Gå til innhold

skorpios regnbue

Gjest skorpio

Anbefalte innlegg

Jeg liker at du pynter skriften din jeg! :hoppe:

Det var egentlig alt jeg hadde på hjertet.

Bortsett fra at jeg trenger å rote med noen!!

ehm.. :sjenert: anyways! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skorpio, det at du pønter skrifta di er jo bare helskjønt :D hihi..

og ansjoni, vanskelig å forklare, men XD kan til en viss grad sammenlignes med :hoho: på en måte da..

og lol @ kg-tøs XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den her smileyen har jeg aldri skjønt :sjenert:

xD

Hva betyr det :klø: Føler meg skikkelig gammal og utgått på dato nå altså :fnise:

Hvis du lener hodet ditt mot venstre så er det lettere å skjønne det. Det er en smiley som ler så øynene lukkes.

Hvor gammel er du egentlig? Altså..bare sånn, while we're on it! :fnise:

Skorpio, det at du pønter skrifta di er jo bare helskjønt :D hihi..

Ja, jeg er jo litt skjønn da! :sjenert: Haha! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lener hodet ditt mot venstre så er det lettere å skjønne det. Det er en smiley som ler så øynene lukkes.

Hvor gammel er du egentlig? Altså..bare sånn, while we're on it! :fnise:

:jolie: Har ikke skjønt den jeg heller. Tydeligvis ikke for oss som nærmer oss 30...

Og jeg så en militærgutt her om dagen, han var så søt - også så ung! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prrrf, dere er bare ikke nerdete nok, evt. fjortis nok ;) Jeg er bare året yngre enn Ansjoni og jeg kjenner da utmerket godt til XD, tror jeg havner mer i kategorien nerd enn fjortis... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Hehe, den XD skjønner jeg nå hva betyr, men jeg ser det ikke, uansett hvor mye jeg ser på den, så ser det ikke ut som en smiley som flirer.. Ser mer ut som en død smiley for meg :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillesky: Hehe, og jeg som har tenkt at 'nå er vi store altså! Folk drar av gårde til militæret liksom!' :fnise:

Enigma: Jeg er så nysgjerrig på hvor gamle dere er! :sur:

missLady: Ser du det ikke? Så rart.. :klø: Det er det jeg ser med en gang, uansett hvilken vinkel hodet mitt er i :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skorpio :(

Pusen min har antakelig brukket foten sin, jeg har vondt i brystet hver gang jeg ler/nyser/hoster/beveger meg og får jeg bronkitt/lungebetennelse dreper jeg noen :frustrert: Orker ikke dra med pusen til dyrlegen, selv om jeg burde *dårlig samvittighet* J må komme fra skolen, og han er ikke hjemme før halv 4... I'm evil :(

Han spiser, går på do, humper rundt på 3 ben, men merker jo at han ikke har det godt. Biter og piper hvis vi rører benet hans... Han kom hjem igår kveld etter å ha vært borte et døgn, noe som ikke er likt han (han er en mammadalt). Ellers maler han når jeg koser med han ;) Og han hopper jo opp i vinuskarmer osv, selv om han får vondt... Håper ikke det blir dyrt hos dyrlegen, har jo ikke jobb :grine:

Drittdag! :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillesky: Hehe, og jeg som har tenkt at 'nå er vi store altså! Folk drar av gårde til militæret liksom!' :fnise:

Enigma: Jeg er så nysgjerrig på hvor gamle dere er! :sur:

missLady: Ser du det ikke? Så rart.. :klø: Det er det jeg ser med en gang, uansett hvilken vinkel hodet mitt er i :gjeiper:

Det står i begynnelsen av dagboka mi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Siden du er så nyskjerrig hvor gamle vi er på KG. Om du ikke vet min alder så er jeg snart 21! :) Og hvor gammel er så du? Lurer alltid på det samme jeg, umulig å si utifra noen ting noen skriver! Utenom di som skriver de er gift på 20 året, 100barn osv:p :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serenity: Lille søte deg da :troest: Skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem, men jeg kjenner deg ikke, pluss at du bor i Bergen som jeg har forstått det. Så jeg sender en over KG: :hug: Men du, nå er klokka snart halv fire, og da syns jeg J skal skynde seg til dyrlegen med pusen deres. Får helt vondt inni meg når dyr ikke har det godt. Du er syk, og må bare ligge i senga og bli frisk igjen. Vært hos legen da? Og jeg mener det: drikk varm melk med honning!! Ingenting er bedre mot vond hals enn det + at det smaker godt! :hjerte:

Enigma: DOH! :klaske: så det nå ;)

missLady: Hehehe :ler: ,ikke sant! Oki, jeg blir 19 snart jeg da. :)

----------------

Sjekk ut disse to låtene:

Chris Brown

Seriøøse rykk i dansefoten..!!!

Edit: Serenity, kanskje det blir bilde ;)

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også for bilde av den nye nesen din!! Er du fornøyd selv? Eller har du i det heletatt sett den selv enda?? :)

Får sett den i morgen!!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
Får sett den i morgen!!! :bond:

Oh blir nok bra! Btw, jeg er nyskjerrig til tusen, og jeg skal ikke drepe deg om du ikke vil svare, men hvor i landet bor du? :P

Liker å vite ca alder på folk og hvor sånn ca de bor i dette landet vårt..hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...