Gjest skorpio Skrevet 15. februar 2009 #1181 Del Skrevet 15. februar 2009 Mens jeg befinner meg i melankoliens verden; denne er så nydelig, herlig, trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 16. februar 2009 #1182 Del Skrevet 16. februar 2009 I dag har jeg vært og skaffet meg politiattest som man trenger for å jobbe i barnehage, og jeg har registrert meg hos et castingbyrå! Endelig!!Litt stolt av meg selv for at det er gjort og at jeg turte. Kanskje ikke så mye å være stolt over tenker dere, men for meg som ha vært så redd for å komme meg videre og "fullfill my dreams" var det deilig for meg å endelig få gjort Denne "Frustrerte Fruer"-reklamen var hot. http://www.youtube.com/watch?v=L4Cn2yptkfo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 17. februar 2009 #1183 Del Skrevet 17. februar 2009 Oi, så kult! Hva måtte du gjøre når du meldte deg inn da? Ta med bilder? Utrolig kult at du turte, vet ikke om jeg hadde turt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 17. februar 2009 #1184 Del Skrevet 17. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. februar 2009 #1185 Del Skrevet 19. februar 2009 Oi, så kult! Hva måtte du gjøre når du meldte deg inn da? Ta med bilder? Utrolig kult at du turte, vet ikke om jeg hadde turt det.. Fylte ut et skjema, også tok hun bilder av meg, og filmet meg for en videopresentasjon. Gikk egentlig ganske greit! Fikk mld to dager senere fra noen om en kortfilm som trengte statister Hellu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 19. februar 2009 #1186 Del Skrevet 19. februar 2009 Åh, så kult da!! Det hadde ikke jeg turt, liker ikke å bli tatt bilder av, blir rød i trynet med engang. Typen kan faktisk ta bilder av meg, da går det greit.. Jeg snakker om normale bilder her nå altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. februar 2009 #1187 Del Skrevet 19. februar 2009 Åh, så kult da!! Det hadde ikke jeg turt, liker ikke å bli tatt bilder av, blir rød i trynet med engang. Typen kan faktisk ta bilder av meg, da går det greit.. Jeg snakker om normale bilder her nå altså.. Hehe! Jeg var supernervøs før jeg gikk inn, men det gikk så innmari greit! Man må ofte bare kaste seg ut i ting, så er det ikke så ille som det man tror på forhånd! Men selvfølgelig, liker du generelt ikke å bli tatt bilde av er det jo en annen sak. Men jeg har en "hemmelig" drøm om å bli skuespiller, så da må jeg bare tvinge meg selv til å gjøre disse "forberedelsene"! ---------------- Jeg har forresten søkt på en haug med folkehøgskoler på teater og fotolinjer, og i dag fikk jeg beskjed om at jeg har kommet inn på TO skoler! Bjerkely som har foto, og Namdal som har drama. Håper jeg kommer inn på flere av de jeg har søkt på, for det er andre jeg har mer lyst til å begynne hos enn de to ovennevnte. Men vi får se:) Noen av dere som har erfaring hos noen av disse forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 19. februar 2009 #1188 Del Skrevet 19. februar 2009 snakker folk om skummelt å stå foran kamera? O.o det er jo enklest! kameraet dømmer ikke, det bare knipser, oxo kan man fixe til ting man ikke liker i photoshop etterpå Alt bra med deg min kjære, søte lille Skorpio? Leeenge siden jeg har vært innom nå, så juksa litt og leste bare de siste innleggene men der så det jo ut som ting står forholdsvis bra til Vet det bare er torsdag, men jeg har fri i morgen og derfor fredagsfølelse, så: God helg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 19. februar 2009 #1189 Del Skrevet 19. februar 2009 snakker folk om skummelt å stå foran kamera? O.o det er jo enklest! kameraet dømmer ikke, det bare knipser, oxo kan man fixe til ting man ikke liker i photoshop etterpå Alt bra med deg min kjære, søte lille Skorpio? Leeenge siden jeg har vært innom nå, så juksa litt og leste bare de siste innleggene men der så det jo ut som ting står forholdsvis bra til Vet det bare er torsdag, men jeg har fri i morgen og derfor fredagsfølelse, så: God helg snuppa! Så herlig innlegg! :rødme: Smilte da jeg leste det. Jeg synes ikke det er kameraet som er skummelt, det er heller det å posere foran mennesket som står bak kameraet! Jeg følte meg faktisk skikkelig dum der jeg sto og snakket til et kamera! Men jeg klarte å bare late som ingenting, og tror jeg klarte å bevare roen. Det går vel bra! Eller er veldig sliten for tida. Lurer faktisk noen ganger på om jeg kan ha ME, for jeg er jo helt unormalt mye sliten. Planlegger f.eks. alltid på mandager at jeg vil ut til helgen, også kommer helgen og da vil jeg baare ligge på sofaen og spise masse mat. :gjeiper: Også planlegger jeg å trene etter jobb, men så blir det ofte til at jeg ikke orker.. Jeg skulle ønske jeg var mer glad i å feste og dra ut. Noen ganger skulle jeg og ønske at jeg hadde kjæreste, men sex er ikke noe jeg streber etter (heller prøver å unngå faktisk). Ehm...Føler mer så rar nå, for når man er 19 skal man jo være helt guttegæren og kåt hele tida, og fester og ja..masse energi! Og jeg er helt motsatt! Uff..frustrerende.... Kunne trengt noen ærlige og kloke ord og råd fra deg, Envy.. ... Så deilig at du har fri i morgen da! Da får du ha en kjempegod helg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. februar 2009 #1190 Del Skrevet 19. februar 2009 Har du søkt Romerike folkehøgskole også? Så tøft av deg med den castingen, stolt av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. februar 2009 #1191 Del Skrevet 19. februar 2009 Scorpiooo! erru her? Kjeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 20. februar 2009 #1192 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har forresten søkt på en haug med folkehøgskoler på teater og fotolinjer, og i dag fikk jeg beskjed om at jeg har kommet inn på TO skoler! Bjerkely som har foto, og Namdal som har drama. Håper jeg kommer inn på flere av de jeg har søkt på, for det er andre jeg har mer lyst til å begynne hos enn de to ovennevnte. Men vi får se:) Noen av dere som har erfaring hos noen av disse forresten? Har ikke erfaring fra noen av de to overnevnte, men gikk foto på Arbeiderbevegelsens folkehøyskole, Ringsaker. Gikk faktisk to år, for de har en oppfølgingslinje kalt Media2 som går ut på fotojournalistikk. Aboslutt å anbefale. Fotolæreren er fantastisk, og de andre lærerne eller rektoren er det eller ikke noe å utsette på. Nå vet jo ikke jeg om du har søkt der. Men folkehøyskole er iallefall et år du aldri vil glemme. GLED DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. februar 2009 #1193 Del Skrevet 20. februar 2009 har en venninne som har gått på Bjerkely, på foto, og hun er helt utrolig fornøyd! har bare varme ord. men som sagt tidligere, tror jeg de fleste føler det sånn som sin tidligere FHS uansett hvor du ender opp så tror jeg ikke du kommer til å angre på å dra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. februar 2009 #1194 Del Skrevet 21. februar 2009 Huff da vennen, kjedelig å høre at du er så sliten Jeg vet ikke om jeg har så mange gode Envy-råd å komme med heller :klø: kjente meg egentlig veldig igjen da jeg leste innlegget ditt! Jeg er oxo bare sliten og daff og uvillig til å være sosial for tiden, det er egentlig utrolig deilig og avslappende, men man føler seg jo litt ensom oxo :gjeiper: hehe.. men tja, jeg skal jo ut i morgen.. og jeg vet jo at det blir gøy, men her og nå ønsker jeg egentlig bare å være hjemme å slappe av og spise god mat og godteri, se en film og avslutte kvelden foran pcen MEN, jeg har avtalt med Inwe for leeenge siden at vi skulle ut, og ut skal vi Tror det er veldig viktig å lage planer med vennene sine, god tid i forveien, og være bestemt på at de planene skal jeg gjennomføre. Da må man jo bare være sosial blir for sumt å avlyse avtaler med venner hele tiden bare fordi man vil være hjemme å daffe vettu Jeg tror nok forsåvidt oxo at sjansen for at du har ME er forsvinnende liten, så det kan du nok ta med ro Vintermånedene sliter oss ut, og all denne snøen hjelper ikke på et fnugg! De fleste er nok litt i modus for å gå i hi for tiden! Når våren kommer skal du nok se at både den ene og den andre lysten dukker opp igjen btw, jeg er ikke mye bedre, jeg er 20 år, og totalt ukåt, uintressert og usosial jeg oxo.. men det å ikke være kåt ser jeg for min del på som en stor fordel, nå er jeg jo faktisk i stand til å gå ut med vennene mine på byen og ha det gøy med de, uten å strebe etter å finne noen så jeg kan få meg noe. det er jo bare bedrøvelig. Bedre å bare nyte livet, pleie vennskapene sine og fokusere på ting som er fint og godt i livet ditt Det eneste jeg trenger å gjøre for å få frem et skikkelig smil og en ordentlig lykkerus for tiden er å kose litt med pusekatten min det er viktig å fokusere på det som er BRA! du må ikke glemme loven om tiltrekning, om du er glad og lykkelig og ser positivt på ting kommer oxo ting til å bli mer positivt rundt deg! btw, trener du noe for tiden? trening er veldig bra for å få opp energi nivået, og selvfølelsen :happy: err.. nå skreiv jeg veldig mye igjen :gjeiper: men jeg håper noe av tullballet mitt kan hjelpe litt i allefall, eller i det minste lokke frem et smil eller to husk at nå er sommeren på vei, det er allerede blitt lysere ute!! og til sommeren blir alt så mye lettere, da voksen oxo muligheten for at du blir kåtere (det er bare sånn vi er bygd, man blir kåt av at det er varmt og godt ute, gutta går lettkledd og ting er lettvint) da vil det oxo være en større sjanse for ute å gå hvilket øker nivået av endorfiner i kroppen, og vips så er man på toppen av lykkerusen! på deg frøken strøken ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 21. februar 2009 #1195 Del Skrevet 21. februar 2009 Vettu Skorpio, det har jeg å lurt på! Er så SYKT mye sliten, trøtt og gidder ikke trening.. Blir litt lei av det, særlig når typen maser sånn at jeg må bli med på trening. Men tror egentlig jeg mangler et eller annet som gjør at jeg blir slik, men føler meg litt dum om jeg skal til legen for bare det Burde vel kanskje gjort det.. Det med fest og dra ut kjenner jeg meg også igjen i Jeg gidder rett og slett ikke!! Synes helgen er mye bedre om jeg slapper av, ser film, kanskje kino, møter venner, sammen med typen enn å være drita Jeg er 21, og jeg har kjæreste nå.. Men da jeg var 19. Jeg var ikke guttegærn, ikke kåt heletide, ikke gal etter festing.. Ser ikke på meg selv som unormal Ikke ALLE kan være kjempe opptatt av å drikke seg drita hver helg og totalt guttegærn heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. februar 2009 #1196 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Ansjoni:Takk! Jepp, søkt Romerike og! Reka: Hihi, jeg er her NÅ, men jeg er litt seint ute kanskje? Hehe, det er så kjedelig når man sitter oppe på natta og ikke får sove, så virker det som ikke er noen andre der ute som også er våkne. Inwe: Hm, takk for tipset! Skal sjekke den ut! Men jeg har egentlig mest lyst til å gå på drama, så jeg krysser fingrene for at det kommer noen flere tilbud fra andre skoler. Ja, jeg GLEDER MEG! (og gruer meg litt ) LekeHusmor: Oookei, så bra da! Takk! Ja, jeg gleder meg veldig! Tror nok og at jeg kommer til å få det bra uansett hvor jeg ender opp! Envy:Takk for langt og fint svar! Ble faktisk veldig mye klokere! Liker så godt måten du skriver på, og det du skriver! Det hørtes kanskje litt rart ut, men.. Jeg kjente meg hvertfall veldig igjen i det du skrev. Var flink og var ute i går da (det skal jeg skrive om lenger ned ) så, i kveld skal jeg være hjemme og bare slappe av og kose meg foran tv-en og pc-en! Å, det skal bli så deilig. Og nå føler jeg at jeg kan gjøre det med god samvittighet hehe.. Jeg trener til vanlig, men har blitt lite den siste tida siden jeg har bare ikke orket. Nå skal jeg se om jeg kan tvinge meg selv i morgen. Enten det eller skitur, én av delene MÅ jeg klare. Og det du skrev om å kose med dyret ditt er bare så herlig riktig! Jeg har sjelden så ro i hjertet og sjela mi som når jeg koser med hunden min. Dyr kan utføre mirakler for oss mennesker. Det skal bli veldig herlig med sol og sommer. Gleder meg til å se på kjekkaser i bare overkropper på stranda! missLady: Følte meg veldig normal når jeg leste innlegget ditt! Virkelig. Takk. Jeg føler ofte at jeg er så unormal når jeg ikke er så stor fan av 'festing og drekking og puling' som "alle" andre jevngamle er. Jeg trives hjemme med moren min og tv-en jeg! Og jeg trives med å gå på kino med venner. Og jeg trives med å drikke brus i helgene! Og det gjør meg ikke unormal av den grunn! For som du sier så fint Ikke ALLE kan være kjempe opptatt av å drikke seg drita hver helg og totalt guttegærn heller. Selv om jeg kanskje ikke svarer så veldig bra og utfyllende (?), så er alt dere skriver tatt til ettertanke, og jeg setter kjempestor pris på svarene deres. Masse klemmer til dere alle, jenter!! YOU ARE GREAT! Greit, nå skal jeg fortelle dere om kvelden min i går, som var meget interessant... Endret 21. februar 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 21. februar 2009 #1197 Del Skrevet 21. februar 2009 Akkurat! Brus er min beste venn i helgene, mye bedre enn alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. februar 2009 #1198 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) JA, altså... Hvor begynner jeg.. Dere kommer sikkert til å le nå, og tenke 'hva mener hun med at hun er uskyldig og ikke gjør en dritt?', for i går slo jeg på stortromma for og si det sånn... Jeg og to venninner var altså på fest hos "typen" til hun ene. Var kjempegøy med hjemmefest for en gangs skyld (synes aldri folk har det lenger)! Vi kom dit, begynte å drikke, og.. nei, jeg tar den korte versjonen! Jeg hadde nesten sex med venninna mi, men hun syntes ikke det var så god idé allikevel siden antakeligvis ville være superkleint mellom oss dagen etter. Men jeg tror faktisk jeg hadde gjort det, hvis ikke hun hadde sagt noe.. Vi snakket og litt om det, hvor vi lurte på om vi var bifile. Og jeg tror egentlig alle mennesker er bifile. Man blir jo tiltrukket av personen! Mennesket! Ikke pikk VS. fitte. Men anywho..avsporing.. Vi fant da altså ut at det ikke var noen god idé, men vi hadde begge sett ut en gutt hver vi hadde lyst på, så vi fant da ut at vi kunne ha firkant. Ja, dere leste riktig.. JEG liksom..! Hadde ikke gjort dette med hvem som helst, men hun her er en av mine beste venner, og hun har hatt sex siden hun var 12 eller no.. :gjeiper: Vi hadde ikke firkant da, men vi hadde sex i samme rom med hver vår gutt, som også er ganske spesielt i seg selv. Men jeg er for å utforske! Bifil eller ikke. Utforsking med sex hører til når man er ung, og man lærer jo og kjenne sine egne grenser. Forresten var han armyboy-fyren jeg har nevnt for en stund siden der. Ikke han jeg var venn med på ungdomsskolen, også hadde vi sex på et nach hos kompisen hans. Men han jeg møtte på byen, som jeg aldri hadde sex med på de to gangene vi møttes. Han og han vi var hos er i militæret sammen. Jeg gruet meg jo litt til å se han igjen, men vi snakket ikke med hverandre hele kvelden bortsett fra at vi hilste på hverandre da. Men til og med det var ganske så kleint.. Men men. Har et par spørsmål til dere jeg, svar eller ikke svar 1. Tror du alle mennesker er bifile/biseksuelle? 2. Har du hatt sex med en venninne før? ~ skorpio Endret 21. februar 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 21. februar 2009 #1199 Del Skrevet 21. februar 2009 Har et par spørsmål til dere jeg, svar eller ikke svar 1. Tror du alle mennesker er bifile/biseksuelle? 2. Har du hatt sex med en venninne før? ~ skorpio 1. Hmm, aner ikke. Men tror kanskje litt faktisk.. 2. Nei, har nok ikke det, bare hatt sex med menn jeg.. Sex med jente er nok ikke noe for meg da jeg er mest glad i sexen og ikke vorspillet..hehe Og ser på jentesex som et langt vorspil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. februar 2009 #1200 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) missLady: Hehe Jeg skjønner hva du mener! Men tror allikevel jeg skal prøve det en gang. :gjeiper: Bare ikke med en kjempegod venninne. Endret 21. februar 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå