Gå til innhold

Supercrush på kollega


Gjest Kjempeflau bruker, gjest nå...

Anbefalte innlegg

Gjest Kjempeflau bruker, gjest nå...

Når jeg sitter her og skal skrive, så regner jeg med at det dere svarer er det jeg tror jeg vet at jeg burde selv, men dog, hjelper å skrive litt...

Først av alt kan jeg begynne med å si at jeg er voksen, over tredve...

(regner med at jeg kommer til å høres ut som en dårlig fjortis utover i innlegget...)

For et par måneder siden begynte jeg i ny jobb, og ble veldig snart sjarmert av kollega på naborommet. Han kommer gjerne innom her med en kopp kaffe til meg om morgenen og kjaser, vi ler masse og har temmelig lik humor.

Han mailer meg morsomme linker til ting han vet jeg liker, jeg sms'et ham da han var sjuk, og han svarer og er oppmerksom, han har lest hele bloggen min, og kommentert hva jeg skriver, han er stadig innom og veileder og hjelper meg med greier jeg syns er vanskelige... Han er svært tydelig på at han er singel...

I går kræsja vi på et hjørne og begge ble kjemperøde, fnisete og han mente at hjertet hans stoppa et øyeblikk, og at han ikke huska sist han hadde blitt så varm så fort, også strøk han litt på meg :sjenert:

ARHG! Er han bare hyggelig? Hva skal jeg gjøre??? Ikke si spør ham ut på en kaffe, for det tør jeg faen ikke, jeg får jo pustebesvær og hjerteflimmer bare jeg lukter at han er på jobb.

Jeg må finne en lur plan slik at han bare må bli forelska i meg...

Eller er det rett og slett bisniss og plæsjure man ikke blander her?

Eller eller eller, SI AT HAN LIKER MEG!

Faen!

Hilsen superflau bruker redusert til fjortis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær så tilgjengelig som overhode mulig og hint om at du er ledig, vil ut med ham osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Nå holdt han på å halshugge og stikke øynene ut på en kollega fordi han snakket med og så på meg, mens han gikk gjennom en dør med en åpen laptop... Hun hylte og ramlet i gulvet. Mens onde meg holdt på å le meg i hjel, og spurte om han trengte hjertemassasje...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Så hyggelig da! Høres ut som om han virkelig liker deg hvertfall ;)

:danser:

Men siden du er over 30, så trenger jeg vel ikke minne deg på om å tenke deg om.. Det er ikke like gøy å jobbe sammen med kjæresten, både når man er i et forhold eller om det blir slutt...

På den andre siden, mange par jobber sammen i åresvis!

Utenom det, så er jeg en håpløs romantiker og har troen på at alt ender bra.... Nyt forelskelsen og den deilige følelsen!!

...men det kan kanskje være lurt å sjekke ut hvordan andre ansatte ser på dette...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen, Fisk... Jeg mistenker at det muligens er derfor man holder litt igjen, for å være helt ærlig.

Nå skal det sies at det er nærmere 300 ansatte, vi jobber ikke i samme avdeling og jeg er foreløbig bare vikar, og har derfor tenkt at ikke så ille.

Jeg ser også at han er meget sympatisk, hyggelig, populær og godt likt her, og det syns jeg er så fint. Han er et sånt menneske man ser hjertet på først.

Fant ikke ut før i går at han har JÆVLIG fin rumpe også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Amen, Fisk... Jeg mistenker at det muligens er derfor man holder litt igjen, for å være helt ærlig.

Nå skal det sies at det er nærmere 300 ansatte, vi jobber ikke i samme avdeling og jeg er foreløbig bare vikar, og har derfor tenkt at ikke så ille.

Jeg ser også at han er meget sympatisk, hyggelig, populær og godt likt her, og det syns jeg er så fint. Han er et sånt menneske man ser hjertet på først.

Fant ikke ut før i går at han har JÆVLIG fin rumpe også :sjenert:

Ah, du er bare vikar!!

KJØR PÅ!!!!!

Kanskje han er den mannen som du skal dele livet med? Man vet aldri! Dessuten, man angrer vel oftere på det man IKKE gjorde enn det man gjorde??

(Jeg har levd etter det, men regelen funker ikke alltid da..... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, men så er det slik at de er veldig fornøyde med meg, og jeg ganske sikkert blir tilbudt en fast, meget lukrativ stilling...

Uansett, du er søt Fisken, ble litt glad inni meg av å lese din entusiastiske leveregel. SØTA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare skrive en lapp og invitere han ut på lunsj og kaffe... hvis du ikke tør å si det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke bare skrive en lapp og invitere han ut på lunsj og kaffe... hvis du ikke tør å si det selv

Det er svaret jeg er redd for, ikke å stille spørsmålet, de fant jeg ut nå, når du sa det, Lolita....

Og i tillegg er jeg redd for å være for frampå, og at det skal virke avtennende...

Vil liksom at han skal se lyset og spørre meg ut, bli jaktet litt på, ikke jakte selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

etter hva du skriver og forteller, synes jeg det høres ut som han liker deg også.

Men det er vel egentlig greit å bruke litt tid på ting, nettop siden dere jobber sammen og du vel håper på å bli tilbudt fast jobb der etterhvert?

Jeg tror det går an å jobbe sammen og være sammen, men jeg tror det kan være vanskelig dersom det blir slutt, og likevel skulle være kollegaer. Og dersom en av dere ikke liker jobben så veldig, kan det fort bli litt gæærnt da og (snakker av erfaring ja...)

Jeg vil ihvertfall tipse om å fortsette kommunikasjonen dere har nå, vis ham at du liker ham, kom gjerne med små hint om ting du evt mener hadde vært artig å gjøre sammen med ham, halveis på fleip. ;)

Du sier han er veldig tydelig på at han er singel, er du det også?

Vis ham at du er interessert, også gi det litt tid. Om det etterhvert virker greit å kanskje møtes litt utenfor jobb også, så finn på noe moro du kan spør om han vil være med på.

masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...