Gjest fan Skrevet 29. april 2008 #1 Del Skrevet 29. april 2008 hva ville dere tatt med og ikke tatt med, om dere skulle deltatt på robinson ekspedisjonen? og hva synes dere er en verdig vinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Del Skrevet 5. juni 2008 Ville tatt med en rottefelle hvis jeg fikk velge en gang til...... Det kryr av dem der nede, og de er jo ikke som andre byrotter. like rene og pene som hvilken som helst annen gnager.... Hva verdig angår....... den som har psyke til å holde ut eventyret til "the bitter end", er verdig vinner uansett........... Mye tøffere enn hva som blir vist.......... 24 timer i døgnet, med 12 av dem i stummende mørke........ HMMMMMMMMMMMMMMM på oppleves.. Deltager 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 6. juni 2008 #3 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg ville tatt med bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutrisse Skrevet 6. juni 2008 #4 Del Skrevet 6. juni 2008 En kortstokk kanskje... Det er veldig vanskelig å velge. Skal man gå for noe nyttig, personlig, noe som kan glede flere? Glad jeg ikke må velge på ordentlig gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 6. juni 2008 #5 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) ..... Endret 21. juni 2009 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 6. juni 2008 #6 Del Skrevet 6. juni 2008 Et balltre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trolletrine Skrevet 8. juni 2008 #7 Del Skrevet 8. juni 2008 En kartong sigaretter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 9. juni 2008 #8 Del Skrevet 9. juni 2008 en luftmadrass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #9 Del Skrevet 11. juni 2008 Dykkemaske med snorkel eller krydder...tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 12. juni 2008 #10 Del Skrevet 12. juni 2008 Dykkemaske med snorkel eller krydder...tror jeg. Her hadde jeg nok definitivt gått for den første varianten. Dykkemaske med krydder kunne kanskje smakt greit når sulten for alvor setter inn, men allikevel...noe spesielt kanskje? *FNIIIIS!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå