Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

missLady: Ja! :hoho:

Ansjoni: Haha :ler:

Envy: Det syns jeg hittil har vært veldig vanskelig, men jeg skal faen meg begynne å prøve! :lur: Hvertfall litt.. :sjenert:

Du kan jo knulle uten å være skikkelig laus :gjeiper: Finn deg en fucking good friend! :lur::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skorpa miii! :hug:

hur är läget? håper alt er bra med deg =)

nå skal "erfarne" Envy komme med et lite word of advice igjen vettu ;)

fucking good friend er ikke nødvendigvis "good" på noe annet område enn akkurat i senga! Jeg har iløpet av mitt singel år hatt 2 fucking good friends (om jeg teller med svensken) og begge to har ført til MYE smerte, mye tanker, følelser og sliiiit altså.. men på den annen side er dem jo gode å ha å da :rødme:

nei, faen heller, skaff deg en ff du skorpio ;) er det noe dem kan så er det å skaffe spennening i hverdagen hvertfall :gjeiper: men kan ikke love deg at det blir problemfritt.. har ikke den ene følelser så har den andre, og når følelsene går over for den første, da får den andre følelser.. GREAT :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en fare med det! Men viktig å ha det klart at det bare er for sex. Ikke ligg time etter time i senga etter sex for å kose. Nei nei, da begynner problemene, iallefall for meg!

Har hatt et fucking good friend forhold til en x, HUFF, nei nei nei!! Never ever again! Skikkelig tabbe... :hoho:

Så holdt jeg på med en, jeg hadde følelser, men han fant ut at han ikke hadde det, så kunne ikke bli noe mer mellom oss, men etter den samtalen lå jeg med han en gang.. Igjen, NEI!! ikke lov.. :ler:

Men, så har jeg hatt en fucking good friend, han er så deilig!! :hakeslepp: Men jeg har aldri hatt følelser for han, og han aldri for meg! Og det funket bra! ikke noe tull, men vi lå heller aldri time etter time i senga etter sex og koste! Da hadde det nok vært en fare for følelseskluss med meg... Men gud han er deilig :lur: Hehe!

Jaja, det va nok fucking good friend snakk fra min side... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange svar! Me like! :jepp:

Jeg må nok skaffe meg en ff ja.. Og jeg har en i tankene :lur: Håper jeg møter han på byen i helga!!

Håååååhhhh, Ronaldo er i Danmark!! :wow: Blir nesten litt ... av tanken på at han er så nærme meg! :dåne: Haha :fnise:

Sorry at jeg skriver så korte svar, når dere er så flinke og skriver lange.. :flau::sjenert:

Hatt en fin dag da?

Stooor klem til dere :hug:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange svar! Me like! :jepp:

Jeg må nok skaffe meg en ff ja.. Og jeg har en i tankene :lur: Håper jeg møter han på byen i helga!!

Håååååhhhh, Ronaldo er i Danmark!! :wow: Blir nesten litt ... av tanken på at han er så nærme meg! :dåne: Haha :fnise:

Sorry at jeg skriver så korte svar, når dere er så flinke og skriver lange.. :flau::sjenert:

Hatt en fin dag da?

Stooor klem til dere :hug:

Flinke? Jeg bare babler fra meg jeg :ler: Har hatt en finfin dag, men nå er jeg sliten og vil sooove, men et par ting som må fikses først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så holdt jeg på med en, jeg hadde følelser, men han fant ut at han ikke hadde det, så kunne ikke bli noe mer mellom oss, men etter den samtalen lå jeg med han en gang.. Igjen, NEI!! ikke lov.. :ler:

Det der driver jeg å stuker med for tiden!! :sjenert: vondt, vondt og VONDT! :(

Når det gjelder deg Skorpio, skam deg for korte svar i din egen bok når vi er flinke! :nei:

:fnise:

Dagen min har vært.. tja.. slankende for lommeboka! :gjeiper:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Jeg veeet, Envy! Jeg bare orket ikke skrive så mye akkurat da. Men jeg er virkelig takknemlig for svarene deres, og at dere kommer med så mye kloke ord. Det er godt å ha dere når man er usikker på ting. Og dere virker jo ganske erfarne på akkurat det ff-området (eller bare gutteområdet generelt), så der er jeg heldig! :)

Men missLady, hvorfor slutta det med han siste du skrev om? Han som du klarte å ikke blir forelska i og omvendt.

--------------

I dag har jeg friiii. Deilig! Jeg har forresten ikke penger til å dra på byen i helgen, det er kjipt..Jeg tror jeg har blitt shopoholiker. Altså, seriøst. Jeg klarer ikke slutte! Og nå sitter jeg igjen med 400 kroner på kontoen som skal vare i TO uker til!! :dåne: Det betyr at jeg har brukt opp nesten hele lønna mi på to uker det.... Redd meg den som kan.

Akkurat nå har jeg lyst til å bytte ut skapet mitt helt. Kjøpe nytt stoort klesskap, kaste ut alle klærne som ligger der, og starte på nytt. Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Men missLady, hvorfor slutta det med han siste du skrev om? Han som du klarte å ikke blir forelska i og omvendt.

Det slutta vel aldri.. Altså det var ikke snakk om å møtes ofte, var en natt, så gikk det et par uker, kanskje måneder, så en ny natt osv.. Så sluttet vel aldri, vi tar det liksom når det passer for begge, ingen av oss har noe på gang og vi vil :sengekos::lur: Såh, om jeg vil igjen, så sender jeg vel bare en sms til han med litt hinting..hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
Det slutta vel aldri.. Altså det var ikke snakk om å møtes ofte, var en natt, så gikk det et par uker, kanskje måneder, så en ny natt osv.. Så sluttet vel aldri, vi tar det liksom når det passer for begge, ingen av oss har noe på gang og vi vil :sengekos::lur: Såh, om jeg vil igjen, så sender jeg vel bare en sms til han med litt hinting..hehe :ler:

Åh, heldiggris ass.. Hehe :lur: Og nå er det snart en ny på gang og, bare dere får møttes in real life og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Åh, heldiggris ass.. Hehe :lur: Og nå er det snart en ny på gang og, bare dere får møttes in real life og :ler:

Hehe oh yeah.. men han håper jeg blir mer enn bare fucking good friend altså :lur: :rødme:

Du får finne deg en fucking good friend, jeg synes det hjelper at han ikke er i samme omgangskrets og dropp kosinga, det fungere iallefall ikke for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

missLady: Ja, lykke til ;)

Envy: Passer liksom ikke helt å si natta tilbake ennå siden klokka bare er ni, men når den tid kommer så må du sove godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest skorpio
Jeg vil også ha en ff, og jeg har og en i tankene, men om det skjer vet jeg nå ikke :fnise:

Håper du har det bra skårpan! :kyss2:

:fnise: Skårpan?

Jeg har det fint. Lang, slitsom og følelsesmessig tung dag på jobb i dag, men nå sitter jeg godt i sofaen foran tv-en og slapper av :)

Har du det fint? Og hatt en bra ferie?

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Skårpan :fnise:

Deilig og slappe av når man har hatt en slitsom og tung dag :) Håper det gjorde susen :Nikke:

Jeg har det veldig fint og det var godt med ferie!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...