Gå til innhold

Kjemi ved første date?


Gjest dolladolly

Anbefalte innlegg

Gjest dolladolly

Hei.

Hvis begge er nervøs ved første date, har en del å prate om og ler litt, men likevel man kjennes så stiv. Ikke så god kommunikasjon....

Har dere opplevd etter flere dater blir det bare bedre og bedre med kommunikasjon, eller bør det skje med den første daten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd kjærlighet ved første blikk, og alltid trodd det var slik det skulle være.

Men han jeg dater litt nå, var så nervøs første daten, at jeg tenkte jeg ikke gadd å se han igjen iallefall..

Men så, noen uker senere, inviterte han på middag, og jeg tenkte pytt pytt. Fint å bli vartet litt opp, også får jeg gi han en ny sjangs.

Nå vet jeg ikke om det blir mann og barn utav dette, men neste date var han SÅ mye mer avslappet, vi lo pratet og hadde det supermorsomt...

SÅ, det er lov å teste det. Hvis tredje daten er like død..(synes jeg).. så får man heller la gå og tenke at sjøen er jo tross alt full av mange fisk...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrissy82

På første date finner jeg fort ut om det er noe kjemi mellom meg og den fyren jeg dater eller ikke. Jeg vil helst at vi skal ha litt kjemi og kunne prate løst om alt og ingenting fra første stund av. Jeg hater sånn pinlig stillhet!

Men som du sier, så kan man være nervøs på første date. Det er lov det! Men det er jo fint om det blir lettere å prate med hverandre etter hvert. Ellers kan det bli flaut og stille!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...