517 Del Skrevet 7. juli 2009 God tur på hytta! Håper ikke du blir alt for lenge borte fra oss Åssen var spådomscafeen forresten? en tur hjemom i dag. mulig jeg blir et par dager.. du, det var rimelig skuffende! spåmannen var ikke der! han hadde gått for dagen da vi stakk innom. =/ *** seriøst folk, hva finner man på på sånne dager som det her? jeg kjeder meeeeeeeeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juli 2009 #1518 Del Skrevet 7. juli 2009 Kjedelig da. Jeg ble også spådd en gang, det var semre greier. kan jo ha noe med at vi gikk til den billigste spåmannen på hele alternativmessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. juli 2009 #1519 Del Skrevet 7. juli 2009 Kjedelig da. Jeg ble også spådd en gang, det var semre greier. kan jo ha noe med at vi gikk til den billigste spåmannen på hele alternativmessa ja, det kan absolutt ha noe med saken å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. juli 2009 #1520 Del Skrevet 7. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå