Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, jeg elsker å komme inn på KG og se at det er masse nye innlegg i dagboka mi! :biggrin: Så gøy å lese hva dere har svart -- koselig at dere tok dere tid til det da :)

missLady: Spørsmålene ligger i et innlegg på side 25! ;)

Filmene jeg kjøpte var: Alfie, Bridget Jones' dagbok, Notting Hill, Where the truth lies, Donnie Darko, og One night at McCool's. Den du sa jeg burde se har jeg faktisk akkurat sett! :) Den var veldig søt og trist.

En film jeg mener dere alle bør se (som jeg har sett minst ti ganger ;)) er Something's gotta give. Med Diane Keaton, Jack Nicholson og Keanu Reeves. ELSKER den!! Kan se den om og om igjen! :) Det gjelder Love Actually og, den har jeg sett så mange ganger at jeg har laget en regel for meg selv: Ikke lov å se den annet enn når det er jul! :nei: hehe.

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanke vi få svare på noe mer da Scorpio??

:fnise: Jeg liker sånne utfyllingsgreier jeg!!

:kyss2: Ha en herlig søndag søting!

:fnise: Hihi, skal tenke ut noe! ;)

Ha en super søndag selv! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg. :dry: Er det noen som har noen bra forslag til internettsider man bør sjekke ut når man kjeder seg??

Jeg har hatt en deilig, koselig og avslappende helg. Fredag var jeg hos en venninne som hadde lagd masse digg mat til oss, og lørdag var jeg hos en kamerat som jeg btw knuste i Tekken.. :rolleyes: Han har en kjempesøt liten valp som jeg tror er litt sjenert ovenfor meg. Haha! Søt.

Og etter request fra Reka, har jeg en til oppgave til dere:

Skriv 3 positive ting om deg selv! Det kan være egenskaper du er stolt av, utseende-relatert, you name it.. Jeg syns folk må bli litt mer glad i seg selv, basta!

Gleder meg til å lese hva dere svarer! :hallo:

Puss,

~ skorpio :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. jeg syns selv at jeg er ganske søt. utseendemessig og innseendesmessig :ler: søt som i at jeg er snill og omtenksom.

2. jeg er veldig teknisk av meg

3. jeg er ærlig og lojal, og syns derfor jeg er en god venn og kjæreste.

Jeg har mer spørsmål!

1. Hva er drømmejobben din? Markedssjef i Schibsted Media :fnise: eller redaktør i Elle/Costume osv.

2. Hva er drømmereisemålet ditt? Å reise jorden rundt!

3. Hva er din beste side? Hvis jeg først har begynt å bry meg om noen, vil jeg gjøre alt for dem.

4. Hva er din dårligste side? Veldig sjalu. Har sydlandsk temperament :ler:

5. Sosialist eller kapitalist? Kapitalist

6. A eller B menneske? B!!!

7. Favoritt mat? Italiensk (for øyeblikket)

8. Favoritt drikke? :vin:, fortrinnsvis rød

9. Favoritt tv-show? aah! mange! Gossip Girl, Grey's, House, OTH, OC ++

10. Hvor ser du deg selv om 10 år? Forhåpentligvis har jeg master i Internasjonal markedsføring og jobber i en jobb jeg trives i. Fortsatt nær kontakt med familien og de vennene jeg har nå. Håper også jeg har etablert meg med min kjære, vi har en søt liten bichon havanais og en stabil økonomi.

så nå gleder jeg meg også til å se hva folk svarer! :hoppe:

*boka til skorpio har blitt STEDET å henge!*

:nigo:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hva er drømmejobben din? Jobb der jeg kan reise MASSE!!!

2. Hva er drømmereisemålet ditt? Det er masse det, australia, kina, usa, fiji, japan, afrika osv osv.. Vil reise overalt!

3. Hva er din beste side? Enig med dere over, blir jeg først glad i noen, klarer jeg ikke bare gi slipp! Gir alt er der uansett!

4. Hva er din dårligste side? Blir fort irritert, noe folk gjør meg bevist da de synes jeg er arti og søt når jeg er irritert! Hørt på maken sir jeg bare :ler:

5. Sosialist eller kapitalist? Kapitalist!!!!

6. A eller B menneske? Er nok B ja..

7. Favoritt mat? Alt mamma lager :ler:

8. Favoritt drikke? Cola! Men drikker minimalt av det!

9. Favoritt tv-show?Gilmore Girls, ingen slår den serien!

10. Hvor ser du deg selv om 10 år? Har drømmejobben, gift med 2 barn og kjører en SLK..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey, LekeHusmor! Dine spørsmål kan du ta i din egen dagbok! :angry: Du var flink som svarte på mitt da! :kyss: Og du og missLady! Er ikke alle som klarer å skryte av seg selv, men det er viktig å gjøre det! :Nikke: Hehe, så gi dere selv en klapp på skulderen og gjør som Oprah og si til dere selv i speilet: "Hello sunshine, how you doin?" Haha :fnise:

Åhhhh, jeg lager en drittfet danseCD nå..JEG VIL DANSE!!

Til helga blir det fyll og fanteri!! :skaal:

Også legger jeg ved et bilde av Chris Brown, bare fordi han er så jævlig deilig..

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeey, LekeHusmor! Dine spørsmål kan du ta i din egen dagbok! :angry:

Unnskyld! Sånn seriøst, det var ikke meningen. tenkte det bare var gøy siden alle var i gang med å svare og du skrev at du syns det var så koselig å komme inn i boken din og se at mange hadde skrevet ogsånn.. men skal holde spørsmålene i min egen bok fremover nå :sjenert: sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld! Sånn seriøst, det var ikke meningen. tenkte det bare var gøy siden alle var i gang med å svare og du skrev at du syns det var så koselig å komme inn i boken din og se at mange hadde skrevet ogsånn.. men skal holde spørsmålene i min egen bok fremover nå :sjenert: sorry!

Nei, søøøøøøtaaaa!!! :hjerte: Det var egentlig litt tull! Du mente jo ikke noe vondt med det, jeg syns bare det var litt gøy jeg! Folkens, bare fortsett og svar på LekeHusmor sine spørsmål -- bare svar på mine og :fnise::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, søøøøøøtaaaa!!! :hjerte: Det var egentlig litt tull! Du mente jo ikke noe vondt med det, jeg syns bare det var litt gøy jeg! Folkens, bare fortsett og svar på LekeHusmor sine spørsmål -- bare svar på mine og :fnise::)

sikker? for det var ikke meningen å ta over boken din! :flau:

men du må svare på spørsmålene du og da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikker? for det var ikke meningen å ta over boken din! :flau:

men du må svare på spørsmålene du og da :nigo:

Hehe, det går fint :kyss2: Jeg skal svare på de i kveld, akkurat nå skal jeg ut og handle litt mat -- og jeg må sette meg skikkelig ned og tenke for å svare på disse dype spørsmålene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 Positive ting om Reka

- Snill

- Fine pupper

- God humør

:tunge1:

1. Hva er drømmejobben din? Skuespiller

2. Hva er drømmereisemålet ditt? Sør Afrika

3. Hva er din beste side? Er villig til å gjøre (som lekehusmor, ansjoni og miss lady) alt for de jeg er glad i.

4. Hva er din dårligste side? Litt kort lunte :fnise:

5. Sosialist eller kapitalist? Kapitalist

6. A eller B menneske? B, B og atter B!

7. Favoritt mat? Italiensk pasta! :sikle:

8. Favoritt drikke? Vann faktisk!

9. Favoritt tv-show? Kan jeg bare velge 1?! (Friends, home and away, one tree hill, frustrerte fruer, satc.. det var de jeg kom på :fnise: )

10. Hvor ser du deg selv om 10 år? Gift, 1 eller 2 barn, jobber enten som sosionom eller en videreutdannelse innenfor sykepleie, 1 katt, et koselig hjem med rom for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hva er drømmejobben din? Skuespiller eller journalist i blad.

2. Hva er drømmereisemålet ditt? Åh, det vet jeg ikke helt -- vil reise så mange steder!

3. Hva er din beste side? Trygg på meg selv, oppriktig, ærlig og til å stole på. (med hilsen fra mamma :nigo: )

4. Hva er din dårligste side? Når jeg har bestemt meg for en ting hører jeg ikke på noen. Dette kan jo være både en god og dårlig side, men jeg vet om folk som har irritert seg over dette. Eksempel: neseoperasjonen.

5. Sosialist eller kapitalist? Sosialist!

6. A eller B menneske? Blir mer og mer A-menneske...elsker å stå opp tidlig :)

7. Favoritt mat? Åh, det er jo så mye godt! Italiensk, indisk, texmex, gresk.....+++ (Skorpio + mat = :hjerte: )

8. Favoritt drikke? Vann!

9. Favoritt tv-show? Friends, Kongen av Queens, Brothers & Sisters, Sex & Singelliv +++ (Jeg elsker å se på TV :hjerte: )

10. Hvor ser du deg selv om 10 år? Lever kun i nåtid, så sånt svarer jeg aldri på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal svare på de spørsmålene en gang Skorpa (digger det navnet :fnise: ), bare ikke akkurat i disse dager... Positive ting ved meg selv er litt vanskelig å oppdage just nu... Ai kåmm bækk strånger!

*kos*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serentiy da.. du er en god kjæreste, en ærlig person, du virker lojal og du er absolutt en veldig søt jente! :)

det er rart å tenke på at vi er i samme by :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...