Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni
Jeg er forresten s-k-u-f-f-a over Spellemannsprisen i år!

Jeg også! Det var dritdårlig. Tragiske greier. Da jeg var ung derimot :gjeiper:

Hva slags minipc har du fått deg?

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Jeg også! Det var dritdårlig. Tragiske greier. Da jeg var ung derimot :gjeiper:

Hva slags minipc har du fått deg? Jeg har en asus eee, og simpelthen elsker den! :hjerte:

Denne har jeg :) Kjøpte den for under 3000. Synes det var en grei pris. Veldig fornøyd, men tar tid å vende seg til den ekstremt lille skjermen! Bruker noen ganger den gamle laptopen, for å få litt variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Denne har jeg :) Kjøpte den for under 3000. Synes det var en grei pris. Veldig fornøyd, men tar tid å vende seg til den ekstremt lille skjermen! Bruker noen ganger den gamle laptopen, for å få litt variasjon.

Søt den også :Nikke:

Syns de små tastene er verst, men som et supplement tl vanlig pc er de små helt herlige, drar den med over alt, luv it! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Søt den også :Nikke:

Syns de små tastene er verst, men som et supplement tl vanlig pc er de små helt herlige, drar den med over alt, luv it! :hjerter:

Ja, det er perfekt det at den er så lett og ledig! Kan ha den med meg i veska overalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Hvor små er de "små pcene"?

Små. Hehe.

Skjermen er 9 tommer. De er mindre enn et blad du finner i butikken. De kalles internett-pcer fordi de er mest laget for internettbruk, ikke laste ned masse programmer og musikk osv.

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
:fnise: Et syn for skadefro øyne :lur:

Jeg mente det ikke sånn. Synes det er herlig at hun "tør"! Hun ser fortsatt vakker ut, og i den bransjen er det jo ikke akkurat godtatt å ha noen kilo ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være photoshoppa da, men likevel! Jeg synes det er kult at hun tør jeg og! Men så har jeg alltid likt henne litt i skjul, enda hun tror tunfisk er kylling..

(En gang hadde jeg en god forklaring på hvorfor hun kunne tro det, og at hun egentlig var ganske smart som stilte det spørsmålet.. men jeg har glemt den :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Det kan jo være photoshoppa da, men likevel! Jeg synes det er kult at hun tør jeg og! Men så har jeg alltid likt henne litt i skjul, enda hun tror tunfisk er kylling..

(En gang hadde jeg en god forklaring på hvorfor hun kunne tro det, og at hun egentlig var ganske smart som stilte det spørsmålet.. men jeg har glemt den :sjenert: )

Haha, jeg hadde og det! :hoho: Men da jeg så klippet igjen kunne jeg ikke se hva det var jeg tenkte på! Haha! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Hey yaaaa'll! p041.gif

I dag var vi (barnehagen) og alle andre barnehagene fra bydelen min på kurs i Filadelfia-kirken! Var veldig spennende, interessant og lærerikt! Eneste var at etter å ha sittet i seks timer var jeg litt "sliten" i rumpa.

Siden jeg først var i byen, så tenkte jeg at jeg skulle shoppe litt, siden jeg ikke har vært i byen på en måned siden jeg begynte i barnehagen (utrolig hvor mye man sparer på å ikke jobbe i byen altså! :jepp: ). Kjøpte en svart bukse på Gina Tricot, kjole fra Indiska, og en fancy gul sportsbh fra H&M.

Prøvde også et par parfymer, og likte veldig godt denne og denne. Begge eau de parfume tror jeg. Noen av dere som har noen erfaringer?

Nå skal jeg lage meg noen brødskiver - så er det "The L Word"!! (I'm addicted..g025.gif )

~skorpio g106.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio

Glemte forresten å skrive at jeg har bestilt alle tre Jurassic Park -filmene på platekompaniet for 99 kr!! Å gud, hvor jeg gleder meg!! :hoppe:

Og jeg har bestilt time til massasje på lørdag, samt øyenbrynsforming og farging! Gleder meg!! Jeg skjemmer aldri meg selv bort på den måten, og jeg har så vondt i hele kroppen nå at jeg synes jeg fortjener det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi,her var det lenge siden jeg har skrevet.... :sjenert:

*huker deg opp på mine innlegg igjen*

Synes forøvrig også at det er flott å se kjendiser med litt former!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra du skal skjemme deg selv litt bort! :tommelsmil:

det syns jeg du fortjener! :hug:

er helt enig med dere om jessica S.. liker henne jeg. og syns det er utrolig tøft at hun tør! selvom jeg må innrømme at jeg kanskje hadde valgt en litt løsere topp, hvis det var meg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
oi,her var det lenge siden jeg har skrevet.... :sjenert:

*huker deg opp på mine innlegg igjen*

Synes forøvrig også at det er flott å se kjendiser med litt former!

Hei! :vinke: Ja, det var en stund siden -- så hyggelig at du er tilbake :)

så bra du skal skjemme deg selv litt bort! :tommelsmil:

det syns jeg du fortjener! :hug:

er helt enig med dere om jessica S.. liker henne jeg. og syns det er utrolig tøft at hun tør! selvom jeg må innrømme at jeg kanskje hadde valgt en litt løsere topp, hvis det var meg.

:klemmer:

Takk, det synes jeg og! :rødme: Gleder meg som en liten unge!! :hoppe:

Hehe, ja, og de buksene var jo heller ikke særlig flatterende.. :gjeiper: Men flott er hun :)

Dette her og var jo litt drøyt. Hvorfor i svarte skal hun slanke seg? :kjefte:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...