Gjest Reka Skrevet 22. januar 2009 #1081 Del Skrevet 22. januar 2009 Den vil jeg og lese Håper du har det bra søta! Bryllup er stas og fetterprat er bra :danser: lalalalala! (Sangen du la ut var det lenge siden jeg hadde hørt!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. januar 2009 #1082 Del Skrevet 22. januar 2009 Takk for en av dagens store høydepunkter, søte skorpio! Den vil jeg og lese Håper du har det bra søta! Bryllup er stas og fetterprat er bra :danser: lalalalala! (Sangen du la ut var det lenge siden jeg hadde hørt!! ) Hehe, klinte du litt med meg fordi du ville lese den?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2009 #1083 Del Skrevet 22. januar 2009 skal du for noe i helgen da skorpio? uka går ganske fort altså! syns det nettopp var helg jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #1084 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) skal du for noe i helgen da skorpio? uka går ganske fort altså! syns det nettopp var helg jeg.. Ja, ukene og dagene flyr unna for tiden! Denne helgen var det skikkelig DEILIG med helg! Nå som jeg jobber i barnehage har jeg jo alltid fri lørdager og søndager, og det er bare så herlig å vite! Tar på å jobbe i barnehage, denne uka har vært veldig slitsom, så når helgen kom var jeg all up for sofasliting! :happy: Ekke livet deilig dere?? Sitter her og prøver å skrive kort til søsteren min som akkurat har fått en jente, også vil jeg gjerne ha med et fint sitat som omhandler lykke i forbindelse med fødsel. Men jeg har søkt litt rundt på nettet nå, og sjekket ut ordtak.no som jeg nesten alltid bruker hvis jeg er ute etter sitater, men jeg finner altså ingenting. Har dere noen vakre sitater å dele med meg?? Endret 24. januar 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. januar 2009 #1085 Del Skrevet 24. januar 2009 Det var kanskje ikke helt det du lette etter, men....... Det første møtet med et nyfødt barn, setter vakre spor i hjertet. Glede opp og fryd i mente. Til lykke med den vesle jente! Ti små fingre, ti små tær, å så vakker hun er. To små ører som muslingsskall, hodet rundt som en liten ball. Dunet,bløt-liten og god best i verden for oss to. Fingre som griper i pappas hånd lite barn er det sterkeste bånd. Sover i mammas armer oser av melk og varme. Glemt er venting, glemt er smerte, når det banker i det lille hjerte! Bitte små fingre og bittesmå tær og en hel masse bittesmå klær Rund liten mage og smil uten tenner Ønsker deg glede og gode venner. Måtte du få et liv som er mildt og godt og finne lykke i både stort og smått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #1086 Del Skrevet 24. januar 2009 Milla, det var nydelig!! Men ikke helt det jeg er ute etter nei.. Vil bare ha et lite sitat som jeg kan skrive i hjørnet på kortet. Er et ganske lite kort. Men tusen takk for forslaget! *********** Nå har jeg vært oppe siden halv ni, og det jeg har gjort er følgende:spisese på TVsittet med min nye hotte mini-pc i SEKS timer!! :dåne: Faen, jeg er tragisk... Derfor skal jeg nå:dusjekle på meggå tur med hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. januar 2009 #1087 Del Skrevet 24. januar 2009 skorpa, du er IKKE tragisk jeg satt på dataen fra jeg sto opp til jeg la meg i går jeg! kun avbrutt av litt matlaging, tøyvasking og oppvask..var ikke ute av døren det er veldig deilig med sånne dager iblant. jeg visste ikke du hadde hund!! hvordan hund er det? jeg misunner deg sånn altså, jeg ønsker meg også en liten krabat som jeg kan gå tur med ogsånn.. har hatt kjæledyr hele livet, og savner det så mye her borte! men alle sier at jeg ikke kan få meg hund nå, fordi da kan jeg aldri dra på ferie eller utveksling ogsånn håper du får en fin lørdag søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. januar 2009 #1088 Del Skrevet 24. januar 2009 men hvorfor i huleste står du opp halv 9 når du har FRI?!? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. januar 2009 #1089 Del Skrevet 24. januar 2009 Oki da så...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #1090 Del Skrevet 24. januar 2009 Men som sagt, Milla - thanks anyway! Hvem har skrevet det? LekeHusmor: Guten morgen mein friend. Haha, aner ikke hva jeg akkurat skrev! For å ta det første først; jeg hater det når det blir FOR lenge. Plutselig kan jeg gå fra å være "mæx relæx" ( ) til å bare føle meg ekkel og lat og feit. Hehe.. Du gjorde hvertfall noe da; matlaging, tøyvask og oppvask er ikke bare-bare! Hunden min er en Golden Retriever -- skulle gjerne vist skrytebilde av henne, men har ny pc så ligger ikke noe inne her ennå Men hun er bare det beste som har hendt meg. Både jeg og mamma knuselsker henne, og hun er i høyeste grad et familiemedlem. Det gjør det også vanskelig å reise bort osv, for det er ikke alltid noen kan passe henne, og kennel sender vi henne IKKE på! Dessuten er hun livredd for å kjøre bil (vi aner ikke hvorfor..), så vi prøver å utsette henne for det minst mulig. Jeg anbefaler som alle andre da at du venter med å skaffe deg det til du er litt eldre og lever mer stabilt. Samme gjelder for meg selv -- jeg SKAL ha hund igjen, men det må bli mange år til. Hva slags hund vil du ha da? Apropos hund, så var det derfor jeg sto opp så tidlig i dag. Hunden min vekket meg, og når jeg først var oppe så gadd jeg ikke legge meg igjen. Ha en super lørdagskveld husmora! Jeg skal kose meg hjemme med Spellemannsprisen jeg, what shall you? (elsker det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. januar 2009 #1091 Del Skrevet 24. januar 2009 Fant det nok på internett Ha en fin lørdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #1092 Del Skrevet 24. januar 2009 ~Milla~: Oki I like måte kjære deg! Nå har jeg kost meg med pizza, sitter og drikker Cola, og hører på hunden min som snorksover! Det er så herlig lyd! Hun er den eneste som får lov til å snorke. Jeg er nemlig en ekstrem snorkehater! Virkelig! Hvis jeg skal legge meg og hører snorking, eller våkner av det på natta, blir jeg så frustrert at det faktisk har hendt at jeg har begynt å gråte! Haha Det er litt funny da.. men ikke der og da! Tror kanskje jeg komme til å drepe noen en dag (natt)! Aaanywho... Jeg har alltid lyst på godteri etter å ha spist noe salt som pizza, taco e.l. Men har jeg det? Neida. Nu er det Spellemann! Thomas & Harald er så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. januar 2009 #1093 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg ser også på Spellemann..... artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 24. januar 2009 #1094 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg ser også på Spellemann..... artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. januar 2009 #1095 Del Skrevet 25. januar 2009 Nå sitter jeg med H&M-katalogen og krysser av det jeg vil ha. Er så mye fiiint!!! :dåne: Er noe med de bildene der altså.. Lurer meg til å tro at det blir like fint på meg som dem, men mye av det blir jo selvsagt ikke det! Argh... Jajaaa... Får bare gå gjennom det flere ganger og eliminere klesplagg Og be mamma om råd. Nå er det straks natta for meg! Etter at den rævva filmen på nrk1 er ferdig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. januar 2009 #1096 Del Skrevet 25. januar 2009 Heisann Innom og hilser på. Tror ikke je ghar skrevet noe her før - men har nok vært inne og snoket. Er nemlig flink til å snoke rundt i dagbøker, men ikke så flink til å legge igjen spor alltid..... i SEKS timer!! Faen, jeg er tragisk... og så følte jeg for å kommentere den... du er ikke tragisk, isåfall er jeg det og. Jeg står gjerne opp tidlig selv om jeg har fri, uten at jeg er noe spesielt produktiv av den grunn. Noen ganger har halve dagen gått uten at jeg har rekt å gjøre noen ting... bare soset rundt i leiligheten (gjerne med joggebukse) sittet på dataen, spist litt, drukket kaffe, kost litt med pusekatten min etc. Men det er litt deilig med sånne dager innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. januar 2009 #1097 Del Skrevet 25. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. januar 2009 #1098 Del Skrevet 25. januar 2009 Heisann Innom og hilser på. Tror ikke je ghar skrevet noe her før - men har nok vært inne og snoket. Er nemlig flink til å snoke rundt i dagbøker, men ikke så flink til å legge igjen spor alltid..... og så følte jeg for å kommentere den... du er ikke tragisk, isåfall er jeg det og. Jeg står gjerne opp tidlig selv om jeg har fri, uten at jeg er noe spesielt produktiv av den grunn. Noen ganger har halve dagen gått uten at jeg har rekt å gjøre noen ting... bare soset rundt i leiligheten (gjerne med joggebukse) sittet på dataen, spist litt, drukket kaffe, kost litt med pusekatten min etc. Men det er litt deilig med sånne dager innimellom Hei! Så koselig med kommentar! Ja, sånne dager kan være veldig deilige! Men som jeg skrev til LHS, så kan det fort tippe over og bli for mye for meg. Spesielt når jeg ikke gjorde noenting kvelden før heller. Ha en fin søndag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 25. januar 2009 #1099 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er forresten s-k-u-f-f-a over Spellemannsprisen i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2009 #1100 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er forresten s-k-u-f-f-a over Spellemannsprisen i år! Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå