Gå til innhold

Hvor mye betaler du for å parkere i mnd?


Strawberrygirl

Anbefalte innlegg

Jeg bor i ett borettslag og har endelig tatt meg råd til å kjøpe bil. :)

I borettslaget jeg bor i er det en parkering i garasje, samt en del parkeringsplasser ute.

Jeg regnet med at det koster å stå der, men synes prisene var litt i dyreste laget når man til tross bor der?

For å stå i garasjen koster det 500kr i mnd, og ute koster det 200kr i mnd.

Er nysgjerrig på hva du betaler for parkering i ditt borettslag? og er det ute eller inne?

Kan nevne at jeg bor i Trondheim....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betaler ca 130,- måneden for leie av garasjeplass. Ute kan jeg stå gratis. Bor i borettslag i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Vi har en parkeringsplass selv, og leier en av en annen beboer for 200 i mnd. Ute er det massevis av gratisparkeringsplasser. Har ei venninne nærmere sentrum som betaler 900 i mnd. Bor i Oslo.

edit: glemte å si at den vi leier og den vi eier er i parkeringshus.

Endret av Pupsilure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en parkeringsplass selv, og leier en av en annen beboer for 200 i mnd. Ute er det massevis av gratisparkeringsplasser. Har ei venninne nærmere sentrum som betaler 900 i mnd. Bor i Oslo.

edit: glemte å si at den vi leier og den vi eier er i parkeringshus.

!!!! DA syns jeg de i mitt borettslag tar litt VEL mye! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler også 900,- pr måned. Dette er fast plass i oppvarmet og overvåket (med vakter) parkeringshus, 10 m fra der vi bor. Ikke langt fra Oslo sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Carl Berner betalte vi 600 kr for utendørs parkeringsplass, på Grefsen betaler vi kr 375 for en garasjeplass. (Alt for billig i forhold til markedet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der jeg står nå (500 meter borti gata) koster det ingeting i heletatt, men så er det heller ikke tilknyttet borettslaget. De har en garasje, men det er ikke nok parkeringsplasser og det koster 1000 kr i mnd og parkere der. Det hadde omtrent blitt billigere for meg å parkere på parkeringsplassen rett ved siden av meg.

Det er også 4 plasser som ikke tilhører noen ved siden av nabo bygget så er det plass der så parkerer jeg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 kr. Her jeg bor nå har jeg 1plass med motorvarmer, og der jeg bor snart har jeg egen garasje + masse plasser ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaer ingenting for å stå ute. Skulle vi stått i garasje hadde det kostet 50 kr i måneden. Men så bor vi litt utenfor by da, så kan kanskje ikke smmenliknes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har fast garasjeplass som følger leiligheten, samt stor gratis gjesteparkering utenfor. I tillegg 4 gratis gjesteparkeringsplasser i garasjen. Bor ca 5 minutter utenfor Kristiansand sentrum.

Synes det er helt naturlig at garasjeplass fulgte med leiligheten uten ekstra kostnad. Men ser nå at jeg kanskje er ekstra heldig? Trives i alle fall skikkelig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...