Gjest Reka Skrevet 6. september 2008 #441 Del Skrevet 6. september 2008 JEG VET DET!! og det er HELT riktig valg!! Ha en herlig kveld scorpio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. september 2008 #442 Del Skrevet 6. september 2008 JEG VET DET!! og det er HELT riktig valg!! Ha en herlig kveld scorpio! Jaaa, ikke sant!! Digger de to sammen! Ha en herlig kveld sjæl, Reka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 6. september 2008 #443 Del Skrevet 6. september 2008 Velger? JAAA SI DET!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. september 2008 #444 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Velger? JAAA SI DET!!!! Trykk her, så ser du! Endret 6. september 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. september 2008 #445 Del Skrevet 6. september 2008 Du burde lese Gulldronning, perledronnning! Jeg er ikke ferdig med boka, men den blir bare mer og mer spennende, sånn at den er vanskelig å legge fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. september 2008 #446 Del Skrevet 6. september 2008 Du burde lese Gulldronning, perledronnning! Jeg er ikke ferdig med boka, men den blir bare mer og mer spennende, sånn at den er vanskelig å legge fra seg. Oh, okey! Tusen takk! Elsker å lese, så jeg blir kjempeglad for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. september 2008 #447 Del Skrevet 6. september 2008 har ikke lagt merke til sitatet i signaturen din før i stad, men det er utrolig bra! Sånn burde jeg begynne å tenke også Håper du har en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 6. september 2008 #448 Del Skrevet 6. september 2008 har ikke lagt merke til sitatet i signaturen din før i stad, men det er utrolig bra! Sånn burde jeg begynne å tenke også Håper du har en fin lørdag Ja, er det ikke?? Kom på det selv. Tror det er veldig viktig å tenke sånn, så det syns jeg absolutt du skal gjøre! Har en kjedelig lørdag i kveld pga. dette nesehælvete, men sånn er det! Håper din har vært fin da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 6. september 2008 #449 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Trykk her, så ser du! Så bra!!!! Endret 6. september 2008 av missLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. september 2008 #450 Del Skrevet 7. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2008 #451 Del Skrevet 7. september 2008 Okei, jeg trenger råd. Dere husker Army-boy? Husker ikke om jeg fortalte det, men lørdagskvelden, dagen etter at vi hadde sex, sendte vi en del meldinger fram og tilbake om å møtes osv. Og da jeg sto og venta på nattbuss ringte han og ville at vi skulle møtes da, og han syns jeg var teit som skulle dra hjem og sånn. Selv om han selv var på vei hjem, og ingen vi kjente skulle ha nach. Høres litt ut som det han hadde i tankene var et nytt forsøk etter vårt tragiske lille forsøk på sex? Og på tirsdag tror jeg det var, sendte jeg han mld hvor jeg tror jeg skrev nøyaktig: "Hellu, hvordan går det? Hadde du det gøy på lørdag?" Ikke noe mer, ganske avslappa melding syns jeg da, men jeg fikk aldri svar... Kan dere utenforstående svare meg på hvorfor dere tror han ikke svarte. Jeg har absolutt ingen planer om å kaste meg over han igjen (har dermed sagt ikke noe i mot hvis vi skulle hooka opp en gang til), men syntes det var veldig koselig å være med de gamle kompisene mine igjen, så jeg har veldig lyst til å fortsette å holde kontakten med han da! Gleder meg til å lese hva dere tror og tenker om det her. På forhånd takk Ellers håper dere har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 7. september 2008 #452 Del Skrevet 7. september 2008 Hej Skorpio lille armyboi armyboi.. tjatja.. vanskelig å si ass, er jo litt weird at han ikke svarte på mld da, men kanskej han er litt usikker på sine egne følelser og ikke vil involvere deg for mye, samtidig som han så gjerne vil.. på en måte om du skjønner :gjeiper: Typisk er jo om han er usikker, og livredd for at du er hodestups forelsket, derfor trekker han den "logiske" slutningen at han ikke skal svare på mld, fordi da kanskje du ikke liker han liker godt lenger.. elns, ikke vet jeg, gutter er jo oxo individer, så vanskelig å si, han kan jo ha ikke hatt strøm på mobilen å sånn å da han ikke svarte, kan jo være alt mulig.. foreslår at du bare chiller max, oppfører deg son en venn, later som sexen aldri skjedde og ser hva som skjer med tiden! Håper ikke jeg høres streng ut nå Stor klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2008 #453 Del Skrevet 7. september 2008 Du hørtes absolutt ikke for streng ut, og jeg håper jeg ikke gjør det sammen nå; for akkurat det der strøm på mobilen, penger på kortet greiene tror jeg ikke noe på, og kommer aldri til å gjøre. For det første så er det i begynnelsen av en måned, ingen bruker opp mobilregninga si så fort, og med tanke på at det er fem dager siden jeg sendte mld skulle en jo tro at han hadde fått batteri på den igjen. Kan hende han tror at jeg nå er forelska i han ja, sånn som mange jenter blir etter sex, men halloo, hvordan skal jeg isåfall finne ut om det er det som er problemet da? Vræl, gutter er så vanskelige å forstå seg på. Jeg skulle ønske jeg kunne vært gutt for en dag ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 7. september 2008 #454 Del Skrevet 7. september 2008 Må nok si meg tilbøyelig til å være enig med Envy her, gutter har det med å trekke seg litt unna når ting begynner å bli litt alvorlige...men du er vel uansett ikke superinteresert, eller? Men kjempeleit hvis det skal gå ut over vennskapet deres, da. Og det er jo ikke lett å finne ut hva status er når du ikke får noe kontakt med ham :klø: Håper dere finner ut av det iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2008 #455 Del Skrevet 7. september 2008 Uff, nå følte jeg med plutselig veldig grinete og fjortis.. Men jeg bare er så lei av at sånne ting alltid skjer!!! Kan ikke ting bare for en gangs skyld gå greit da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. september 2008 #456 Del Skrevet 7. september 2008 Bare ikke send en melding og si: Jeg er ikke forelsket i deg altså. Neida, men det er kjedelig når det blir sånn, men kan jo hende mobilen hans er ødelagt eller noe da.. :klø: Gi det litt tid og vips så kan det hende dere sitter og kliner i en stol eller prater på kafe! Søndags til deg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2008 #457 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Bare ikke send en melding og si: Jeg er ikke forelsket i deg altså. Neida, men det er kjedelig når det blir sånn, men kan jo hende mobilen hans er ødelagt eller noe da.. :klø: Gi det litt tid og vips så kan det hende dere sitter og kliner i en stol eller prater på kafe! Søndags til deg snuppa! Det hadde vært jævlig fett ass, men trooor jeg dropper det ja!! Ja.. jeg har jo hørt at gutter ikke er noen særlig kompliserte skapninger, så kanskje jeg bare skal go with the flow som LekeHusmor har lært meg ( ), og se Skal ut og feire min nye nese ( ) til helgen, så kanskje vi møtes da, hvis ikke skal jeg love meg selv og bare goooooo with the flooooow...... Det skal jeg forsåvidt hvis vi møtes og.. Gooooo with the floooow Gooooo with the floooow Hihi! Takk for svar snuppis! Endret 7. september 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. september 2008 #458 Del Skrevet 7. september 2008 Det hadde vært jævlig fett ass, men trooor jeg dropper det ja!! Ja.. jeg har jo hørt at gutter ikke er noen særlig kompliserte skapninger, så kanskje jeg bare skal go with the flow som LekeHusmor har lært meg ( ), og se Skal ut og feire min nye nese ( ) til helgen, så kanskje vi møtes da, hvis ikke skal jeg love meg selv og bare goooooo with the flooooow...... Det skal jeg forsåvidt hvis vi møtes og.. Gooooo with the floooow Gooooo with the floooow Hihi! Takk for svar snuppis! Jeg ville også droppet det Ja, go with the flow Hva driver du med da? Jeg kjeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. september 2008 #459 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er febersyk, men jeg bare må svare Me luv Skorpio Er ikke armyboy in the army? Tror du ikke armyboy er på øvelse av et eller annet slag? Hvis ikke, well, screw him (ooops, you already did ) Du har fått en ny og mer snasen nese, og gutter er til for å brukes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 7. september 2008 #460 Del Skrevet 7. september 2008 Sorry sent svar Reka! Så en film på FEM, og nå har jeg ikke lange tida før jeg skal se en ny film P.S. I love you. Ååå, Serenity!! Me love you loong time ( sett 40 year old virgin??) Joda, han er i armyen, men det er ikke langt unna så han er hjemme hver helg. Kan jo hende det har vært no øvelsegreier nå, det veit jeg ikke -- kan ingenting om armyen jeg.. Men jeg tenker ikke så mye på det lenger, jeg har bare ikke lyst å miste kontakten med han igjen. Hahaha, du er så morsom! Jess, jeg skal på byen i helga hvis jeg er blåmerke-fri og blodskutte-øyne-fri! (Jeg er så glad i å pynte skriften min jeg..irriterer det dere?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå