*Enigma* Skrevet 26. oktober 2008 #701 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gratulerer med dagen. Synd at den ikke ble så bra som du hadde håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. oktober 2008 #702 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Takk, mymlen Og tusen takk, Enigma missLady: Haha, ja. Merkelig det der. Hvordan vi har en slags connection med stjernetegnet vårt. Ikke at jeg spiser opp sex-partnere, men :gjeiper: Jeg har flere jentevenner enn guttevenner Var bare i går det ble sånn. Men du har rett, de er lettere å føle kjærlighet og omsorg fra enn gutter. Men jeg vet ikke .. Skulle vel bare ønske det var mer. Kanskje det egentlig er helt fint, det er bare at jeg vil ha kjæreste og da går det utover vennene mine isteden.. Når det gjelder jobb, så er jeg egentlig fornøyd med den akkurat nå. Det er greie folk å jobbe med, og ja.. Det er bare litt kjipe arbeidstimer pga. budsjett. I mrg skal jeg f.eks. jobbe alene fra 10 til 3!! Det er jo helt drøyt.. Jeg syns hvertfall det er utrolig utrolig kjipt...! Og det er ganske stille i den butikken jeg jobber i, så man går seg selv på nervene etter hvert. Tusen takk, missLady Setter veldig pris på å ha deg/dere her inne som bryr seg. Endret 26. oktober 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 26. oktober 2008 #703 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gratulerer med gårsdagen!! Leit å høre at dagen ikke ble helt som forventet. Håper du har det bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. oktober 2008 #704 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gratulerer med gårsdagen!! Leit å høre at dagen ikke ble helt som forventet. Håper du har det bedre i dag Takk, søta ikke så veldig mye bedre i dag, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. oktober 2008 #705 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg oppfordrer alle mine dagboksnokere til å sjekke ut linken "Dyrevelferd" i signaturen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 26. oktober 2008 #706 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. oktober 2008 #707 Del Skrevet 26. oktober 2008 Takk for link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. oktober 2008 #708 Del Skrevet 26. oktober 2008 hei kjære deg! ja det er meg, lekehusmor er så lei meg for at jeg glemte å gratulerer deg i går. så: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SØTE DEG! skal lese litt og oppdatere meg nå, ser at du ikke fikk det helt som forventet.. det var trist masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. oktober 2008 #709 Del Skrevet 26. oktober 2008 hei kjære deg! ja det er meg, lekehusmor er så lei meg for at jeg glemte å gratulerer deg i går. så: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SØTE DEG! skal lese litt og oppdatere meg nå, ser at du ikke fikk det helt som forventet.. det var trist masse Å, søtaa! :rødme: Er ikke så lett å følge med når disse navnbyttene kommer uten at jeg vet det! hehe! Tusen takk! Nei, den ble ikke så bra som jeg hadde håpet, men.. sånn ble det! Så får jeg bare håpe den neste blir bedre! Masse og tilbake, LekeHu... jeg mener; MIO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. oktober 2008 #710 Del Skrevet 26. oktober 2008 Fikk mld på face av M (som jeg kommer til å kalle han..Det er altså han jeg har skrevet om et par ganger i det siste). Han er treig på å svare, men det kan jeg alltids tilgi Han skrev bare at han hadde slappet av i helgen, også spurte han hva jeg hadde gjort. Også spurte han hva det var jeg egentlig sendte? Vil han ha det inn med teskje at det var en slags køddete flørting? :gjeiper: Også avsluttet han det med noe så harry som "kisskiss", hehe :rødme: Nei, nå er jeg teit. Jeg vet hva som er problemet mitt. Jeg faller altfor fort for gutter, og derfor feiger jeg og ut når det blir seriøst. Men nå skal jeg prøve å være positiv her, and go with the flow! Hehe.. Åh, jeg digger den nye låta til Cyndi Lauper! Jeg har lyst til å være " " fra jobb neste uke jeg.. Men det kan jeg ikke. Får være måte på hvor lat en jente på 19 kan være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 26. oktober 2008 #711 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er nok muligens det at du vil ha kjæreste som gjør at du føler deg alene. Slik er det iallefall med meg noen ganger. Venner strekker ikke alltid til, de kan ikke gi den spesielle oppmerksomheten en kjæreste kan.. Altså, jeg spiser ikke opp gutter jeg heller.. Det hadde tatt seg ut :gjeiper: Men jeg er nok en typisk skorpion og det er nok du også...hehe. Og jeg som ikke tror på slikt med stjernetegn engang.. God natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 26. oktober 2008 #712 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er nok muligens det at du vil ha kjæreste som gjør at du føler deg alene. Slik er det iallefall med meg noen ganger. Venner strekker ikke alltid til, de kan ikke gi den spesielle oppmerksomheten en kjæreste kan.. Altså, jeg spiser ikke opp gutter jeg heller.. Det hadde tatt seg ut :gjeiper: Men jeg er nok en typisk skorpion og det er nok du også...hehe. Og jeg som ikke tror på slikt med stjernetegn engang.. God natta Ja, du har nok rett i det, missLady.. Så da er det bare én ting å gjøre; få meg kjæreste og slutte å klage!! Jeg er forresten skikkelig horoskopfanatiker - elsker å lese om stjernetegn og horoskop! Det er jo så spennende!! Nå dævver jeg snart. Natta! Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 26. oktober 2008 #713 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hehe! Ja, ut å jakt etter kjæreste nå!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. oktober 2008 #714 Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg er også skorpion! og en ting som passer fra mitt stjernetegn til meg, er at jeg er grusomt sjalu.. hehe. ganske lidenskapelig og temperamentsfull også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 27. oktober 2008 #715 Del Skrevet 27. oktober 2008 Åh, er skorpioner sjalue? Hmm, det passer ikke til meg egentlig. Jeg er ikke sjalu i forhold.. Men jeg er småsjalu når jeg er på flørtern med en fyr.. hehe Passer kanskje litt likvell da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 27. oktober 2008 #716 Del Skrevet 27. oktober 2008 missLady: Oooh yeeah! mio: Kult! Jeg liker skorpioner! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. oktober 2008 #717 Del Skrevet 27. oktober 2008 skorpion-klubben (sies på samme måte som "økologisk" reklamen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 27. oktober 2008 #718 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skorpioner er best!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 28. oktober 2008 #719 Del Skrevet 28. oktober 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅNEI!! Jeg har gått glipp av bursdagen til Skorpa! Unnskyld men.. GRATULERER MASSE MASSE MED DAGEN SOM VAR VENNEN!! Hadde du det fint? Fikk du no bra gaver? Skal sjekke linken på signaturen din! Btw, nice signatur! (Hilser fra katten som trasker rundt på tastaturet ) Det var no mer jeg sku si, men det har jeg glemt.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 28. oktober 2008 #720 Del Skrevet 28. oktober 2008 Halla Envyyy!! Tuusen takk! Med en sånn gratulasjon må jeg jo nesten tilgi deg, syns du ikke det? Hittil har jeg fått mobil og penger! Skal til pappa i helgen, så da blir det nok (forhåpentligvis) flere gaver! Hehe! Når du kommer på hva du skulle si, så er du hjertelig velkommen inn igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå