Kit Skrevet 9. juni 2009 #1441 Del Skrevet 9. juni 2009 "Hello honey, fancy a drink?" Nei, jeg aner ikke! Hvis du er fan av henne kan du jo skrive noe om det for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. juni 2009 #1442 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Å ja, sant det, det med capsen leste jeg i dagboka di.. Ja, det er jo bare å møte han og bli ferdig med det Uff, det med foreldrene kan jeg se for meg er kjipt. "Alle" sier jo det, at noe av det verste med å gjøre det slutt med kjærester er at man savner foreldrene/mødrene! hehe Jeg er ikke spesielt fan av henne i det hele tatt, men (og jeg er ikke lesbisk) hun er jo dritsexy! Hehe! Lurer på hvordan folk klarer å ha en sånn utstråling.. :klø: Også har hun en haug av tatoveringer. (Hun er jo egentlig bare en yngre versjon av Angelina Jolie) hehe! Endret 9. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 9. juni 2009 #1443 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, tror ikke det blir noe stress, men jeg håper ikke han tror at dette er mitt initiativ til å bli venner igjen, fordi det er det ikke. Men vi må jo kunne møtes og snakke sammen, for vi er jo ikke uvenner heller! Moren hans er amazing, faren også, men det er liksom moren hans jeg liker aller best Megan Fox & Angelina er ganske like ja, har på en måte ikke tenkt på det før, men de er jo det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. juni 2009 #1444 Del Skrevet 9. juni 2009 Å, det høres så koselig ut å være i et forhold å få skikkelig godt forhold til moren, haha! Det ble en innmari rar formulering hørte jeg, haha, men jeg mener det! Okei, avstemning: hvem er heitest av Angelina og Megan? (det skal nevnes at M har visst vært under kniven mer en én gang!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 9. juni 2009 #1445 Del Skrevet 9. juni 2009 Ooh, jeg forresten kjempeflink og trente i stad! Har sykkel på rommet mitt, så jeg sykla i et kvarter (da var jeg DØ liksom, sier litt om formen..), også trente jeg styrke i 10 min. Deretter tok jeg en kald dusj, som til tross for vanskeligheter for å puste skal være veldig bra for blodomløpet! Tjoho! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 9. juni 2009 #1446 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg stemmer, uten tvil, på Angelina! Kjempe flinkis som har trent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juni 2009 #1447 Del Skrevet 9. juni 2009 vet ikke hvem av de to jeg ville stemt på. Kanksje eh.... Tyra Banks! Ikke at det var noe alternativ, men pytt.... Flink du har vært til å trene forresten. Alt starter et sted, vet du. Selv den lengste reise begynner med et skritt også videre i den duren der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 10. juni 2009 #1448 Del Skrevet 10. juni 2009 vet ikke hvem av de to jeg ville stemt på. Kanksje eh.... Tyra Banks! Ikke at det var noe alternativ, men pytt.... Flink du har vært til å trene forresten. Alt starter et sted, vet du. Selv den lengste reise begynner med et skritt også videre i den duren der... Hehe, hun er hot hun og! Jo, takk, hehe.. Også skal jeg på Total & Styrke halv åtte. Ooh, yeah! Jeg må, jeg må jeg MÅÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 11. juni 2009 #1449 Del Skrevet 11. juni 2009 SPREK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 11. juni 2009 #1450 Del Skrevet 11. juni 2009 SPREK! Vel, jeg dro ikke på Elixia. MEn jeg trente for det altså!! Jeg og mamma jogga rundt hvervenbukta. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 11. juni 2009 #1451 Del Skrevet 11. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. juni 2009 #1452 Del Skrevet 14. juni 2009 Herregud, jeg tror sommeren er tilbake!!! Mine planer for dagen: Trene på Elixia kl. 12:00 Sole meg i hagen med ipod og nyinnkjøpt bok: "Dette er Cuba - alt annet er løgn!" Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 14. juni 2009 #1453 Del Skrevet 14. juni 2009 Det hørtes ut som en god plan! Her blir det kafetur og konsert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. juni 2009 #1454 Del Skrevet 14. juni 2009 Det hørtes ut som en god plan! Her blir det kafetur og konsert! Ooh, hvem er det konsert med? Det hørtes ut som en bra søndagsplan, Kit! Nå har jeg trent, spist en skål med havrekligrøt, og plassert meg foran tv-en med "The City", men kan jo ikke sitte foran tv-en når det er så fint vær ute! Så jeg skal ta meg en dusj, hoppe i bikinien, og legge meg ute i hagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 14. juni 2009 #1455 Del Skrevet 14. juni 2009 Høres herlig ut Jeg skal på Keane konsert Med mamma De spiller på Norwegian Wood, så vi skal se Duffy først, for mamma liker henne så godt Det blir så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. juni 2009 #1456 Del Skrevet 14. juni 2009 Høres herlig ut Jeg skal på Keane konsert Med mamma De spiller på Norwegian Wood, så vi skal se Duffy først, for mamma liker henne så godt Det blir så bra Det hørtes bra ut=) håper dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 17. juni 2009 #1457 Del Skrevet 17. juni 2009 Koste oss veldig Egentlig er jeg bare innom for å si hade for nå jeg Jeg regner jo med at vi snakkes mens jeg er i Stockholm, men det virker som om hele internett opplegget kan ta litt tid, og da ville jeg bare få ønske deg en kjempe fin sommer søte Skorpio Selvom jeg ikke drar før på fredag da, men tror ikke jeg rekker innom kg så mye i morgen! Nyt sommeren og sola søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. juni 2009 #1458 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Koste oss veldig Egentlig er jeg bare innom for å si hade for nå jeg Jeg regner jo med at vi snakkes mens jeg er i Stockholm, men det virker som om hele internett opplegget kan ta litt tid, og da ville jeg bare få ønske deg en kjempe fin sommer søte Skorpio Selvom jeg ikke drar før på fredag da, men tror ikke jeg rekker innom kg så mye i morgen! Nyt sommeren og sola søta! Hei søte deg! Så koselig med avskjedshilsen, men også skikkelig trist altså! Håper du får internett fort i Sverige! Blir stille her uten deg. Håper du koser deg masse mens du er der, og at vi får en oppdatering på hvordan alt går i Sverige så fort du er på nett! God tur, og god sommer til deg, Kit! Endret 17. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2009 #1459 Del Skrevet 17. juni 2009 Innom og leser litt bare..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. juni 2009 #1460 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Okei, nå har jeg en confession... Jeg tror jeg skal møte kjendisstalker neste uke. Han sendte en mld igjen i går og spurte om ikke vi kunne ta en øl neste uke, og jeg har faktisk tenkt litt på det. For det første; en øl har aldri skadet noen. For det andre; kan jo tenkes at han kan brukes til noe? Og da mener jeg ikke sex! Egentlig tenkte jeg jo at NEI! Ikke søren om jeg møter deg din gris, men vet du hva. Livet er til for å leves, og jeg tilbringer alt for mye tid i min komfortsone, så nå skal jeg ta noen sjanser. Er jeg veldig dum nå? Anyways..håper dere får en fin helg! Jeg skal møte The Killers på mandag! Og i morgen kommer kanskje han militærgutten på vors til meg.. Blir spennende, siden vi bare har møttes på én gang på byen, men vi har sendt meldinger i noen måneder nå, og spesielt de siste ukene, så nå håper jeg vi kan møtes snart.. skorpio Endret 19. juni 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå