Envy Skrevet 7. januar 2009 #1041 Del Skrevet 7. januar 2009 Så koselig å se at du liker jobben så godt, da er det deilig å dra på jobb jeg tror vi alle er leie og trøtte og små-syke.. det er vinteren sin skyld. Januar tar jo virkelig knekken på alr og alle gikk ut i bilen en natt her, og da var det -18 grader!! :klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 8. januar 2009 #1042 Del Skrevet 8. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. januar 2009 #1043 Del Skrevet 8. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. januar 2009 #1044 Del Skrevet 8. januar 2009 Takk, LekeHusmor! Så koselig da! Jeg liker godt å lese i boka di og, men hva skjer med at du ikke svarer så mye på innlegg lenger? Samme grunn som meg - litt lei? (haha, det rimte) Trives såå godt i den nye jobben! Helt sykt at jeg tjener penger på å henge med barn, hehe! :klø: ja jeg har kanskje blitt litt sløv med å svare folk. i julen var jeg så sjelden innom at når jeg kom inn og ville skrive et eller annet så var det så mye å svare på.. hehe. og så har det liksom blitt en litt dårlig vane må skjerpe meg ja! har hatt ganske god tid de siste dagene, og har prøvd da, å svare folk og ikke minst være i andre sine dagbøker men KG kan være ganske utmattende til tider ja! innimellom har jeg bare lyst å tømme hodet og tankene mine og skrive hva jeg føler.. og da blir det ofte det til at folk heller svarer på det og så forsvinner helt det andre hadde skrevet før .. hehe. ikke enkelt så bra du trives så godt!! misunner deg jeg driver å søker på jobber nå, håper jeg også klarer å finne en jobb jeg trives i og som jeg kan tjene litt penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. januar 2009 #1045 Del Skrevet 8. januar 2009 Koselig - jeg kommer nok sterkere tilbake, men jeg har litt sånn av-på-forhold til KG. Er ikke alltid jeg har behov eller orker å skrive dagbok. stoor ! Jeg skjønner deg godt, er litt KG-trøtt jeg også for tiden (selv om det kanskje ikke virker sånn, så mye som jeg er her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. januar 2009 #1046 Del Skrevet 13. januar 2009 Lite oppdateringer her.... SKOOOORPIIIOOOOOO!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. januar 2009 #1047 Del Skrevet 13. januar 2009 :klø: ja jeg har kanskje blitt litt sløv med å svare folk. i julen var jeg så sjelden innom at når jeg kom inn og ville skrive et eller annet så var det så mye å svare på.. hehe. og så har det liksom blitt en litt dårlig vane må skjerpe meg ja! har hatt ganske god tid de siste dagene, og har prøvd da, å svare folk og ikke minst være i andre sine dagbøker men KG kan være ganske utmattende til tider ja! innimellom har jeg bare lyst å tømme hodet og tankene mine og skrive hva jeg føler.. og da blir det ofte det til at folk heller svarer på det og så forsvinner helt det andre hadde skrevet før .. hehe. ikke enkelt så bra du trives så godt!! misunner deg jeg driver å søker på jobber nå, håper jeg også klarer å finne en jobb jeg trives i og som jeg kan tjene litt penger på. Ja, en god jobb er viktig for å få hverdagen til å gå! Hehe, du skal få lov å svare hvem du vil når du vil jeg bare hadde registrert det, så jeg tenkte jeg skulle si fra.. Men jeg ser at du har blitt ivrig på å svare igjen nå, så! Jeg skjønner deg godt, er litt KG-trøtt jeg også for tiden (selv om det kanskje ikke virker sånn, så mye som jeg er her ) Hehe Ja, nå har jeg bestemt meg for å skrive litt igjen. Så kanskje jeg blir her en stund! ----------------- I dag (eller rettere sagt i flere måneder nå..) er jeg syk. Har seriøst vært forkjøla siden..jeg vet ikke..begynnelsen av desember eller no, og jeg blir ikke frisk!! Litt deilig og da, for da kan jeg ta meg den friheten å være borte fra jobb sånn i hist og pist når jeg liksom føler meg verre. Neida, men i barnehageskal man jo være forsiktig når man er syk, for barn blir jo smitta bare du ser på dem! Jaja. Og for å klage litt til, så har jeg veldig vondt i korsryggen for tiden! Er helt ekstremt. I helgen klarte jeg seriøst ikke bøye meg! Tipper det er den nye jobben som er tung for meg. Tror alltid jeg har vært litt svak i ryggen. Den tåler ikke mye før det blir vondter. Men det er derfor jeg skal bli så flink til å trene nå, og det er derfor jeg skal spandere på en massasjetime når jeg får lønn. Wiii! Apropos lønn..kanskje jeg har fått?? Denne mnd får jeg lønn både fra butikken (for desember) og fra barnehagen (tror jeg..?) så det blir flott! Tror derfor også jeg vil spandere på meg en brasiliansk..... Men bare kanskje.. Æsj, det meheet av en sjef jeg hadde før har sagt hun skal sende attest til meg i posten, men får jeg det? Neiiida..! Og jeg må få det snart, for jeg har søkt på en folkehøgskole, og da må man ettersende attester i posten! Fuck henne! Hvis jeg ikke får det denne uka, drar jeg til byen lørdag og ber om det (for fjerde gang!) Har begynt å se på "The L Word" på mandager - jeg elsker det! Det er ikke en mandag uten altså! Jeg vil leve i LA, være lesbisk, og joine gjengen deres... Men nå skal jeg se på "One Tree Hill"...Aahh, er det ikke deilig å være syk noen ganger dere?? Ha en fin dag alle! ~skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. januar 2009 #1048 Del Skrevet 13. januar 2009 Også ville jeg bare gjøre dere obs på at det er da litt håp for oss alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. januar 2009 #1049 Del Skrevet 13. januar 2009 Også ville jeg bare gjøre dere obs på at det er da litt håp for oss alle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. januar 2009 #1050 Del Skrevet 14. januar 2009 I morgen skal jeg ha min første tidligvakt i barnehagen - dvs. jeg starter 07:30!!! Åh, herre.. LA MEG VÅKNE AV VEKKERKLOKKA! Aaaaaaahh, jeg er mett!!! Så fint å vite at jeg spiser 10 ganger mer enn jeg trenger, mens over halvparten av verden dør av sult ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. januar 2009 #1051 Del Skrevet 14. januar 2009 Hehehee, omg, glad det ikke er meg! Du får passe på å legge deg tidlig i kveld Du får tenke som så at de som ikke har noe får ikke noe mindre bare fordi vi spiser mye av den maten vi allerede har. man kan dessverre ikke gå rundt å ha dårlig samvittighet for alle som har det vondt i verden da hadde vi bli sprø alle mann! Det er en grunn til at jeg gjør som Nemi, unngår å se på nyhetene! Lykke til i morgen, det går nok så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. januar 2009 #1052 Del Skrevet 14. januar 2009 Lykke til imorgen! Håper du får en god søvnrik natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. januar 2009 #1053 Del Skrevet 15. januar 2009 Kom du deg opp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2009 #1054 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei jenter! Du har et poeng, Envy! Det var TUNGT å stå opp, men det var så verdt det! Var en kjempedeilig dag, og det var utrolig deilig å slutte tidligere! Følte liksom at ikke dagen bare var over da jeg kom hjem. Så jeg likte tidligvakten altså Håper dere har hatt en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. januar 2009 #1055 Del Skrevet 15. januar 2009 I can boogie! Boogie boogie! All night long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2009 #1056 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har forresten funnet ut hva jeg vil bli!!!! Make-up artist!! Aldri tenkt på det før, hvertfall ikke så mye, men hvorfor ikke?? Jeg elsker å sminke meg, og jeg elsker å sminke andre! Og det må være en utrolig kul jobb hvor du møter nye folk hver dag! Så det vil jeg! Må bare undersøke det litt mer - skoler og sånt, men jeg vil, jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2009 #1057 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) I can boogie! Boogie boogie! All night long! Endret 15. januar 2009 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. januar 2009 #1058 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg kan være prøvedukken din!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2009 #1059 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg kan være prøvedukken din!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. januar 2009 #1060 Del Skrevet 15. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå