Gjest Madre Mia Skrevet 28. april 2008 #1 Del Skrevet 28. april 2008 Dette har jeg lurt på lenge. Straks de er blitt en kjent stjerne og nyhetens interesse begynner å legge seg, dukker de opp med blondt hår. Som feks Margareth Berger fra Idol (hvor er hun blitt av forresten?), Victoria Beckham, Christina Aguilera, Mariah Carey og nå latinodama Shakira, for å nevne noen! Og det finnes flere. Det virker litt desperat.... Akkurat som om " Hvis ingenting annet funker, kan jeg jo bleke håret. Da får jeg ihvertfall sex-appeal om ikke annet." Er vel ikke lenge for Amy Winehouse dukker opp med blond høysåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 28. april 2008 #2 Del Skrevet 28. april 2008 http://www.popcrunch.com/amy-winehouse-blonde-hair/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madre Mia Skrevet 28. april 2008 #3 Del Skrevet 28. april 2008 Djiiiisøs, nei det må være en bløff! Hun var da avbildet i en avis nå i helga da hun ble ført ut av rettsalen etter å ha skallet ned en og slått en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 28. april 2008 #4 Del Skrevet 28. april 2008 Djiiiisøs, nei det må være en bløff! Hun var da avbildet i en avis nå i helga da hun ble ført ut av rettsalen etter å ha skallet ned en og slått en annen. Hun hadde blondt hår et par måneder eller noe tidlig i år, så farget hun det nok fort svart igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MM Skrevet 29. april 2008 #5 Del Skrevet 29. april 2008 Er ikke blondiner deiligst da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. april 2008 #6 Del Skrevet 29. april 2008 Har ikke Shakira hatt blondt hår hele tiden!? :klø: Ellers har jeg ikke tenkt over tendensen, men det er godt mulig at det er som du sier. Av en eller annen merkelig grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 29. april 2008 #7 Del Skrevet 29. april 2008 Mulig. Uten at jeg skjønner hvorfor. Ikke at blondiner ikke er vakre, men det er da like fint med mørkt hår, eller rødt hår for den saks skyld ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #8 Del Skrevet 29. april 2008 Har ikke Shakira hatt blondt hår hele tiden!? :klø: Ellers har jeg ikke tenkt over tendensen, men det er godt mulig at det er som du sier. Av en eller annen merkelig grunn! Hun hadde sin naturlige mørke hårfarge mens hun fremdeles "bare" var latinokjendis i latinolandene og sang på spansk. Da hun skulle erobre resten av verden ble hun blond.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 29. april 2008 #9 Del Skrevet 29. april 2008 Hun hadde sin naturlige mørke hårfarge mens hun fremdeles "bare" var latinokjendis i latinolandene og sang på spansk. Da hun skulle erobre resten av verden ble hun blond.. Ok. Husker jeg så hun sang på spansk i en video, og da hadde blondt hår. Antok at det var fra før hun slo gjennom som engelskspråklig artist, men da tok jeg sikkert feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 29. april 2008 #10 Del Skrevet 29. april 2008 Shakira hadde sånne gylne "highlights" i sitt mørke hår før, men nå er hun jo helt lysegul! Hva med rødhårete Kylie Minogue? Hun ble jaggu blond hun også. Virker som om alle har så lyst å være mest mulig lik Marilyn Monroe, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #11 Del Skrevet 29. april 2008 Det er nok enklere å kle blondt hår, det er "snillere" mot ansiktet. Mørkt hår er litt vanskeligere å kle. Derfor, når man blir litt eldre kan det være penere med blondt hår. (Gjelder self ikke alle, men tror det ligger noe i det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. april 2008 #12 Del Skrevet 30. april 2008 Fordi blondiner er vakrere, smartere, mer glamorøse, sexy'e, morsommere, penere, bedre i senga og i grunnen alt annet enn det alle andre i hele verden er. Som kjent er det hårfargen det kommer an på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madre Mia Skrevet 30. april 2008 #13 Del Skrevet 30. april 2008 Fordi blondiner er vakrere, smartere, mer glamorøse, sexy'e, morsommere, penere, bedre i senga og i grunnen alt annet enn det alle andre i hele verden er. Som kjent er det hårfargen det kommer an på! Det er kanskje det de tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 30. april 2008 #14 Del Skrevet 30. april 2008 De skulle bare visst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 30. april 2008 #15 Del Skrevet 30. april 2008 Var ikke Aguilera lys å starte med og da mørk for en stund bare? Har faktisk aldri tenkt sånn, det er jo bare mange som skifter mellom hårfargene ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 30. april 2008 #16 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Hun hadde sin naturlige mørke hårfarge mens hun fremdeles "bare" var latinokjendis i latinolandene og sang på spansk. Da hun skulle erobre resten av verden ble hun blond.. Men så ble hun brunette igjen, sjekk "hips don`t lie", med Wycleff Jean. Så for hennes del holder ikke påstanden. Og Jennifer Batten ble blond på tur opp..... Fast Car.... Endret 30. april 2008 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3 Skrevet 2. mai 2008 #17 Del Skrevet 2. mai 2008 Og Nelly Furtado... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 2. mai 2008 #18 Del Skrevet 2. mai 2008 Dette har jeg lurt på lenge. Straks de er blitt en kjent stjerne og nyhetens interesse begynner å legge seg, dukker de opp med blondt hår. Det blir vel i overkant drøyt å kalle ex-kronprinskjæreste Marthe Krogh for "stjerne", men hun har farget håret blondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. mai 2008 #19 Del Skrevet 2. mai 2008 Tror dette er en slags forsvarsmekanisme, akkurat som når salamandere "mister" halen sin, for å berge livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #20 Del Skrevet 7. mai 2008 Tror dette er en slags forsvarsmekanisme, akkurat som når salamandere "mister" halen sin, for å berge livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå