Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Reka: Goood helg til deg og! :klem:

LekeHusmor: Hehe, jeg er ikke nødvendigvis nødt til å møte Mr. Perfect riktig ennå - er bare ute etter litt eventyr og kjærlighet og moro! :) Ellers god helg til deg og! :kyss2:

*Enigma*: ÅH! Jeg har klippet PANNELUGG! Jeg føler meg som en tilbakestående gutt! :cry: Er helt utrolig uvant! Og jeg er ikke helt fornøyd med hvordan luggen er klipt.. Men det vokser jo ut igjen, og i mellomtida så har jeg jo diverse hårprodukter og spenner og slikt! :)

Ellers har jeg akkurat vært på kino, og vært på førpremieren av Twilight! Den var skikkelig bra, og sto absolutt til forventningene etter å ha lest boka! Og det var NOK av godbiter å sikle på! Oh myyy... :dåne: :sikle: Her er en smakebit:

nam1

nam2

nam3

nam4

Jeg har forresten et spørsmål; hvorfor finnes ikke sånne gutter i Norge?? :klø: :frustrert:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter her og føler for å skrive. Vet ikke helt om hva, men jeg vil for det. Kan jo fortelle hvor flink jeg var til å være utadvendt i dag :) Jeg klemte og prata med han jeg var så pinlig overlegen mot her om dagen, og han var så søt vettu. Så jeg er på god vei mot en ny og bedre meg!

Ble også oppringt av en av barnehagene jeg har søkt på i dag, og jeg skal på intervju på mandag! a040.gif Tror det skal gå bra, og jeg håper det, for det er så perfekt! Det tar maks ti minutter å gå dit, og jeg bare føler på meg at det her blir bra!

Har handla ferdig det meste av julegavene i dag med mamma og, så skal vi til Vinterbro på onsdag for å kjøpe inn (forhåpentligvis) resten, og for å klage på min nye iPod som det er noe gærent med :dry:

Nå bør jeg vel komme meg i seng snart. Er ikke noe trøtt, men... jeg føler for å smågråte litt til over min nye hårsveis.. Neida, jeg har ikke faktisk GRÅTT, men det var nesten i stad altså! Men jeg fant ut at jeg kan gå med luggen i spenne i et par ukers tid til den har blitt fin, hehe..

Fått dilla på http://www.youtube.com/watch?v=8Sq_Lu0GCc4. I ikke-live-versjon selvsagt..

Haha, den her var søt: g025.gif

Nå ble det mye om lite. Jaja.. Natta! a010.gif

~skorpio

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam3 var så definitivt deiligst! :sikle:

Gratulerer masse med intervju da! a040.gif Og lykke til, det går helt sikkert finfint om du er den flinke Skorpa som du er ;)

Flink du var å være utadvent btw :jepp: Jeg for min del har vært litt motsatt i det siste :lol:

stor klem til deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannelugg tar gjerne litt tid å bli vant med :Nikke: Sikker på at du er fin, selv om du ikke liker det selv :)

Så fint at du har fått intervju :) Lykke til, helt sikker på at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam3 var så definitivt deiligst! :sikle:

Gratulerer masse med intervju da! a040.gif Og lykke til, det går helt sikkert finfint om du er den flinke Skorpa som du er ;)

Flink du var å være utadvent btw :jepp: Jeg for min del har vært litt motsatt i det siste :lol:

stor klem til deg :hug:

Ja, han er fiiin! Jeg synes han er diggest uten det lange håret, sånn som han pleier å se ut. Det er han som spilte kjæresten til Marissa i The O.C. en periode hvis du så på det ;)

Ellers, takk og takk! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannelugg tar gjerne litt tid å bli vant med :Nikke: Sikker på at du er fin, selv om du ikke liker det selv :)

Så fint at du har fått intervju :) Lykke til, helt sikker på at det går bra.

Ja, jeg vet, men jeg synes virkelig den ble mislykka altså...

Takk! :mrgreen::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: En ny titter i dagboka de. Har sett deg litt rundt omkring og følte for å si hei :)

Nam 3 er deffinitivt heitest, og med langt hår :sikle:

Har hatt pannelugg i gud veit hvor mange år nå, og det er iallefall en ting som er sikkert, den er penest når den er litt lengre enn øyenbrynene, ikke når den er nyklipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: En ny titter i dagboka de. Har sett deg litt rundt omkring og følte for å si hei :)

Nam 3 er deffinitivt heitest, og med langt hår :sikle:

Har hatt pannelugg i gud veit hvor mange år nå, og det er iallefall en ting som er sikkert, den er penest når den er litt lengre enn øyenbrynene, ikke når den er nyklipt!

Hei, så koselig! :) lagt merke til deg en del i dagboka til Envy - virker som dere kjenner hverandre i virkeligheten, am I right?

Det var da ENDA godt å høre! Jeg har tenkt litt i de baner jeg og, at om et par ukers tid ser panneluggen sikkert mye finere ut. Akkurat nå ser jeg ut som det her (haha, jeg søkte på "ugly bangs" så kom dette bildet opp - sier litt! :hoho: ), mens jeg har mer lyst på noe ala ..

Hyggelig at du tittet innom! :klem: Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle jeg gjerne, Reka, men han er bare litt vanskelig å nå, syns du ikke?

I går var gøøøøøy!! :danse: Hadde først tenkt å gå ut, deretter så kjente jeg at jeg var keen på å bare være hjemme og slappe av, men så ringte venninna mi og overtalte meg. Heldigvis! For det var så sykt gøy! Vi var på et sted vi nesten alltid drar på, er garantert moro der! Så ble vi utover kvelden kjent med en gjeng militærkjekkaser som satt på bordet ved siden av, og han ene begynte jeg og rote med og sånn. Han var dritsøt, og virket som en veldig kul og grei fyr. Så når utestedet stenger drar jeg, han, en kamerat av han og en venninne av meg hjem til henne. Også etterhvert ble han litt irriterende - var et eller annet med humoren hans som var litt slitsom.. men han var veldig søt for det altså :) Så ender det hvertfall med at vi ligger i samme seng, og vi prater dritlenge, men så går jeg for å tisse, og da jeg kommer tilbake og er ganske klar for litt action, SOVER han! Så vekket han meg morgenen etter for å si ha det da, han og kompisen måtte dra sånn i åttetida, og da presterte jeg å gi nr mitt til han uten at han hadde spurt en gang! Ganske kjipt, for man kan jo ikke si nei når folk spør om de vil ha nr ditt! :hoho: Så spørs om jeg hører noe fra han, med tanke på at han ikke spurte etter det selv.. Håper jeg gjør det, for jeg likte han egentlig ganske godt.. :sukk:

Håper helga deres har vært bra og! :) I kveld skal jeg benke meg opp foran tv-en og se "Da Vinci-koden"!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest missLady

Han ville da sikkert ha nummeret ;) Litt morro "han var drit søt" "han var litt irriterende" "jeg likte han kjempe godt" :ler: Sorry altså! Måtte bare le litt ;) Han ringer sikkert, hadde jeg vært gutt, hadde jeg ringt deg iallefall!! ;)

Bra du har hatt en så bra helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville da sikkert ha nummeret ;) Litt morro "han var drit søt" "han var litt irriterende" "jeg likte han kjempe godt" :ler: Sorry altså! Måtte bare le litt ;) Han ringer sikkert, hadde jeg vært gutt, hadde jeg ringt deg iallefall!! ;)

Bra du har hatt en så bra helg :)

Hehe. Det var bare humoren hans som til tider kunne være litt slitsom! :ler: Sett bortifra det var han kjempesøt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...