Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #41 Skrevet 5. mai 2008 euhm. 3/4 eller 1/4 av alle jenter mellom 16-25år har hatt/ har regelmessig / har prøvd analsex, ifølge norges statestikk byrå. Link?
Gjest Gjest_Hilde_* Skrevet 5. mai 2008 #42 Skrevet 5. mai 2008 *** Fra naturens side ditt, og naturens side datt.. Det er temmelig sikkert at de første menneskene også tok hverandre i rumpa. Jeg er sikker på at det er en grunn til det. Blir litt som med dyra - om det ikke er meningen vi skal spise dem, hvorfor i huleste er de laget av kjøtt?? Da kommer det vel snart noen og spiser deg også da. for du er vel også laget av kjøtt?!
Gutt17 Skrevet 5. mai 2008 #43 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Men jeg skal se om jeg ikke klarer å grave frem noe slikt som dette her igjen ja. Skulle vært interresant å funnet igjen Endret 5. mai 2008 av Kari
Gjest Alabama Skrevet 5. mai 2008 #44 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Ja, den linken er jeg litt nysgjerrig på, det hørtes ganske usannsynlig egentlig!!? Synes det var en stor andel. Endret 5. mai 2008 av Kari
Gjest nobilian Skrevet 5. mai 2008 #45 Skrevet 5. mai 2008 Da kommer det vel snart noen og spiser deg også da. for du er vel også laget av kjøtt?! *** Sikkert, og om vedkommede er sterkere osv. enn meg, er det hans rett. Faktisk mener jeg å ha hørt noe om at mennesker faktisk ble spist før i tida - av sånne rovdyr og sånt. Om man skal klynge seg til "naturens side", så var det vel strengt tatt aldri meningen vi skulle ha likestiling heller. Ikke fra naturens side, liksom.
Gjest Mann 24 Skrevet 5. mai 2008 #47 Skrevet 5. mai 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/06/448509.html - 48 prosent [av nordmenn] oppgir å ha hatt analsex. Kilde: Durex' 2005 Global Sex Survey
Gjest Mann 24 Skrevet 5. mai 2008 #48 Skrevet 5. mai 2008 Ved nærmere ettersyn så ble undersøkelsen gjennomført på Internett, så den er vel ikke helt representativ...
Gjest SnakeOil Skrevet 27. mai 2011 #50 Skrevet 27. mai 2011 Same shit all over again..... Bruk søkefunksjonen da for (&€ - smerte -> singal fra kroppen om at man påfører skade (doh) - lukkemuskelen, en av kroppens sterkeste og mest fleksible muskler. - jenvlig påkjenning på av muskel, fører til at den blir sterkere (muskler, hud og ledd motvirker generelle påkjenninger ved å vokse) - en snittpenis er mindre enn en kraftig kabel - tarmen sprekker ikke av normale peniser og rett utført analsex, ellers hadde folk dødd av hard mage til stadighet - analsex kan føre til irriterte hemorider - røff analsex han føre til rifter/fissurer i analåpning og tarm, som igjen kan føre til sykdom - tarmbakterier kan føre til infeksjoner i vagina og urinblære/rør men det er hverken en selvfølgelighet eller livstruende Normalt? Er det normalt å slå hverandre på rumpa, ikledd nonnekostymer mens man synger den Serbiske nasjonalsangen? Blah
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2011 #51 Skrevet 27. mai 2011 , beklager at jeg sa det da. men sånn biologisk vil jeg tro at vi fikk to hull for å ikke få bakterier fra tarmen opp i sjeden. men naturlig eller ikke gjør hva dere føler er riktig. jeg er ingen ekspert, bare svarte på det jeg tenkte da jeg leset hva ts skrev. Men uansett å dra til månen er kanskje ikke så unaturlig som du tror, vi mennesker er jo utstyrt med en stor hjerne sammenligner vi den med andre dyr.. De har jo analsex i andre kulturer også, og det har blitt bedrevet i mange mange hundre år, kanskje tusenvis av år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå