Gjest Ansjoni Skrevet 13. april 2009 #1341 Del Skrevet 13. april 2009 Ååh, kaniner Også nå i påska da, nesten påskeharer Jeg får også helt grøsninger av dårlig språk. Har lagt merke til at omtrent alle på Paradise Hotel f.eks, konsekvent sier "hun" i stedet for henne, sånn, "jeg liker hun" Så skjønner godt at du grøsser av det! Håper du har hatt det fint, og ikke altfor kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 14. april 2009 #1342 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg blir også utrolig frustrert av stygt språk!! Det styggeste ordet jeg vet om er dems!! Jeg merker jeg blir sint når jeg tenker på det! Nei huff! Nå prater vi om noe annet Hva skal dere til helgen?? Noe gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. april 2009 #1343 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg irriterer meg over sånne grammatikkfeil jeg og, men nå tenkte jeg på sånn klissespråk hvor man skriver feil med vilje, typ: "hei på du" "klem på du" .. Men jeg hater når folk f.eks. bruker "hvem" når man skal bruke "hvilken". La oss ha det klart én gang for alle: En ting er ikke en person!!!! hehe! I helgen skal jeg i bursdag til en jeg jobber med. Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. april 2009 #1344 Del Skrevet 15. april 2009 godt det er flere enn meg som legger merke til sånne ting. jeg blir sprrrrrrrrrrrrø av Noor.. guri malla! til helgen skulle jeg egentlig jobbe, men det kan søren meg se ut som jeg får fri! kanskje jeg må jobbe på kvelden, men det hadde vært kjekt med fri på dagen da. god morgen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Complex Skrevet 15. april 2009 #1345 Del Skrevet 15. april 2009 Enkelte grammatikkfeil irriterer meg også, men så har jeg sikkert en god del selv, pga dysleksi.. hehe.. For å svare på spørsmålet ditt, Skorpio. I helgen skal jeg på bursdag til kjæresten, har egentlig ikke noe lyst til å drikke, men må man så må man Har bedt ei venninne, og så håper jeg søstra mi også kommer, da blir det garantert gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 16. april 2009 #1346 Del Skrevet 16. april 2009 Helgen blir oppussing, skole og søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 17. april 2009 #1347 Del Skrevet 17. april 2009 godt det er flere enn meg som legger merke til sånne ting. jeg blir sprrrrrrrrrrrrø av Noor.. guri malla! til helgen skulle jeg egentlig jobbe, men det kan søren meg se ut som jeg får fri! kanskje jeg må jobbe på kvelden, men det hadde vært kjekt med fri på dagen da. god morgen forresten! Noor? Ja, altså hvis det er Paradise Hotel du lissom refererer til her, så er det bare å glemme det.. Håper du får fri så du kan gå ut i det fine været og nyte livet!! Enkelte grammatikkfeil irriterer meg også, men så har jeg sikkert en god del selv, pga dysleksi.. hehe.. For å svare på spørsmålet ditt, Skorpio. I helgen skal jeg på bursdag til kjæresten, har egentlig ikke noe lyst til å drikke, men må man så må man Har bedt ei venninne, og så håper jeg søstra mi også kommer, da blir det garantert gøy!! Hehe, lættis med en dysletiker som irriterer seg over andres skrivefeil da! Får håpe det blir gøy i bursdag da! -og gratulerer med kjæresten! Helgen blir oppussing, skole og søvn! Det hørtes tråkig ut, hehe.. Selv om oppussing kan være gøy da! Søvn..det driver jeg ikke noe særlig med lenger GOD HELG TIL DERE ALLE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 17. april 2009 #1348 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg driver og prøver ut søvnrutinen din skårpa, og hittill har det fungert... Men i morgen er det jo helg og jeg kan jo sove lenge. burde jeg det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. april 2009 #1349 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg driver og prøver ut søvnrutinen din skårpa, og hittill har det fungert... Men i morgen er det jo helg og jeg kan jo sove lenge. burde jeg det?? Svaret mitt kommer jo litt sent nå, men jeg håper du ikke gjorde det! Jeg tror at man kommer ut av det igjen da. God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 18. april 2009 #1350 Del Skrevet 18. april 2009 God helg, skorpio! Så søt ticker du har fått deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 18. april 2009 #1351 Del Skrevet 18. april 2009 God helg, skorpio! Så søt ticker du har fått deg! God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. april 2009 #1352 Del Skrevet 19. april 2009 *sende gode tanker til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. april 2009 #1353 Del Skrevet 19. april 2009 *sende gode tanker til* Nåh=) du vet jeg sender masse gode tanker tilbake til deg, også håper jeg alt er bra med deg etter ulykken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Complex Skrevet 19. april 2009 #1354 Del Skrevet 19. april 2009 Hehe, lættis med en dysletiker som irriterer seg over andres skrivefeil da! Får håpe det blir gøy i bursdag da! -og gratulerer med kjæresten! Hehe, ja, ikke sant Liker å være litt spesiell og sær jeg vettu Håper du har hatt en flott helg! Hvordan går sove greiene? Går det bra? Trøtt hele tiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 21. april 2009 #1355 Del Skrevet 21. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. april 2009 #1356 Del Skrevet 21. april 2009 Hehe, ja, ikke sant Liker å være litt spesiell og sær jeg vettu Håper du har hatt en flott helg! Hvordan går sove greiene? Går det bra? Trøtt hele tiden?? Sovegreiene går flott! Når denne uka er omme har jeg sovet ca. 7 timer hver dag i 3 uker, og ifølge Munken skal man etter pluss-minus 21 dager ha gjort det til en vane. Så vi får sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kit Skrevet 21. april 2009 #1357 Del Skrevet 21. april 2009 Svaret mitt kommer jo litt sent nå, men jeg håper du ikke gjorde det! Jeg tror at man kommer ut av det igjen da. God morgen Æ sov nu så lenge atte! Men nå kommer det en måned med feil døgnrytme uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. april 2009 #1358 Del Skrevet 21. april 2009 herregud å skyldig jeg følte meg over deres frustrasjon over dårlig språk! jeg sier "hvem bok" "dems" osv.... om det hjelper; er ikke stolt over det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. april 2009 #1359 Del Skrevet 21. april 2009 ......også lurer jeg på hvilken folkehøgskole du skal på. jeg gikk et år på Torshus, samme som Wolfmoon, men vi gikk ikke samme året.... Skjønner du gleder deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. april 2009 #1360 Del Skrevet 22. april 2009 Herregud, så fantastisk vær!! Jeg blir så glaaaaad!! I dag skal jeg farge håret hjemme for første gang! Aldri farget det selv før, så jeg er spent! Håper det blir fint=) Har vært i Bogstadveien i dag med mamma, og vi har spist italiensk is fra deli, drukket en chai latte som smakte fot (fra deli den og bare sånn for å tipse dere om det!!!), sittet ute på kafé og spist lunsj, også har jeg vært og sett etter ny mobil. Er det noen som kan hjelpe meg? Jeg vil ha Sony Ericsson. Aldri hatt det før, så tenkte det var på tide. Vil helst ha vanlig tlf, altså ikke skyve, touch, klapp, osv. Med mindre dere er superfornøyd med det.. Har ikke spesielt behov for walkmantlf, da jeg har ipod, og er meget fornøyd med den. Trenger heller ikke være sånnen million megapiksler og greier, for jeg har fra før av to helt velfungerende og flotte kameraer. Også vil jeg gjerne at det skal være mulig å skrive meldinger uten at du må bruke tannpirker for å ikke trykke på fire taster samtidig. Håper dere har noen tips til meg!!! Ellers håper jeg alle har hatt en super dag. Nå er det snart helg dere!!! Jeg skal i bursdag på lørdag, og fredagen vil tiden vise. Nå skal jeg gå tur med haltepinken min, farge håret og dampe ansiktet. Snakkes! Å! Også må jeg fortelle dere om en kjempegod juicegreie fra deli som heter "Qu4ttro Stagioni - Spring - Orange & Passion Fruit", helt vanvittig god! Også er det en ting til jeg fortelle om, men det kommer en annen gang... ~skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå