Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Skorpa?? :vetikke:

Nå må du se å fortelle litt om hva du holder på med for tiden syns jeg! :jepp: Alt bra med deg? Jobben går bra? Romanse, evt ff på g? :lur:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Skorpa?? :vetikke:

Nå må du se å fortelle litt om hva du holder på med for tiden syns jeg! :jepp: Alt bra med deg? Jobben går bra? Romanse, evt ff på g? :lur:

:hug:

Heii Envy :)

Jeg har faktisk sittet og lurt på en ting i dag som du kanskje kan hjelpe meg med...!? Husker du han fyren jeg skrev om at jeg hadde møtt på byen dagen etter at jeg hadde knulla Armyboy? Han jeg bare hadde nussa sånn kjemperaskt også sa ha det :gjeiper: Han møtte jeg igjen på byen for noen helger siden, og da var vi veldig på flørtern og tok på hverandre osv, og da han var på do så stakk jeg. Har tenkt i ettertid at det var jævlig dumt egentlig, men nå prøver jeg å ikke tenke så mye (har hørt at det er smart når det kommer til gutter). Men så er jeg egentlig litt keen på å sende en eller annen dirty melding til han på facebook eller no, men så tør jeg ikke heller for jeg vil jo ikke at han skal tenke "desperate faen" eller at jeg er stalker eller no :gjeiper: (Jeg har han ikke på facebook, men vet at en venninne/bekjent har det..) Jeg er så j***** k*t på han, så jeg er keen på å møte han i helga, men ja...Forstår du problemstillingen?? :ler:

Nå skal jeg lese siste innlegg i dagboka di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Å, nå fikk jeg kjempelyst siden dere alle sier jeg bør!! :hoppe: Noen ideer for hva jeg kan skrive? Vil at det skal høres litt avslappet, non-stalker, og sexy ut! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei din knolle

- skal vi bolle?

:ler:

nei ikke skriv det. hehe.

kan du ikke bare sende han en link til

og skrive et blunkefjes bak? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio
hei din knolle

- skal vi bolle?

:ler:

nei ikke skriv det. hehe.

kan du ikke bare sende han en link til

og skrive et blunkefjes bak? ;)

Haha, seriøst?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lættis er teit å si :tunge1:

:ler: seriøst eller ikke, ikke vet jeg, men det er hvertfall noe annerledes og litt morsomt, syns nå jeg da. tror jeg hadde dratt på smilebåndet om en halv-flørt jeg hadde, hadde sendt meg en sånn melding.. så sant begge var på samme stadie da, og visste hva de ville på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med lekehusmor! Den var morsom! Og hvis han har litt humor så tar han den som en morsom flørt ;)

Dessuten har du ikke noe å miste! Bortsett fra et mulig-ligg, men hallå! du er skårpiss! du kan jo få hvem som helst annen! :hoppe:

Do it Do it Do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...