Gjest skorpio Skrevet 30. november 2008 #801 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Herregud, jeg hadde planlagt å være tidlig ute med julegaver i år, men tida går jo så fort!! Så en liten huskeliste til meg selv på hva jeg planlegger å kjøpe. Desember er forresten min verste måned finansielt sett; både moren min, faren min, og begge søstrene mine har bursdag denne måneden!!! Ideer tas i mot med takk!!! I'm lost! *Mamma bursdag: 7. sans og pyjamas *Mamma jul: Body Lotion fra Biotherm og vin *Pappa bursdag: Muligens spleising på klokke sammen med stemor og farmor *Pappa jul: Ideer??? *Søster 1 (32) bursdag: CD og såpe/lotion *Søster 1 jul m/mann: 2 DVDer + kaffe + kaffeboks *Søster 2 (32) bursdag: 2 DVDer *Søster 2 m/mann jul: Ideer??? *Bror (3) jul: Klær eller leker *Stesøster (13): Øredobber og sokker *Stemor: Ideer??? *Farmor jul: Ideer??? *Nevø (10 tror jeg) jul: Ideer??? Som dere ser sliter jeg... :dåne: Endret 4. desember 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. november 2008 #802 Del Skrevet 30. november 2008 Avataren min har pynta seg til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. november 2008 #803 Del Skrevet 30. november 2008 for juleavatar! En god trend Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. november 2008 #804 Del Skrevet 30. november 2008 for juleavatar! En god trend Og endelig så jeg din og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 30. november 2008 #805 Del Skrevet 30. november 2008 Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 30. november 2008 #806 Del Skrevet 30. november 2008 Åå, jeg kjeder meg! Er det noen som vet hvor jeg kan finne sånne utfyllingslister på nettet? Det er en artig ting å gjøre når man kjeder rumpa av seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 1. desember 2008 #807 Del Skrevet 1. desember 2008 Utfyllingslister?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. desember 2008 #808 Del Skrevet 1. desember 2008 Utfyllingslister?? Ja, du vet sånne: [x]Jeg har en hund []Jeg har en katt Haha, du skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 1. desember 2008 #809 Del Skrevet 1. desember 2008 Ah.. hehe! Sånne ja... har en kjempelang på facebook, men vet ikke om den er lagt ut på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. desember 2008 #810 Del Skrevet 2. desember 2008 Her var det da deprimerende få folk innom for tida Jeg ble ringt opp av en barnehage i dag! YAY! Men så viste det seg at de trengte folk så fort som mulig og jeg kunne komme opp allerede i dag på intervju. Og hvis de likte meg så kunne jeg begynt i dag også sa hun! Måtte selvfølgelig takke nei til det, siden jeg skal på jobb om to timer, og fortsatt må jobbe ut oppsigelsestida mi.. Jeje.. Til dere som er her ønsker jeg en god dag I kveld er det Grey's! Og jeg er så glaaaaad, det snøøøør!!! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. desember 2008 #811 Del Skrevet 2. desember 2008 Oi, H&M skal få interiør også! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 2. desember 2008 #812 Del Skrevet 2. desember 2008 Æsj så teit med den stillingen, men det kommer flere sjanser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 2. desember 2008 #813 Del Skrevet 2. desember 2008 Kjipt med stillingen, men du får jo flere muligheter da Ja, leste det der om hm og interiør.. Kjempe kult!!! Her snør det ikke, det er bare skrekkelig kaldt... brrr.... :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. desember 2008 #814 Del Skrevet 2. desember 2008 Blir spennende å se hva HM skal selge av interiør. Håper det ikke baaare blir duker og pynteputer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. desember 2008 #815 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeee, det har vært folk her! mymlen: Jepp, jeg VET at det kommer masse tilbud i framtida! (hehe, om jeg har lest "The Secret"? Neeida..) missLady: Håper det kommer snø til deg snart og da! ~Milla~: Koselig at du skriver her da! Nei, det håper ikke jeg heller! Kult hvis de får litt møbler og lamper og litt forskjellig stæsj og :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 2. desember 2008 #816 Del Skrevet 2. desember 2008 I dag har jeg fått kommet godt i gang med gavene! Kjøpte også en veske til meg selv Driiiit awesome! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. desember 2008 #817 Del Skrevet 2. desember 2008 flink du er til å juleshoppe!! jeg venter bare på lønnen, så skal jeg sette i gang også. har heldigvis det meste planlagt. jeg ELSKER å skrive lister! forøvrig er det en lækker juleavatar du har fått deg.. får lyst til å litt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. desember 2008 #818 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) flink du er til å juleshoppe!! jeg venter bare på lønnen, så skal jeg sette i gang også. har heldigvis det meste planlagt. jeg ELSKER å skrive lister! forøvrig er det en lækker juleavatar du har fått deg.. får lyst til å litt jeg. Takk I'm trying! xD Nå kommer lønna om litt over en uke på meg! Og da er det halv skatt Lister er så utrolig gøy! Thanks, du kan godt få kline littegrann. Bare legg munnen på PC-skjermen og fyr løs du - jeg venter i spenning... Endret 3. desember 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 3. desember 2008 #819 Del Skrevet 3. desember 2008 Julegaver ja! Jeg er ferdig med julegave til tantebarnet mitt! Men det er det... hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 3. desember 2008 #820 Del Skrevet 3. desember 2008 Weeeeeeee, det er masse snø!! :snø: Tok det søteste bildet i stad av hunden min som sitter ute i hagen mens det er snø overalt I natt satt jeg og mamma og så Love Actually. Min absolutte favoritt - spesielt i jula! Og siden jeg ikke helt har kjent julefølelsen ennå, så tenkte jeg at den filmen kunne hjelpe. Nå må jeg hive på meg noen filler og fyke på jobb. Håper det er snø i sentrum og... Ha en fin dag! http://www.youtube.com/watch?v=h3o1si3FICg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå