Gå til innhold

Forelsket VS betatt


Gjest Gjest_sommerfugl_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sommerfugl_*

Hva e forskjell egentlig?

Jeg tenker på han hele tiden, skikkelig sommerfugl i magen at det gjør vondt av og til............ Jeg har så lyst å bli bedre kjent med han, og har så lyst til å være hans kjæreste :P *knis*........... Vanskelig å la være og tenke på han!!

*urk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som forelskelse.. men vanskelig å si! Jeg visste ikke at jeg var forelsket i han jeg er forelsket i nå før han kysset meg, og det føltes ut som alle de millionene av sommerfugler jeg hadde i magen fløy bananas :rødme:

Uansett er det vel ikke så farlig om du er forelsket eller betatt på et så tidlig stadium? Ta kontakt og initiativ, så blir du bedre kjent med han, og finne rut om det er noe mer der! :)

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva e forskjell egentlig?

Jeg tenker på han hele tiden, skikkelig sommerfugl i magen at det gjør vondt av og til............ Jeg har så lyst å bli bedre kjent med han, og har så lyst til å være hans kjæreste :P *knis*........... Vanskelig å la være og tenke på han!!

*urk*

jeg kjenner til den der. men ting skal desverre ikke være enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjeruber

Det er bedre og vite at du prøvde en og vite at du aldri hadde sjansen fordi du prøvde aldri.Men det i tankene får det meg til og skyve følelsene unna, og gjøre hva jeg vet må til for og oppnå resultater. engasjemang og entusiasme.I din sak kan du ikke tape på og gi lyd fra deg. Alle menn ink meg selv er åpen for og møte nye jenter g inviterer dem gjerne inn i livet.Ha også i bakhodet, at det er altid rikelig med menn, hvis ikke det skjer noe med han,fortset vidre og med tanke på at du har prøvd vil drive deg fremover;)

Kjeruber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...