Gjest Anney Skrevet 12. mai 2003 #1 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei! Jeg har så utrolig lyst på vafler i kveld! Problemet er at det eneste jeg har er to ferdig-poser med Toro pannekaker.. Det står at man skal tilsette 4,5 dl kaldt vann og røre til en jevn og glatt røre. Kan jeg forandre på noe her, slik at jeg kan lage vafler i steden? Bytte ut melk med vann el? Eller kan jeg gjøre som det står og steke dem som vafler? Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #2 Del Skrevet 12. mai 2003 Skal ikke si noe sikkert, men når jeg lager vaffel- og pannekakerøre selv er eneste forskjellen at jeg har smeltet margarin og bakepulver i vaffelrøra, og lager den litt tykkere enn pannekakerøra. Så kanskje det blir bra hvis du tilsetter litt smeltet margarin, litt bakepulver og mel så røra blir litt tykkere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anney Skrevet 12. mai 2003 #3 Del Skrevet 12. mai 2003 Tusen takk for raskt svar Julienne! Tror nok jeg prøver tipset ditt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 12. mai 2003 #4 Del Skrevet 12. mai 2003 kan du ikke si ifra om hvordan de blir da, sånn at jeg vet det. Har ofte hatt lyst på vafler, og har bare hatt pannekake-poser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. mai 2003 #5 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anney Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei! Jeg tok opp i litt bakepulver og litt mel, droppa smøret. De ble gode! Det eneste minuset var at det ble veldig få selv om jeg brukte 2 poser. Ble vel 6-7 stykker som da skulle deles på fire.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Vel, det blir jo vafler av det om man har egg, sukker mel, melk og smør, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #8 Del Skrevet 14. mai 2003 jeg vet det da! hadde ikke egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå