Envy Skrevet 13. oktober 2008 #601 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skorpa?? Nå må du se å fortelle litt om hva du holder på med for tiden syns jeg! Alt bra med deg? Jobben går bra? Romanse, evt ff på g? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 13. oktober 2008 #602 Del Skrevet 13. oktober 2008 Skorpa?? Nå må du se å fortelle litt om hva du holder på med for tiden syns jeg! Alt bra med deg? Jobben går bra? Romanse, evt ff på g? Heii Envy Jeg har faktisk sittet og lurt på en ting i dag som du kanskje kan hjelpe meg med...!? Husker du han fyren jeg skrev om at jeg hadde møtt på byen dagen etter at jeg hadde knulla Armyboy? Han jeg bare hadde nussa sånn kjemperaskt også sa ha det :gjeiper: Han møtte jeg igjen på byen for noen helger siden, og da var vi veldig på flørtern og tok på hverandre osv, og da han var på do så stakk jeg. Har tenkt i ettertid at det var jævlig dumt egentlig, men nå prøver jeg å ikke tenke så mye (har hørt at det er smart når det kommer til gutter). Men så er jeg egentlig litt keen på å sende en eller annen dirty melding til han på facebook eller no, men så tør jeg ikke heller for jeg vil jo ikke at han skal tenke "desperate faen" eller at jeg er stalker eller no :gjeiper: (Jeg har han ikke på facebook, men vet at en venninne/bekjent har det..) Jeg er så j***** k*t på han, så jeg er keen på å møte han i helga, men ja...Forstår du problemstillingen?? Nå skal jeg lese siste innlegg i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2008 #603 Del Skrevet 13. oktober 2008 send melding! det er bare kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 13. oktober 2008 #604 Del Skrevet 13. oktober 2008 send melding! det er bare kult! Du har ingenting å tape, kom AN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. oktober 2008 #605 Del Skrevet 13. oktober 2008 *leversingellivetgjennomskorpio* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. oktober 2008 #606 Del Skrevet 14. oktober 2008 Send melding Ingen tvil i min sjel. Tenk om du ender opp med å få deg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #607 Del Skrevet 14. oktober 2008 *leversingellivetgjennomskorpio* Tenke tilbake på fordums tider, those were the days Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 14. oktober 2008 #608 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tenke tilbake på fordums tider, those were the days Prrrff....Singellivet er ingenting å lengte etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 14. oktober 2008 #609 Del Skrevet 14. oktober 2008 Prrrff....Singellivet er ingenting å lengte etter Det gjør jeg ikke heller Men å mimre tilbake er morro lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. oktober 2008 #610 Del Skrevet 14. oktober 2008 Do it Do it Do it! And if he has a brother, you know which book to send him to :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. oktober 2008 #611 Del Skrevet 14. oktober 2008 nu-har du sendt melding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. oktober 2008 #612 Del Skrevet 14. oktober 2008 Å, nå fikk jeg kjempelyst siden dere alle sier jeg bør!! Noen ideer for hva jeg kan skrive? Vil at det skal høres litt avslappet, non-stalker, og sexy ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. oktober 2008 #613 Del Skrevet 14. oktober 2008 hei din knolle - skal vi bolle? nei ikke skriv det. hehe. kan du ikke bare sende han en link til og skrive et blunkefjes bak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. oktober 2008 #614 Del Skrevet 14. oktober 2008 hei din knolle - skal vi bolle? nei ikke skriv det. hehe. kan du ikke bare sende han en link til og skrive et blunkefjes bak? Haha, seriøst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. oktober 2008 #615 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lættis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 14. oktober 2008 #616 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lættis! Reka, hva syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. oktober 2008 #617 Del Skrevet 14. oktober 2008 lættis er teit å si seriøst eller ikke, ikke vet jeg, men det er hvertfall noe annerledes og litt morsomt, syns nå jeg da. tror jeg hadde dratt på smilebåndet om en halv-flørt jeg hadde, hadde sendt meg en sånn melding.. så sant begge var på samme stadie da, og visste hva de ville på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. oktober 2008 #618 Del Skrevet 14. oktober 2008 Enig med lekehusmor! Den var morsom! Og hvis han har litt humor så tar han den som en morsom flørt Dessuten har du ikke noe å miste! Bortsett fra et mulig-ligg, men hallå! du er skårpiss! du kan jo få hvem som helst annen! Do it Do it Do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. oktober 2008 #619 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lættis er teit.. Men jeg har blitt vant til å si det etter å ha hengt for mye med bestiss.. Damn! Gi meg et nytt ord lekehusmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. oktober 2008 #620 Del Skrevet 14. oktober 2008 hehe. nei jeg vet ikke jeg, så teit sier jeg vel.. lættis. det er kanskje ikke noe ord som erstatter det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå