Gå til innhold

Addendum

@lfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fortalt det til ganske mange allerede. Like greit det når formen er slik den er...

I helga hadde jeg lunch med en gammel venninne jeg ikke har sett på flere år. Koselig og møte igjen gamle kjente når de er på "mine" trakter. Formen var så som så, men sofaen sto der den skulle da jeg kom hjem igjen, så resten av kvelden ble jeg værende der. :)

Den ostekake jeg hadde til dessert var god, men jeg burde nok holdt meg unna.

Har også vært på første svangerskapskontroll hos lege. Fastlegen min er borte i et helt år og det er bare helt fantastisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooo, her var det store nyheter!! Så fantastisk!! :hoppe::klemmer::hoppe:

Skal ikke påstå at jeg misunner deg kvalmen akkurat, håper den slipper taket om ikke lenge. Men det er jo et veldig godt tegn på at dette kommer til å gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Fomle: :hoppe:

Ja, kvalmen er jo et godt tegn. Men man glemmer fort... det var jo sikkert like drygt forrige gang.

Har ennå ikke fått noen tanker om kjønn. Med de andre har jeg vært bombesikker (og hatt rett) ganske tidlig. Nå skifter jeg mening annenhver dag... Tenker at det er jente og grubler på guttenavn...

Er uansett ikke viktig, men jeg må jo tippe noe. Kan ikke helgardere her liksom... :fnise:

I dag har Lillel@m og jeg vært ute og handlet leketelt. Hun har store planer om at vi begge to skal sove i det i natt. Greit at jeg er liten, men 90x90 blir litt i minste laget. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner er gøy. Jeg som ikke har sippa på veldig lenge, kan nå sitte å tørke tårer til Barne-tv. :grine:

Kan heller ikke se Hellstrøm rydder opp eller Sinnasnekkern... :dåne:

Ååå Timmy fikk alleee blomsteneee fra de andre dyreneee... :grine:

Ååå to voksne menn som klemmer, hvorav den ene gråååter... :grine:

Ååå så fint deeee fååår deeeet... :grine:

osv osv...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt slitsomt ja... Er jo ikke sånn til vanlig. Kan til nøds grine til Grey's hvis det er en ekstrem episode.

Dessuten kan jeg ikke grine åpenlyst når L@mmet er i nærheten, da begynner nemlig hun også. :fnise:

I dag har det vært rene sommeren igjen. Veldig varierende høstvær... men godt med :sol: da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Litt lite oppdateringer her i det siste ja... :sjenert:

Kvalmen er borte! :hoppe:

Bekkenet har begynt å streike litt, men mye heller det enn kvalmehelvete...

Magen vokser som bare det. I går var det en dame som mente at jeg ikke kunne ha mer enn to måneder igjen... Takk for den liksom. :fnise:

Er halvveis til 40 i dag og ultralyden forrige uke viste at vi venter ei lita tulle til! :babyjente::hjerter: :rødme: :hoppe:

Morkaka dekker utgangen, men håper den flytter seg slik at jeg slipper keisersnitt. Det har jeg nemlig ikke lyst til...

Så vi får jo en ekstra sniktitt på frøkna i uke 29. Da er det ny ultralyd for å sjekke morkakesituasjonen.

Masse liv i magen og nå som kvalmen er borte, nyter jeg hver eneste dag. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillel@m gleder seg til å bli storesøster. Koser med magen og snakker med babyen. :rødme:

Hun er storfornøyd med at det blir en lillesøster, så satser på at hun blir like fornøyd etter at babyen har kommet ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Lite oppdateringer fra min side, men så er det ikke så fryktelig mye å oppdatere heller. :fnise:

Har akkurat blitt frisk igjen etter og ha vært :forkjola: i hele år. Ungene hadde også en uke hver hvor de var syke. H@nnsauen holdt seg utrolig nok frisk...

Magen vokser og ligger over skjema denne gangen også. Men jeg satser på at det er fordi jeg er så lav. Har jo vært slik de andre gangene også, uten at det har poppet ut noen kjempebaby av den grunn.

Ellers har jeg blitt ordentlig kjerring i det siste... Har strikket mor Signes babyteppe fra nøstebarn og nå har jeg begynt å hekle oldemorruter... Og jeg som bestandig har hatet sånt... :dåne:

Jeg skjønner jo ingenting av oppskrifter og slikt, men heldigvis har man internett!

Nøstebarnteppet var jo bare rettstrikk og skikkelig kjedelig å strikke, men det blir nok deilig til babyen. :rødme:

Og så har vi shoppet bilstol til babyen. Det er faktisk det eneste vi har kjøpt til nå... Gikk over klærne jeg har spart etter Lillel@m og vi trenger faktisk nesten ingenting til å begynne med... Ikke har jeg stresset med å kjøpe noe heller. Er vel sånn med tredjemann. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom det oppdatering ja. :)

Synd at dere har vært syke, men bra at dere er friske igjen nå.

Og det at det er nr 3 gjør vel at man er litt mer avslappet til det aller meste, tipper jeg.

Gøy med strikking og hekling da. Får man se bilde av ferdige prosjekter noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...