Strawberrygirl Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Jeg bor i ett borettslag og har endelig tatt meg råd til å kjøpe bil. I borettslaget jeg bor i er det en parkering i garasje, samt en del parkeringsplasser ute. Jeg regnet med at det koster å stå der, men synes prisene var litt i dyreste laget når man til tross bor der? For å stå i garasjen koster det 500kr i mnd, og ute koster det 200kr i mnd. Er nysgjerrig på hva du betaler for parkering i ditt borettslag? og er det ute eller inne? Kan nevne at jeg bor i Trondheim....
Titta Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Jeg betaler ca 130,- måneden for leie av garasjeplass. Ute kan jeg stå gratis. Bor i borettslag i Bergen.
Gjest Pupsilure Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 (endret) Vi har en parkeringsplass selv, og leier en av en annen beboer for 200 i mnd. Ute er det massevis av gratisparkeringsplasser. Har ei venninne nærmere sentrum som betaler 900 i mnd. Bor i Oslo. edit: glemte å si at den vi leier og den vi eier er i parkeringshus. Endret 30. april 2008 av Pupsilure
Strawberrygirl Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 Vi har en parkeringsplass selv, og leier en av en annen beboer for 200 i mnd. Ute er det massevis av gratisparkeringsplasser. Har ei venninne nærmere sentrum som betaler 900 i mnd. Bor i Oslo. edit: glemte å si at den vi leier og den vi eier er i parkeringshus. !!!! DA syns jeg de i mitt borettslag tar litt VEL mye!
Solknapp Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Vi betaler også 900,- pr måned. Dette er fast plass i oppvarmet og overvåket (med vakter) parkeringshus, 10 m fra der vi bor. Ikke langt fra Oslo sentrum.
Sol79 Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 På Carl Berner betalte vi 600 kr for utendørs parkeringsplass, på Grefsen betaler vi kr 375 for en garasjeplass. (Alt for billig i forhold til markedet!)
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Der jeg står nå (500 meter borti gata) koster det ingeting i heletatt, men så er det heller ikke tilknyttet borettslaget. De har en garasje, men det er ikke nok parkeringsplasser og det koster 1000 kr i mnd og parkere der. Det hadde omtrent blitt billigere for meg å parkere på parkeringsplassen rett ved siden av meg. Det er også 4 plasser som ikke tilhører noen ved siden av nabo bygget så er det plass der så parkerer jeg der.
Gjest Pet Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 360 kr i måneden for garasjeplass, gratis gateparkering. Bor i Oslo.
Pasha Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 0 kr. Her jeg bor nå har jeg 1plass med motorvarmer, og der jeg bor snart har jeg egen garasje + masse plasser ute.
Gir Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 30 kr mnd for p-plass ute med motorvarmer, 100kr mnd for garasjeplass. Trondheim.
Midna Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 Vi betaer ingenting for å stå ute. Skulle vi stått i garasje hadde det kostet 50 kr i måneden. Men så bor vi litt utenfor by da, så kan kanskje ikke smmenliknes.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 Har fast garasjeplass som følger leiligheten, samt stor gratis gjesteparkering utenfor. I tillegg 4 gratis gjesteparkeringsplasser i garasjen. Bor ca 5 minutter utenfor Kristiansand sentrum. Synes det er helt naturlig at garasjeplass fulgte med leiligheten uten ekstra kostnad. Men ser nå at jeg kanskje er ekstra heldig? Trives i alle fall skikkelig godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå