Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Er det bra å få kjørt seg i ræva?Da kukken normalt sett ikke skal inn der.
Gjest Alabama Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hvem har sagt at den normalt sett ikke skal inn der?
Alice Ayres Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Hvem har sagt at den normalt sett ikke skal inn der?
Gutt17 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Alt som gjør deg mer sikker på hvem du er og hva du liker og hva du vil er bra Så, som sagt i andre tilfeller: Har du lyst, så kjør på"
aline Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 jepp, det er knallbra å bli kjørt i ræva, så lenge man tenner på det og synes det er digg. Om man synes det er vondt og bare gjør det for å tilfredsstille noen andre en seg selv, er det ikke knallbra. Munnen min er ikke skapt for å bli pult den heller, men det er dævven så godt likevel.
Gjest Mirina Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Om det er bra eller ikke er jo veldig individuelt. Jeg er av dem som ikke vil ha noe opp i analen.
Lille-me Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Om det er bra eller ikke er jo veldig individuelt. Jeg er av dem som ikke vil ha noe opp i analen. om det er bra eller ikke? ikke vet jeg. Men en ting er hverfall sikkert, fra naturen sin side fikk vi to hull, et til avføring og et til sex. Jeg er sikker på at det er en grunn til det. 1
mamut75 Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Det er jo en aldri så liten sjanse for at ts etterspør informasjon om det feks kan være anatomisk skadelig , men på dette forumet hvor alle liksom skal være så frigjordte og "ja takk begge deler " måtte jo selvsagt spørsmålet bli tolket dithen at det var i forhold til er dette normalt/unormalt Noen leger mener enda at det kan skade lukkemuskelen , mens andre mener at det ikke er skadelig , så eskpertene strides om dette .
aline Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Noen leger mener enda at det kan skade lukkemuskelen , mens andre mener at det ikke er skadelig , så eskpertene strides om dette . selv om det ble spurt på en tolkbar måte, så tror nok jeg også det var det anatomiske ts lurte på, men nettop pga det du sier her, så er det jo ganske umulig for oss her på kg å svare noe særlig vettugt på akkurat det.
Gjest Alabama Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Hvem har dessuten "bestemt" at rompa ikke er til knulling? Selv om den brukes til å kvitte seg med avføring, så kan den vel ha flere funksjoner!? Skjønner ikke hvorfor det er så digg hvis det ikke er meninga at man skal bruke den til det..
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #11 Skrevet 1. mai 2008 De som mener at man kun har ett hull som det er ment å leke seg med er sikkert sånne som samtidig kun har sex når de skal forplante seg. Det er jo det som er funksjonen nemlig!
Lille-me Skrevet 1. mai 2008 #12 Skrevet 1. mai 2008 De som mener at man kun har ett hull som det er ment å leke seg med er sikkert sånne som samtidig kun har sex når de skal forplante seg. Det er jo det som er funksjonen nemlig! Må bare si meg litt uenig i da egentlig. Om vi hadde sex kun for å forplante oss, hadde vi kanskje ikke hatt noen orgsame. det sies jo at menneske er det eneste dyret som har sex for nytelsen sin skyld. og uansett, så sa ikke jeg at jeg ikke vil ha analsex, jeg sa at jeg tror det er en grunn til at vi har to hull. fordi fugler for eksempel har ett hull til alt, det blir forøvrig kalt kloak for dem som ikke visste det.. ops, vet ikke om jeg fikk fram det jeg ville si men.. jaja, håper dere forstår hav jeg menterø
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Må bare si meg litt uenig i da egentlig. Om vi hadde sex kun for å forplante oss, hadde vi kanskje ikke hatt noen orgsame. det sies jo at menneske er det eneste dyret som har sex for nytelsen sin skyld. og uansett, så sa ikke jeg at jeg ikke vil ha analsex, jeg sa at jeg tror det er en grunn til at vi har to hull. fordi fugler for eksempel har ett hull til alt, det blir forøvrig kalt kloak for dem som ikke visste det.. ops, vet ikke om jeg fikk fram det jeg ville si men.. jaja, håper dere forstår hav jeg menterø Regner med at du ikke har oralsex, da. Siden munnen ikke er laget for å suge pikk, mener jeg.
Lille-me Skrevet 1. mai 2008 #14 Skrevet 1. mai 2008 Regner med at du ikke har oralsex, da. Siden munnen ikke er laget for å suge pikk, mener jeg. spar meg for spydighetene da. jeg har ikke sagt noe om hve jeg ikke gjør og gjør, jeg bare prøvr å si at fra naturen sin side er det en grunn til at vi har to hull. og det har ingen ting med munnen og gjør for å si det sånn.
Gjest Guida Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Må bare si meg litt uenig i da egentlig. Om vi hadde sex kun for å forplante oss, hadde vi kanskje ikke hatt noen orgsame. Orgasmens funksjon er jo nettopp å få oss til å ha sex, slik at arten overlever. Ellers så har i hvert fall delfinene også sex for nytelsens skyld, og sikkert noen andre arter også. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #16 Skrevet 1. mai 2008 Må bare si meg litt uenig i da egentlig. Om vi hadde sex kun for å forplante oss, hadde vi kanskje ikke hatt noen orgsame. det sies jo at menneske er det eneste dyret som har sex for nytelsen sin skyld. og uansett, så sa ikke jeg at jeg ikke vil ha analsex, jeg sa at jeg tror det er en grunn til at vi har to hull. fordi fugler for eksempel har ett hull til alt, det blir forøvrig kalt kloak for dem som ikke visste det.. ops, vet ikke om jeg fikk fram det jeg ville si men.. jaja, håper dere forstår hav jeg menterø Så med andre ord så motsier du deg selv, med tanke på at det finnes mennesker som kan få orgasme via analsex? Takk, det var det jeg ville fram til
Gjest nobilian Skrevet 2. mai 2008 #17 Skrevet 2. mai 2008 (endret) om det er bra eller ikke? ikke vet jeg. Men en ting er hverfall sikkert, fra naturen sin side fikk vi to hull, et til avføring og et til sex. Jeg er sikker på at det er en grunn til det. *** Fra naturens side ditt, og naturens side datt.. Det er temmelig sikkert at de første menneskene også tok hverandre i rumpa. Jeg er sikker på at det er en grunn til det. Blir litt som med dyra - om det ikke er meningen vi skal spise dem, hvorfor i huleste er de laget av kjøtt?? Endret 2. mai 2008 av nobilian
Årets gjøk Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 Blir litt som med dyra - om det ikke er meningen vi skal spise dem, hvorfor i huleste er de laget av kjøtt?? :klø: Der ga du meg jammen noe å tenke på.
Teriyaki Skrevet 2. mai 2008 #19 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Gjør det ikke så ofte. Liker det litt, men for meg er det samtidig ubehagelig, så.. Forresten så synes jeg det er latterlig at noen her kommer med spydigheter og blir kvass bare fordi noen har en annen mening enn dem selv Endret 2. mai 2008 av Teriyaki
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #20 Skrevet 2. mai 2008 Blir litt som med dyra - om det ikke er meningen vi skal spise dem, hvorfor i huleste er de laget av kjøtt?? Og hva er da mennesker laget av? Treplanker? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå