Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Gjest skorpio

Ja, jeg lo jo da du skrev det, så hvorfor skulle ikke han synes det er morsomt? Som dere sier; jeg har jo ikke noe å miste! Haha, jeg gjøøør det!

Og Reka: Isteden for lættis kan du si you crack me up!

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå! Så bra du gjør det!!

Hvis jeg ikke får meg noe på fredag når jeg skal ut, så tar jeg T!

Sånn siden vi snakker om gutter og :humpe:

:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble avgjort nettopp, skal først vorse med noen venninner hjemme hos M, og deretter skal vi ut på byen!!

Men skjer det ingenting, så får jeg spørre om T vil vise meg puten sin på søndag :lur: :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg skal på byen på lørdag jeg, først vors hos meg med masse venner! Syns ofte vorset er det beste - byen suger egentlig :gjeiper: Med mindre man møter en hottie da! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Fy faen, ser dere på Oprah eller? Syyyke unger! Jeg elsker han trommisen på 3 år!! Han på piano er og nydelig! :hjerte: "But we must stay humble" Åh, SØT! Blir så rørt jeg..! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

En liten update bare:

Jeg har ikke fått noe svar på Facebook fra han typen, men jeg tar det allikevel helt cool! Det er deilig! :) Greit, jeg er litt mer spent enn vanlig hver gang jeg sjekker mailen, men ikke noe sånn desperat "han svarer meg ikke, ergo han hater meg" tull! :ler: Så jeg må nesten takke dere for at jeg turte å gjøre det! Selv om man ikke alltid får respons, betyr det ikke at man ikke slår gjennom hos neste gutt! :lur:

Jeg har akkurat lest ut en bok nå, hvor hovedpersonen var veldig selvsikker, sexy, erotisk og modig når det kom til menn. Hun var ikke spesielt pen i følge henne selv, men når hun hadde sett seg ut en fyr hun hadde lyst på (de enset henne som oftest ikke et blikk en gang), så gjorde hun alt hun kunne for å tiltrekke seg deres oppmerksomhet. Og selv om jeg ikke skal gå så langt som å bli så modig (gal?) som henne så vil jeg prøve å bli mer selvsikker og hmm..hva skal jeg si? naughty mot gutter. Haha, det er folk som vil redde verden, men mitt mål er å bli mer sexy :skratte:

Neida, men dette er jo en veldig overfladisk dagbok. Dere kjenner jo kun en brøkdel av den jeg er, så jeg synes det går greit og snakke litt tullball og fjortisprat :)

I dag skal jeg ha vors her igjen, så nå har jeg akkurat støvsugd og prøvd å rydde litt. Resten av dagen før folka kommer må jeg:

* Rydde litt mer

* Handle

* Gå tur med hunden

* Dusje og stelle meg

Det var forresten noe mer jeg ville skrive, men hva var det igjen a.... :klø:

JO! Dere husker han som jobbet ved siden av meg som jeg syns var så deilig? Lenge siden jeg har skrevet om han, men hvertfall! På torsdag ga han meg en klem og kyss på kinnet da jeg var der! What the..? Jeg har liksom bare snakket med han et par ganger, for det meste så hilser vi jo bare fordi begge er jo på jobb så vi kan ikke stå og prate. Men herregud, jeg må jo ha virka jævlig selvsikker og sexy da gitt! Not. :hoho: Hjertet mitt banka som en trommestikke etterpå. Men han er nok en liten flørtepus han der altså, for etterpå da hun jeg jobbet med var der hadde han kommentert hårfrisyren hennes - sa at hun var skikkelig fin og.. hold dere fast! mystisk..! (haha, ekstremt flaut hvis hun er på KG hun også, og leser det her nå :hoho: ) Antakeligvis var han vel bare hyggelig, men jeg er så sjalu av meg og liker å tenke han har dritlyst på meg, og ingen annen! :gjeiper:

Greit, jeg får fortsette å rydde litt!

Ha en super lørdagskveld alle sammen! :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Du kan jo prøve å være skikkelig mystisk du og da :lur:

Men jeg skal krysse fingrene for at du er skikkelig nåty og får deg en godbit i kveld :Nikke:

Jeg var ikke på byen i går, men neste fredag blir det coctail party fordi en venninne har bursdag og deretter skal vi ut på byen!! Blir så bra! Da skal jeg prøve din fremgangsmåte med å være skikkelig nåty og sånn :jepp:

Men ha en fin kveld skårpiss!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Enigma: Tusen takk :) Håper din var fin og!

Reka: Haha, jeg var hvertfall ikke mystisk i går! Rota med fire venner! Haha :hoho: Veldig gode venner alle sammen så det var bare "kødderoting". Bortsett fra at han ene prøvde seg på litt mer. En av de andre er bestekompisen min, så det var JÆVLIG rart å kline med han. Nesten litt kvalmende når jeg tenker på det. Vanskelig å forklare, men det var bare FOR rart til at det kunne nytes what so ever! Aldri igjen..

Og som vanlig hadde vi det driiitfett på vorset, men på byen blir det bare kjipt! Folk splittes, og man finner ikke hverandre, og man blir klådd på av slibrige gutter, og i det hele tatt! Byen suger! :snurt: :gjeiper:

Men jeg ønsker deg lykke til neste helg, Rekings! Vær så nåty du klarer! Hehe! :ler:

Nå skal jeg drikke Twinings Morning Detox og spise rundstykker :) God søndag dere! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
:hallo: hei søta!

fint å høre du har hatt en bra helg :)

skal du noe moro i uken som kommer da?

Tja, skal ikke noe spesielt i hverdagene bortsett fra å jobbe. Men nå er jeg på god vei til en forkjølelse kjenner jeg, supervondt å svelge :( Men på fredag skal jeg være med en venninne jeg ikke har sett på kjempelenge, og vi skal overnatte og kose oss :) Lørdag skal jeg på innflyttingsfest -- på lørdag har jeg også bursdag :) Blir 19 år, så det gleder jeg meg til!

Og du da husmora? :hjerte:

Ps. Hva skjer med smileyene a??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...