Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ansjoni

:skratte:

Litt av en tamponghistorie! Så tøff du er, bra det ordna seg. Og 49 kroner for en pakke?! :hakeslepp: Det var fortjent at du fikk den litt billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Ikke vær ensom da! Jeg er jo her :biggrin:

(Det er Dostojevskij også.. Men han er en kjedelig en altså!)

Men du er ikke hankjønn. Og du er ikke hos meg :sad:

:skratte:

Litt av en tamponghistorie! Så tøff du er, bra det ordna seg. Og 49 kroner for en pakke?! :hakeslepp: Det var fortjent at du fikk den litt billigere!

Det var sånn 2-pack, som det alltid kommer i. Men still...DYRT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, ensom er en kjedelig følelse :( men jeg lover deg Skorpio, det kommer til å bli bedre! :jepp: jeg vet ikke hvor mange vonde dager jeg har hatt før jeg møtte K.. Og vi har alle de vonde, ensomme dagene innimellom, men som oftest veier de fine dagene opp for de kjipe ^^

Better days will come for en nydelig, intelligent og morsom jente som deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Envy: Tusen takk, søte deg! a010.gif Ja, jeg tror nok det egentlig er det kjærestebehovet som ligger og gnager i bakhodet. Alle mennesker har jo behov for kjærlighet, og selv om jeg har venner som er glad i meg, og familie og en hund som er glade i meg, så trenger man å føle den andre typen kjærlighet og, og den er det en liten stund siden jeg har sett noe til.. Men den som venter, venter ikke forgjeves..eller no! a062.gif

missLady: Hehe, nå er jeg ganske lat, så det gadd jeg ikke :gjeiper: Men tanken streifet meg! a062.gif

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
:klemmer:

hei på deg skorpan!

håper du har en fin start på uken :)

Hei! a010.gif

Den har vært OK den, takk! :)

I kveld kommer morsan min hjem, så det blir koselig. Vi skal bestille indisk, se på Sommer og bake pepperkakedeig til i morgen!

Håper det har vært en fin start på uken for deg og! a066.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
Det høres ut som om du og moren din har sånn mor-datter forhold som de har i Gilmore girls.. Koselig ;)

Hehe, det skal sies at jeg gadd ikke være med å lage pepperkakedeig, jeg hang på KG istedet :gjeiper: Men ja, vi er nok veldig sånn ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det også sånn med moren min.. det er veldig koselig :nigo:

det er så kaldt ute!! og når det først skal være så kaldt, så vil jeg ha snø!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
jeg har det også sånn med moren min.. det er veldig koselig :nigo:

det er så kaldt ute!! og når det først skal være så kaldt, så vil jeg ha snø!! :sur:

Ja, nå er det bare glatt, tåkete og slaps! Men så lenge det blir snø på julaften, skal jeg ikke klage nå! Hehe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio

God morgen (?) :)

I dag er planen å:

-kle på meg (kan være en god idé før jeg møter dagen)

-gå tur med hunden

-besøke bestemoren min som er på gamlehjem

-mamma og jeg får besøk av noen venner som vi hvert år baker pepperkaker med a038.gif

-trene

Også er jeg jævlig sur over at det ikke er Grey's Anatomy i dag pga. håndball.. :kjefte:

So thats my day! Har dere noen planer?

~skorpio a086.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel knapt sies å være morgen når klokka er over 13 vel? :fnise: Høres ut som du har nok å fylle dagen med i alle fall. Pepperkakebaking er koselig :Nikke: Er mange år siden sist jeg gjorde det, så det var veldig gøy å få med seg i år. Det er egentlig en tradisjon man burde få med seg hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Det kan vel knapt sies å være morgen når klokka er over 13 vel? :fnise: Høres ut som du har nok å fylle dagen med i alle fall. Pepperkakebaking er koselig :Nikke: Er mange år siden sist jeg gjorde det, så det var veldig gøy å få med seg i år. Det er egentlig en tradisjon man burde få med seg hvert år.

Hehe, derfor spørsmålstegnet! :ler:

Ja, pepperkakebaking er et must i jula! :jepp:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant bare kakemenn-deig jeg! :fnise:

Blir spennende å se om det blir vellykket, er vel ikke så vanskelig!

Arg...at fotball skal ødelegge for Greys!!

Jeg laster heldigvis ned alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...