Livets datter Skrevet 13. mai 2003 #21 Del Skrevet 13. mai 2003 Også er det liksom ikke lov å være trist og lei seg heller... For man skal være voksen, og da skal man bite tennene sammen. Ikke gråte. Man skal bare takle alt og være stor og sterk. Tull og tøys!!! Voksne har også behov for å sørge, på lik linje med alle andre. Når man mister noen man er glad i, er det nærmest obligatorisk å gråte. Det hjelper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 13. mai 2003 #22 Del Skrevet 13. mai 2003 Dakkar. *trøste-masse* Må være helt forferdelig å miste pusen sin! Si ifra hvis du har lyst på en søt liten langhåret sort og hvit guttepus...Vet nemlig om en liten pusekattunge som har lyst til å bo hos deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 #23 Del Skrevet 13. mai 2003 Pipp-pippen til Livets Datter sender mange varme trøste-tanker til Nelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. mai 2003 #24 Del Skrevet 13. mai 2003 Å miste kjæledyr er nesten det verste som fins, det er å miste noen man er glad i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. mai 2003 #25 Del Skrevet 13. mai 2003 Stakkars Vil gjerne være med å trøste jeg også.. Forferdelig trist å miste en pus man er glad i. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 13. mai 2003 #26 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er forjævlig å miste et dyr :cry: Samme hvor voksen jeg blir i allefall, så er det alltid lov og vanlig for min del, å kunne gråte og sørge. Det er en prosess man må igjennom for å komme med over det etterhvert. Føler med deg, Nelle, og mener som flere andre her at du burde få deg ny katt / katter. De er jo noen herlige dyr Og samtidig kan du konsentrere deg om den nye / de nye familiemedlemmene, og dermed kanskje få bearbeidet litt av sorgen over den tapte pusen ? Tror det hjelper litt. Håper det går bra med deg, etter forholdene. Må bort å kose ekstra mye med pus nå jeg.... Stor trøsteklem fra Diva og klem fra pusen min til deg og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 13. mai 2003 #27 Del Skrevet 13. mai 2003 Stakkars deg. Føler så inderlig med deg, og kjenner at jeg blir lei meg selv her jeg sitter og leser... :cry: Jeg har selv en pus på snart 18 år som jeg er kjempeglad i, han har fulgt meg siden jeg var tenåring. Han begynner å bli litt skrøpelig, og jeg gruer meg så inderlig til den dagen kommer da heller ikke jeg har en pus som kommer løpende mot meg med glade mjau og forventninger om middagsmat når jeg kommer hjem fra jobben.. :cry: Tenker på deg jeg Nelle, og det er love å sørge, det er ikke noe som heter "bare en katt". Ihvertfall ikke i min ordliste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. mai 2003 #28 Del Skrevet 13. mai 2003 det er ikke noe som heter "bare en katt". Ihvertfall ikke i min ordliste Helt enig. Dyrene blir et fullverdig familie-medlem. Alle mine tidligere fugler har fått en høytidelig begravelse i hagen til mamma og pappa, med blomster og yndlingsleken ved siden av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 13. mai 2003 Tusen takk alle sammen! Jeg kom nettopp hjem fra jobb, og jeg har ikke grått enda i dag. Selvom jeg må innrømme at jeg måtte innom verandadøra etter at jeg hadde låst meg inn for å se om pus stod der og ventet på meg... *sukk* Jeg klarte og sove i natt også. Tenkte på at jeg kanskje skal få nye katter, og lurte på hvordan de kom til å se ut og hvilke personlighet de kom til å ha. Jeg pleier å gi navn til kattene ut i fra personlighet. Naboene her har hatt en katt nå i vinter. Det var en nydelig sort hankatt, men de var ikke så flinke til å ta seg av den. De reiste vekk, ble borte i en eller flere uker, og lot katten være ute og klare seg selv. De satte ikke ut mat, og hadde ikke noe kasse med varme dundyner osv. ute. Til tross for at det var 20 kuldegrader! Da dette gjentok seg og gjentok seg gikk jeg ned en gang og "kidnappet" katten. Tok den med inn til meg og ga den mat -sånn for å vise den at den kunne komme inn til meg om den var kald og sulten. Min katt og denne andre katten ble etterhvert ganske gode venner også. Denne nabokatten hadde et slags "mystisk" utseende. Og den var helt lydløs. Du merket den aldri, den bare plutselig stod der rett bak deg. Og jeg skvatt like mye hver gang. Derfor kalte jeg den for Trollepus Jeg hadde tenkt å "adoptere" denne katten, men den forsvant for to måneder siden. Hm... Vi har altså mistet TO katter i løpet av bare noen måneder! Som sagt skal jeg nok ha nye katter, men vil se an litt foreløbig. Kanskje jeg venter til høsten -eller om det skulle dukke opp to uimotståelige hannpuser fra samme kull så spør jeg de bare om de har lyst til å komme å bo her. Da gidder jeg ikke vente til høsten! Klem for at dere er så søte og trøster meg! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hErleg kOs Skrevet 13. mai 2003 #30 Del Skrevet 13. mai 2003 Hadde nokon spurt meg for eit år sidan kva eg helst ville hatt av katt eller kjæreste, veit eg i grunnen ikkje kva eg hadde svart. Alltid hatt ein greie for kattar. All støtte, Nelle, sjølv om eg aldri vil bli ein god avstandstrøstar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 14. mai 2003 Hadde nokon spurt meg for eit år sidan kva eg helst ville hatt av katt eller kjæreste, veit eg i grunnen ikkje kva eg hadde svart. Alltid hatt ein greie for kattar. All støtte, Nelle, sjølv om eg aldri vil bli ein god avstandstrøstar. *ikke skjønne helt hva hErleg kOs mener* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 14. mai 2003 #32 Del Skrevet 14. mai 2003 Umdskyld at jeg bryter inn men er ikke dere to kjærester? Hva med å diskutere private saker over telefonen i kveld? Ikke for å være ekkel, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 14. mai 2003 #33 Del Skrevet 14. mai 2003 Skjønner godt din frustrasjon.. Det er lov å være kjempelei seg når du mister din lille pus . Jeg har ikke misten noen av mine, men den ene var kjempe syk en gang, og når sambo skulle til veterinæren , var jeg sikker på at hun måtte avlives og jeg var helt knust ved tanken av å miste henne. :cry: :cry: Å bli så knyttet til sine kjæledyr er nesten umulig å unngå... Masse trøste klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 14. mai 2003 Umdskyld at jeg bryter inn men er ikke dere to kjærester? Hva med å diskutere private saker over telefonen i kveld? Ikke for å være ekkel' date=' men [/quote'] Jeg snakker med hvem jeg vil her inne, jeg kommenterer akkurat hvilke innlegg jeg vil -og jeg skriver akkurat det jeg vil. Til hvem jeg vil. Jeg har enda til gode å være ufin mot noen her inne, dermed overholder jeg også reglene til forumet. At jeg kommenterer et innlegg en jeg kjenner har skrevet betyr IKKE at vi bruker dette forumet til å diskutere private saker -ærlig talt! Jeg kjenner faktisk flere her inne også, som jeg av og til kommenterer litt "internt". Ingen av dere har til nå reagert på det nettopp fordi dere ikke VET at jeg kjenner vedkommende. Og, om dere ikke VISSTE at jeg kjente hErleg kOs var det INGEN av dere som hadde reagert på innlegget mitt over heller! Skjerpings!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå